Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-10, 10:07
  #25
Medlem
On again! 250mg masteron och 200mg test e e3d. Målet är väl att få tillbaka min roidfysik och styrka. Prövade en massa koncentrationträning, dropset, superset och fail träning men det var skit. Nu blir det mer fokus på viktprogression men målet är endå att växa. 95-98kg och 12% fläsk vore ok. Spegeln avgör
Citera
2016-05-24, 19:38
  #26
Medlem
Hallå! Har inte orkat skriva då det har varit en massa stress. Jobbet som dörrvakt börjar suga musten ur en. Kör på 400ml testo e och 500mg mast e i veckan och arimidex. Äter för dåligt för att växa men ökat ok i styrka då jag lämnat bögpumpandet å istället tränat tungt.
Citera
2016-07-07, 11:45
  #27
Medlem
Såhär i efterhand så kan jag säga att gp testot och tren e är bra! Avslutade nyss e runda på masteron och testo e Nu blir det off en tid, kommer kasta in nolva snart . Jag har lite testo cyp också men vet ej om det blir testo only eller nåt annat nästa kur, det är mest en kostnadsfråga.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback