Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-29, 13:10
  #1
Medlem
Lottoland verkar vara en säker sida.
Men alltså vinner man en jackpott på flera miljoner, då vill man ju gärna inte bli scammad.
Isåfall borde det ju redan har hänt för jag antar folk borde ha vunnit jackpottar på den sidan.
Är det säkert eller?
Citera
2016-09-06, 12:21
  #2
Medlem
Lottoland Bedrägeri

Vill bara tipsa er om att hålla er borta från dessa troll.
Dom har ett samarbete med cashbacker, går man genom cashbacker och reggar sig på lottoland och även sätter in 20 kr så får man 300 kr.
Jag följde alla villkor, läste reglerna och sen väntade jag på återbäringen vilket tar ca 45 dagar.
Under tiden så stängde jag några spelkonton och av misstag stängde jag lottoland kontot och återbäringen blev nekad, kontaktar support och dom säger att dom ska ta det vidare och se om dom kan ge återbäringen ändå och självklart säger dom nej men dom ber mig kontakta cashbacker och dom själva säger att det står ju ingenstans att man ej får stänga kontot så hör med cashbacker.
Cashbacker säger att det är lottoland som bestämmer om detta då det är dom som betalar ut återbäringen.
Kontaktar lottoland igen och ännu en gång tar dom det vidare och plötsligt idag så får jag svar att det står klart och tydligt i villkoren att man ej får stänga kontot under tiden, hur kan ett stort företag vara så jävliga och riskera dåligt rykte för 300 kr ?
Jag läste igenom villkoren flera ggr och deras personal säger även att det ej står något om att man inte får stänga kontot men idag då står det tydligen klart och tydligt.
Så trollen lägger till detta i villkoren i efterhand, så vidrigt.
Håll er undan från dessa bedragare!
__________________
Senast redigerad av Dimmu1 2016-09-06 kl. 12:27.
Citera
2016-09-06, 13:40
  #3
Avstängd
LevisAnnings avatar
Håll er borta från all typ av spel om pengar. Det är bara bortkastad tid och pengar.
Det är inget annat än stöld av dom dummas pengar.
Citera
2017-05-26, 18:14
  #4
Medlem
Zaedrewss avatar
Undrar lite också. Funderade på att öppna konto och testa tilsl man nu läste genom reglerna. För amerikanska lotterier som Powerball är jackpotten 2,4 miljarder. Lottoland funkar ju så att man nu inte spelar hos riktiga Powerball utan det är bara ett skuggspel och det är Lottoland som ska betala ut vinster. Vid höga vinster står det att en försäkring träder i kraft men oavsett nu hur små odds om en spelare där faktiskt får in alla nummer på säg Powerball och därmed har rätt till 2,4 miljarder finns det verkligen ens försäkringsbolag som ger sådana garantier och om nu så borde väl Lottoland få lägga ner efteråt då premierna för att få fortsätta ha samma försäkring skulle bli extrema.
Citera
2017-10-16, 17:18
  #5
Medlem
bengt-allans avatar
Som småspelare verkar Lottoland vara seriöst.
Men då spelar jag slotsspel, lottospel, skraplotter och några enstaka blyga rader på franska lottot.
Inga stora pengar men jag är nöjd för jag har ändå gått plus.

Har alltid fått ut mina vinster på exakt fem dygn varje gång.
Trevlig snabb support/kundtjänst.

Mvh
Bengan
Citera
2017-10-18, 09:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt-allan
Som småspelare verkar Lottoland vara seriöst.
Men då spelar jag slotsspel, lottospel, skraplotter och några enstaka blyga rader på franska lottot.
Inga stora pengar men jag är nöjd för jag har ändå gått plus.

Har alltid fått ut mina vinster på exakt fem dygn varje gång.
Trevlig snabb support/kundtjänst.

Mvh
Bengan

Vad är din största vinst från Lottoland om jag får fråga?
Citera
2018-02-07, 15:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LevisAnning
Håll er borta från all typ av spel om pengar. Det är bara bortkastad tid och pengar.
Det är inget annat än stöld av dom dummas pengar.
då är jag dum.....spelat på lottoland och fick 77.777 kr dagen efter på kontot. Satsade 50 kr.
Citera
2018-02-08, 06:52
  #8
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cris7209
då är jag dum.....spelat på lottoland och fick 77.777 kr dagen efter på kontot. Satsade 50 kr.

....och resterande 3000 som registerade sig den månaden och satsade 50kr hade 0 på kontot.
Citera
2018-03-08, 15:54
  #9
Medlem
bengt-allans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilzons
Vad är din största vinst från Lottoland om jag får fråga?

Som sagt - mkt blyga insatser så ha det i åtanke nu.

Hade en gång endast 18 KR på mitt konto och trodde väl aldrig att jag ngn timme senare kunde plocka ut runt 5000 KR (tror det var 4870 KR mer exakt).

Då spelade jag först på lottospelet "Kenoplay" där min insats var den lägsta möjliga (2 KR) och blev chockad då jag på några musklick plötsligt vann 2000 KR.

Bytte då till ett favoritspel "Royal Charm" där jag hade ett väldans flyt och mitt saldo var uppe i över 6000 KR ett tag. Fortsatte mitt spelande där eftersom det kändes som att här var jag "the unstoppable king" vilket nog är vanligt att känna. Känslan av ngt transliknande tillstånd som sabbat vinster för mig förut.

Turligt nog ringde telefonen och med en klartänkt hjärna så plockade jag ut vad som återstod av saldot - alltså ca 5000 KR.

Gillar Lottoland för mycket och har vunnit några tusenlappar många ggr med en ytterst liten insats. Men oftast har jag också spelat upp vinsterna pga ren idioti.

Ber om ursät över det sena svaret.

Bäng-Allan
Citera
2018-05-31, 18:57
  #10
Medlem
LatrinKingss avatar
Måste tillägas att scratchlotter har en vinst marginal på 0,4%!
Någon som spelat rader på spaniens 2 miljarders lotto?!?!










"Hellre en singel på silen än en snigel på bilen"
Citera
2018-06-16, 14:09
  #11
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatrinKings
Måste tillägas att scratchlotter har en vinst marginal på 0,4%!
Någon som spelat rader på spaniens 2 miljarders lotto?!?!

Jag har spelat dom senaste 3 åren på Spaniens lotteri ca 200kr per gång men jag har inte blivit miljardär, Jävla bluff

Nu kör dom nån reklam om att Tyska Christina 36år och städerska just har vunnit 922 miljoner på nått Eurojackpott.
Finns det verkligen tyska kvinnor som är så pass unga och jobbar som städerskor?
https://www.lottoland.se/lottomagasi...ottoland-.html
Citera
2018-07-05, 07:45
  #12
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Jag har spelat dom senaste 3 åren på Spaniens lotteri ca 200kr per gång men jag har inte blivit miljardär, Jävla bluff

Nu kör dom nån reklam om att Tyska Christina 36år och städerska just har vunnit 922 miljoner på nått Eurojackpott.
Finns det verkligen tyska kvinnor som är så pass unga och jobbar som städerskor?
https://www.lottoland.se/lottomagasi...ottoland-.html
Tyskland har över 100 miljoner invånare. Jag skulle bli förvånad om det inte fanns städerskor i 36 års åldern, dom är inte alla som Claudia Schiffer. Dessutom så är det väl just arbetarklassen som spelar bort sina pengar på såna här skitspel, i hopp om att slippa gå till sina sunkiga pissjobb.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback