Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-13, 16:43
  #1
Avstängd
-Uriel-s avatar
Söndagen den 18 dec 2005, kl 19.30 Globen.
Han har inte gjort något framträdande i sverige sedan 2003 så detta går ju inte bara att missa. Är det någon mer som har tänkt sig att pallra sig dit?
Citera
2005-11-13, 16:48
  #2
Medlem
Tror inte så många unga kommer gå dit, jag själv vet ingeting om Andrea Bocelli.
Men ha det iallafall roligt där.
Citera
2005-11-13, 17:09
  #3
Medlem
Truxas avatar
Njaeää...
Jag har tvättid då...
Citera
2005-11-15, 00:35
  #4
Avstängd
-Uriel-s avatar
Va fasiken ingen som har lite musiksmak. Herregud om ni inte gillar hans musik så ha lite sympati och gå ditt iallafall. Han är ju blind. Det måste ge lite pluspoäng för det flesta sadistiska flashbackare.
Citera
2019-03-16, 23:55
  #5
Medlem
JohnJensens avatar
BUMP

Såg nyss Bocelli på Scandinavium hos Glennland.
Mycket bra. Ända som kanske inte stämde in i rytmen var när det blev en "poplåt". Neveeeeer Eveeeer något, hehe.

10 år sedan sist han var i Sverige, vilket han påtalade i ett litet tal där han bland annat summerade att det var som sist han var här, en hängiven publik.

Grym flöjt av humhum ( ja vafan ) som drog över till the good, the bad the ugly soundtracket, sa jag på flöjt? Det var fett ihop med orkestern.

4.2 utav 5 ostbågar.

Edit, är det någon ryss på M något som komponerat den ifrån början? Läs the good,the.... Eller är jag ute och cyklar?
__________________
Senast redigerad av JohnJensen 2019-03-16 kl. 23:59.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback