Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-21, 18:51
  #277
Medlem
Anne Ramberg goes full Ramberg.

Anne har verkligen radikaliserats det senaste året, och visar nu sitt rätta jag. 90% av hennes tweets handlar om flyktingar, hon har verkligen fått en hangup på detta. Vad tycker landets advokater om att företrädas av en sådan aktivist?
Citera
2016-06-21, 19:00
  #278
Medlem
SeverianTheLames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Anne Ramberg goes full Ramberg.

Anne har verkligen radikaliserats det senaste året, och visar nu sitt rätta jag. 90% av hennes tweets handlar om flyktingar, hon har verkligen fått en hangup på detta. Vad tycker landets advokater om att företrädas av en sådan aktivist?

Frågan är hur stor andel av advokatsamfundets totala omsättning som kommer från det migrationsindustriella komplexet?
Citera
2016-06-21, 22:27
  #279
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Anne Ramberg goes full Ramberg.

Anne har verkligen radikaliserats det senaste året, och visar nu sitt rätta jag. 90% av hennes tweets handlar om flyktingar, hon har verkligen fått en hangup på detta. Vad tycker landets advokater om att företrädas av en sådan aktivist?


Undrar just om tongångarna kommer ändras om kronprinsessan i Hagaparken blir närmsta granne till ett av Sveriges största "flykting"förläggningar? +800 testosteronstinna lättkränkta våldsamma muslimska män i vapenför ålder. Blir det som det brukar bli runt dessa kommer Estelle och lillebror inte få en lugn stund, inte heller deras föräldrar. Jag gissar att;
1. förläggningen avblåses
2. kronprinsessan med familj flyttar
3. militären kallas in och vaktar slottet och närområdet dygnet runt
Citera
2016-09-22, 11:54
  #280
Medlem
Hon är ju själv en riktig överklasskärring och rasist, jag menar "bruna råttor".
Citera
2016-09-22, 12:11
  #281
Medlem
Stones avatar
Hon blir nästa nationella samordnare mot våldsbejakande extremism. Glöm inte var ni läste det först.
Citera
2016-09-22, 12:49
  #282
Medlem
Golonkas avatar
Hon är redan statligt inrättad värdegrundsguru. Tillsammans med bland andra förre GD Migrationsverket. Det vore en lovvärd gärning av någon hårdhudad och driftig grävare att följa upp Rambergs bägge nätverk "Hilda" och "Ruben"... Där pågår saker i det tysta kopplat till utnämningar av höga poster inom rättskipningen. Osunt och anstötligt!
Citera
2016-09-22, 13:34
  #283
Medlem
FortMeades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Hon blir nästa nationella samordnare mot våldsbejakande extremism. Glöm inte var ni läste det först.

Svårt att tro det. Det är en liten skräpmyndighet som skapades som arbetsterapi åt Mona.

Generaldirektör för Invandrarverket eller en ministerpost skall nog till för att AR skall bli nöjd.
Citera
2016-09-22, 13:38
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FortMeade
Svårt att tro det. Det är en liten skräpmyndighet som skapades som arbetsterapi åt Mona.

Generaldirektör för Invandrarverket eller en ministerpost skall nog till för att AR skall bli nöjd.
Jag gissar på Landshövding...
Citera
2016-09-22, 14:09
  #285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Bra fråga. Fler som har reagerat på vad apan sysslar med:

https://www.advokatsamfundet.se/Advo...r-splittrande/


Ny länk till artikeln.

https://www.advokaten.se/Tidningsnum...r-splittrande/


Länk till archive.is

http://archive.is/hpx6Z
Citera
2016-09-22, 15:16
  #286
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeverianTheLame
Frågan är hur stor andel av advokatsamfundets totala omsättning som kommer från det migrationsindustriella komplexet?
C:a 500 miljoner årligen går till kostnader för rättsväsendet när det gäller migrationsmål. Jag har tidigare gjort en TS om situationen. Du får leta fram det själv om du vill ha källa.
Citera
2016-09-23, 06:48
  #287
Medlem
Linnaeusss avatar
Det finns en hel del som har förutsett problemen. Det krävs inte särskilt mycket matematisk kapacitet till detta. Man har dock valt att tysta denna opinion officiellt eftersom sanningen är politiskt inkorrekt. Den så kallade goda, toleranta och demokratiska sidan har alltså i slutändan visat sig ha haft fel hela tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback