Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-03-04, 01:17
  #109
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
.

Ni som tvivlar på att globalisterna planerar att införa en ny världsordning efter Pax Americana går under, varför tror ni att S fd partiledare Håkan Juholt sa såhär till DI för några år sedan?

’’Hur gammal är din son? Fyra? När han är gammal kommer han inte att leva i en demokrati utan i en teknokrati, eller en diktatur. Det är så in i helvete sorgligt. Jag är ledsen att säga det, men jag är 100 procent säker. Vi håller på att avveckla demokratin”, säger den tidigare S-ledaren.’’

https://www.di.se/nyheter/hakan-juho...la-demokratin/

Juholt var förmodligen den enda ärliga sossen någonsin. Att han fuskade med skatter eller vad det nu var är ju bara vanligt sossebeteende. Det förväntar man sig av en röd partiledare.

Tror ni att han bara hittade på? Varför skulle han göra det ens? Borde inte han om någon veta? Rätt talande att just han drevades bort dessutom.

Dessutom rätt intressant i sammanhanget att Elon Musk pratade under World government summit för några veckor sen och varnade om riskerna med en världsregering. Han yrade nog också förstås.

’ Elon Musk says 'single world government' could lead to end of civilization at World Government Summit’

https://www.foxbusiness.com/politics...ernment-summit

Låtsasnationalisterna i Sverige vet förstås mer. Rätt roligt ändå att ingen bryr sig men ändå har mage att sitta och gnälla på regeringen på twitter. Riktiga faggotar hela bunten som borde skjutas vartenda en. Det går inte att beskriva i ord hur mycket jag äcklas av er som låtsas som ni tillhör någon slags opposition.
__________________
Senast redigerad av MaggansHinkFitta 2023-03-04 kl. 01:25. Anledning: .
Citera
2023-03-04, 07:38
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Ni som tvivlar på att globalisterna planerar att införa en ny världsordning efter Pax Americana går under, varför tror ni att S fd partiledare Håkan Juholt sa såhär till DI för några år sedan?

’’Hur gammal är din son? Fyra? När han är gammal kommer han inte att leva i en demokrati utan i en teknokrati, eller en diktatur. Det är så in i helvete sorgligt. Jag är ledsen att säga det, men jag är 100 procent säker. Vi håller på att avveckla demokratin”, säger den tidigare S-ledaren.’’

https://www.di.se/nyheter/hakan-juho...la-demokratin/

Juholt var förmodligen den enda ärliga sossen någonsin. Att han fuskade med skatter eller vad det nu var är ju bara vanligt sossebeteende. Det förväntar man sig av en röd partiledare.

Tror ni att han bara hittade på? Varför skulle han göra det ens? Borde inte han om någon veta? Rätt talande att just han drevades bort dessutom.

Dessutom rätt intressant i sammanhanget att Elon Musk pratade under World government summit för några veckor sen och varnade om riskerna med en världsregering. Han yrade nog också förstås.

’ Elon Musk says 'single world government' could lead to end of civilization at World Government Summit’

https://www.foxbusiness.com/politics...ernment-summit

Låtsasnationalisterna i Sverige vet förstås mer. Rätt roligt ändå att ingen bryr sig men ändå har mage att sitta och gnälla på regeringen på twitter. Riktiga faggotar hela bunten som borde skjutas vartenda en. Det går inte att beskriva i ord hur mycket jag äcklas av er som låtsas som ni tillhör någon slags opposition.
Ja Juholt måste vara höjden av intelligens, självklart är det varje världshärskares dröm att ha med en storhet som Juholt i sitt stall, Isaac Newton framstår som en löpandebandarbetare i jämförelse.
Citera
2023-03-04, 17:10
  #111
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420istheonlyhope
Undrar hur många som faktiskt förstår problemet?

https://www.youtube.com/watch?v=Y8wr2ZVWBVo

https://www.youtube.com/watch?v=O_BP6o6BqUo

Ni linkade till något som var borta bara minuter senare...... Vad var det?
Citera
2023-03-04, 22:58
  #112
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Ja Juholt måste vara höjden av intelligens, självklart är det varje världshärskares dröm att ha med en storhet som Juholt i sitt stall, Isaac Newton framstår som en löpandebandarbetare i jämförelse.

Ingenting av det jag skrev antydde att Juholt skulle vara någon del av någon rörelse som vill skapa en ny världsordning. Däremot kan han rimligtvis ha en relativt stor insyn i framtidsplanerna pga hans dåvarande roll som partiledare för Sveriges största parti. Vill man skapa en ny världsordning så behöver ju uppenbarligen världens olika länder förstå agendan - och Juholts kommentarer till DI antydde att han förstod sig på den, och ville dela med sig utav den.

Var det något annat du inte förstod av mitt inlägg så är det bara att fråga.
Citera
2023-03-05, 07:42
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Ingenting av det jag skrev antydde att Juholt skulle vara någon del av någon rörelse som vill skapa en ny världsordning. Däremot kan han rimligtvis ha en relativt stor insyn i framtidsplanerna pga hans dåvarande roll som partiledare för Sveriges största parti. Vill man skapa en ny världsordning så behöver ju uppenbarligen världens olika länder förstå agendan - och Juholts kommentarer till DI antydde att han förstod sig på den, och ville dela med sig utav den.

Var det något annat du inte förstod av mitt inlägg så är det bara att fråga.
Jo en världsledare som Juholt har garanterat stor insyn, att han fick sparken som partiledare eftersom han var mytoman som gång efter gång blev påkommen med sina lögner har inget med saken att göra.

Jo jag förstod ditt inlägg 100%, en bättre beskrivande text än de du publicerar går inte att finna, man förstår verkligen verkligheten i helt andra nyanser efter dina djupgående reportage som alltid är uppbackade med bekräftade seriösa källor.
__________________
Senast redigerad av 1717-1776 2023-03-05 kl. 07:46.
Citera
2023-03-05, 21:37
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det blir inget med det, det sitter bara i folks medvetanden. Dom använder media och exempelvis Youtube för att skrämmas bara. Plantera in idéer och tankar med rädsla i folks medvetanden.

Dom vet att via folks medvetanden går det förändra verkligheten. Det vi tänker har en effekt på framtiden. Det vi tänker och vet är sant är något verkligheten måste förhålla sig till.

Skifte kommer att ske och vi är precis nu i just detta skifte. Great reset, New World order, osv är bara ett skådespel som måste utspelas. Dom forcerar fram detta nu.

Den satanistiska kulten i världen har redan förlorat. Det är endast media dom har kvar som påverkar folk mest. Det mesta dom gör beror på att dom vill såra Gud, håna Gud. Därför går dom efter barnen för dom är närmast Gud. Allting dom gör går ut på att såra Gud. Därför driver dom på med Trans, Hbtq och en massa annat för att håna vår avbild.


Deras kamp är emot Gud, dom kan ej förgöra Gud, bara såra. Dessa människor i den här kulten är Luciferianer blandat med diverse satanister i olika led.

Dom sysslar med trafficking av barn och vuxna. Organhandel och droghandel. Samma kult som mutar politiker, hotar utpressar och mördar kändisar på löpande band som exempelvis Isaac Kappy, JFK och även Lincoln. Samma personer som äger dom flesta banker och media.

Har ni inte undrar varför klipp om New World order och Great Reset får vara kvar helt öppet på Youtube? Och diverse andra undergångsvideor? Det beror på att detta dom förmedlar är något som dom vill att ni ska tro på. Återigen, det vi tänker förändrar framtiden, verkligheten, kollektivt.

Dom har aldrig kunnat vinna någonting, däremot hatar dom mänskligheten, dom har skapat krig och förfalskat historien.

Dom har tappat greppet om mänsklighetens medvetande, vi är påväg mot högre medvetande.

Det vi läser om i media om diverse domedagsscenarion och krig, covid etc är är bara en illusion. Det är inte en verklighet men dom distraherar oss med media, ofta skapade scenarion som Ukraina skådespelet.



Dom vet om att det är kört för dom, det dom har skapat blir deras undergång. Svårt att tro när man läser media eller hur?

I media verkar det som att Great Reset ska förslava oss alla och äta insekter eller hur? bara teater och skrämselpropaganda.

Världen gör sig av med korruption, och kabalen har panik, dom vet inte hur detta kommer utspela sig när folk får reda på sanningen om vår värld och historia.
Tror detta stämmer, är det några andra dimensioner inblandade hos agendan/kabalen också tro?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback