Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-29, 14:40
  #1
Medlem
så som rubriken leder så undrar jag hur är befolkningen i egypten? jag å min sambo ska ner till egypten men hon är ju blond å svensk å härligt som hon är. så i och med att jag är ganska känsligt kring det där med att andra män ska hålla på och störa och busvissla och sådan trams så kan det hända att det kan bli lite otrevligheter under resan som jag gärna vill undvika! så jag härmed rådfrågar jag er vänner som har varit där nere, hur är dessa människor? hur fungerar det på hotellen? vilka ställen bör man undvika? är det problemfri om man håller sig runt hotellet och göra aktiviteter som hotellet har osv?

hurghada eller något liknande är tanken. jag bryr mig inte mycket om det här med terrorister i och med att det har ju redan varit så sannolikheten att det händer igen e nog mindre tänker jag!

så vägled mig kring allt detta. var snälla tack tack på förhand.
Citera
2016-01-29, 15:09
  #2
Medlem
GeckoMorias avatar
Håll din sambo borta från folksamlingar. Det tafsas rätt friskt och du kommer säkert få kamel-erbjudande varje dag.
Citera
2016-01-29, 15:17
  #3
Medlem
vigillarfittas avatar
Dom var trevliga tyckte jag.
Finns speciella butiker där du enkelt kan växla in din flickvän mot kameler, mattor och souvenirer.
Om du vill alltså.

Såhär : http://russiasexygirls.com/wp-conten...6-700x1031.jpg
Citera
2016-01-29, 15:30
  #4
Medlem
fy fan...stör mig mycket på sånna människor...men på hotellet går väl bra?
Citera
2016-01-29, 15:36
  #5
Medlem
McHammereds avatar
En fd. bekant till mig använde sjal när hon vek av från de typiska turiststråken.
Men det kanske går vägen om du är med henne tjugofyrasju.
Citera
2016-01-29, 17:03
  #6
Medlem
Ja! men tanken är ju att man ska ha roligt och inte förstöra sin semester där genom att bråka och tjafsa med inkompetenta idioter...fy fan!! tafsar de på riktig? skulle bli vansinnigt...
Citera
2016-01-29, 17:17
  #7
Medlem
minponnys avatar
var där för 8 årsen med mitt ex långt blont hår 170 lång hyfsat stora bröst . tröttnade efter ca dag 2 då alla vände sig om på gatan och spana in henne samt att på vissa restauranger stod servitrisen och försökte ragga på henne tog det med en klack spark och tänkte inners inne fan vad dom måste vara avis fast tråkigt i längden

summan av det hela : skulle aldrig åka dit igen
Citera
2016-01-29, 17:40
  #8
Medlem
tråkigt...men är det bättre på hotellen och ställen där man gör aktiviteter ?
Citera
2016-01-29, 21:29
  #9
Medlem
[quote=kadavra-avada|56179429]Ja! men tanken är ju att man ska ha roligt och inte förstöra sin semester där genom att bråka och tjafsa med inkompetenta idioter...fy fan!! tafsar de på riktig? skulle bli vansinnigt...:rant
Citera
2016-01-29, 22:14
  #10
Medlem
minponnys avatar
[quote=Evalia|56182252]
Citat:
Ursprungligen postat av kadavra-avada
Ja! men tanken är ju att man ska ha roligt och inte förstöra sin semester där genom att bråka och tjafsa med inkompetenta idioter...fy fan!! tafsar de på riktig? skulle bli vansinnigt...:rant
nä dom tafsade aldrig men stog mer eldre mindre framför mig och försökte ragg på på min tjej tänkte skall jag ge en smäll men skratta mest åt det hela för att det var så lustigt .
Citera
2016-01-30, 01:21
  #11
Medlem
Koljarovs avatar
Skulle vilja påstå att det inte alls är så farligt i Hurghada å det finns massor av västerländska kvinnor där.
Det var betydligt jobbigare när vi var i Paris och jag kunde inte gå många meter från tjejen innan det kom fram en massa fransmän som var på damen min.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2679933

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback