Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-25, 15:37
  #13
Medlem
En fågel kvittrade följande.....

XARA DESIGN, både ett handelsbolag och ett aktiebolag (två bolag till i bakgrunden) samt ägarna PA*L TAN ALTAN och SAR* M*RTINA ALTAN, har uppenbarligen (fågelns tolkning) bedrivit bedrägerier under lång tid.

AB:t har skuldsaldo hos KFM på över två miljoner. Nu satt i konkurs.
HB:t har skuldsaldo hos KFM på över 392 000.

Pa*l själv har skuldsaldo hos KFM på 968 200.
S*ra har själv skuldsaldo hos KFM på 810 510.

xaradesign.se är websiten, som de fortfarande driver. De säljer saker, tar betalt i förskott, men levererar inte.

Xara Design AB och HB är det som gäller. Men P*ul har minst två andra bolag. Flera olika orter, Malmö, Ljusdal, Sthlm.
Citera
2018-02-12, 17:07
  #14
Medlem
Någon som vet hur det gick för dom jävlarna? Polisen var helt hopplös och ville inte hjälpa alls! Hörde att dom har öppnat ett nytt bolag som heter nord interiör så dom är nu igång och fortsätter lura folk! Det här är fan helt sjukt borde fan stämma polisen istället som inte vill göra något! Ni som skickar pm till mig får skriva här eftersom jag inte kan svara på dom! Vill gärna veta hur det gick för dom andra som var drabbade!
Citera
2018-11-20, 07:32
  #15
Medlem
Undrar om någon därute lyckats få tillbaka några pengar av dessa bedragare ?
Har själv blivit blåst på typ 18 tusen när jag beställde en soffa i jan -18.
Ingen lev ännu !!! Ny yttre fasad på bolaget ! Nord interior med paul altan i ledningen
Faktura jag fick utskickad kom från något som heter Nl Furniture group AB som man absolut ska passa sig för. Fick tag i vd:n på Nordinterior som lovar att betala tillbaka , men säger att det ej finns några pengar i bolaget.... Denna VD Joakim Berglund visar sig även driva en ekonomibyrå , Berglund ekonomibyrå . Som sagt ett varnande finger för dessa typer !
Tips mottages gärna på hur man ska gå till väga för att få slantarna tillbaka
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback