Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-20, 20:54
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulAmazin
Det brukar finnas individer som kör privat (olagligt) i diverse orter i Stockholm för en billig peng. Det är dock inte att rekommendera (i alla fall inte hela utbildningen).

Du sitter i en liknande situation som jag gjorde för en tid sedan. Inga nära som hade körkort som kunde handleda mig så sket i körkortet ett par år och tog det sedan när jag hade pengarna och tiden. Jag började i mitten av november och tog körkortet i början av mars, tog dock en paus på ca 3 veckor där runt jul/nyårstiderna. Så sammanlagt tog det mig ca 3-4 månader att ta körkortet och det gick på runt 30k.

30k sparar du ihop snabbt så fort du skaffar ett jobb. Är du snabblärd, har framförhållning och kan boka in flertalet lektioner i veckan så kan det helt klart bli billigare för dig än för mig.
Precis, så gjorde jag också ungefär men det är några år sen. Nu vet jag att man kan ta körkort med automatväxlad bil, körskolan informerade ej om det, hade jag vetat om det så hade jag gjort så istället.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback