Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 03:01
  #85
Medlem
jesusarherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Alltså, det är inte bara judarna som styr utan även Europas monarker, främst brittiska styr mer än vad man kan tro. Drottning Elizabeth kan tex avsätta och tillsätta prime Minister av Australien.

Många tror att det fria America vann frihetskriget och gjort sig av med monarkin och blivit en demokrati där folket väljer ledare men det är helt fel.

Hela världen styrs av runt 13 familjer (Rothschilds och Rockefellers ingår i dessa blodsbanden men som sagt det är inte bara judar som styr) med samma blodsband och vad dom flesta inte vet så har varenda amerikanska president från Washington till George Bush samma blodsband som dom europeiska monarkerna och släktträden och blodsbanden sträcker sig ända bak till romerska kejsare, egyptiska faraoer och Babylonias kungar.

Alltid i amerikanska val med två stycken att välja från två olika partier så har personen med mest europeisk monarkblod vunnit.

AL Gore, John Kerry, George Bush, Bill Clinton osv är alla avlägsna kusiner och släkt med europeiska monarker tex den Svenska kungafmiljen och albansk kung och såklart den brittiska kungliga familjen osv osv.

Så har det varit genom hela historien och Usa har likt dom flesta länder i världen styrts av samma familjesläkter och dom håller tom giftermål osv inom blodsbanden för att behålla rena blodsband så tex George och Barbara Bush är avlägsna kusiner med samma blodsband.

Under eran av världskrigen var det extra tydligt hur isolerad makten över världen verkligen är med kungafamiljer i Frankrike, Storbritannien och Tyskland alla från samma blodsband och finansiärerna till båda sidor av krigen judarna Rothschilds som också är med i blodsbanden.

Eliten som styr världen bakom kulisserna är alla inblandade i incest familjer vilket dom tycker är bäst att göra för att hålla blodet rent och inom familjen.

Det finns väldigt mycket bra information om det här och det är också vedertagen fakta så det handlar alltså inte om några konspirationsteorier utan det handlar om verkligt konspirerande, alla våra monarker har gemensamma släktband och alla Usas presidenter är kungliga och inte alls demokratiskt valda, vem som helst kan inte bli Usas president och Usa vann inte frihetskriget mot britterna utan brittiska kungafamiljen kom helt enkelt på ett lite mer anonymt sätt att styra över Usa och få sina pengar samtidigt som amerikanerna trodde att dom vunnit och blivit självständiga.

Man kan säga att du har rätt i att det inte är Judar som styr.
För dessa som utger sig för att vara judar ljuger, dom är satans synagoga. revelation 2:9 och 3:9
Dom använder Judaismen att gömma sig bakom, det var ju Britterna som skrev över Israel till Baron Rotschild.
Blodslinjen av satan äger alltså Israel och poserar som det utvalda folket, för den sakens skull inte sagt att det inte kan finnas riktiga Israeliter bland dessa "Judar" som bor i Israel för det kan det absolut, har att göra med vilka förfäder dom kommer ifrån och om deras faderliga säd går tillbaka till Jacob Israel eller inte.

Ditt övriga inlägg låter troligt det med, motsvarar vad jag också hört tidigare men jag har inga bevis.

Plussa nu på vad bibeln inklusive de borttagna böckerna ur Bibeln säger så börjar en större bild växa fram, en bild föreställande sanningen om vår historia och sanningen om Gud och Kristus.
Bibeln kommer på intet sätt motsäga det du skriver skulle jag nog vilja påstå.
Citera
2018-11-03, 07:38
  #86
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusarherre
Man kan säga att du har rätt i att det inte är Judar som styr.
För dessa som utger sig för att vara judar ljuger, dom är satans synagoga. revelation 2:9 och 3:9
Dom använder Judaismen att gömma sig bakom, det var ju Britterna som skrev över Israel till Baron Rotschild.
Blodslinjen av satan äger alltså Israel och poserar som det utvalda folket, för den sakens skull inte sagt att det inte kan finnas riktiga Israeliter bland dessa "Judar" som bor i Israel för det kan det absolut, har att göra med vilka förfäder dom kommer ifrån och om deras faderliga säd går tillbaka till Jacob Israel eller inte.

Ditt övriga inlägg låter troligt det med, motsvarar vad jag också hört tidigare men jag har inga bevis.

Plussa nu på vad bibeln inklusive de borttagna böckerna ur Bibeln säger så börjar en större bild växa fram, en bild föreställande sanningen om vår historia och sanningen om Gud och Kristus.
Bibeln kommer på intet sätt motsäga det du skriver skulle jag nog vilja påstå.

Jag kan rekommendera David Ickes bok Alice in wonderland tror jag den heter och Eric Dubays bok atlantean conspiracy där det står om det här med släktbanden och även genuina källor till det.

Även Billy Carson pratar om det här och menar att det sträcker sig ännu ännu längre bak i tiden.

Kan även tillägga då det kanske inte framgår riktigt i mitt tidigare inlägg men även Barack Obama och tom självaste Donald Trump ingår också i dessa släkten. Ingen amerikansk president har varit utanför dessa släkten.
Citera
2018-11-04, 13:14
  #87
Medlem
jesusarherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag kan rekommendera David Ickes bok Alice in wonderland tror jag den heter och Eric Dubays bok atlantean conspiracy där det står om det här med släktbanden och även genuina källor till det.

Även Billy Carson pratar om det här och menar att det sträcker sig ännu ännu längre bak i tiden.

Kan även tillägga då det kanske inte framgår riktigt i mitt tidigare inlägg men även Barack Obama och tom självaste Donald Trump ingår också i dessa släkten. Ingen amerikansk president har varit utanför dessa släkten.

Jag vill dock höja ett varningens finger för David Icke. Han framstår som en blandare av viss sanning med lögner. Samt han propagerar för en massa New Age strunt vilket är Satanism.

Eric Dubay har jag inte forskat om och inte heller Billy Carson så dessa kan jag inte uttala mig om.
Citera
2018-11-05, 07:49
  #88
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusarherre
Jag vill dock höja ett varningens finger för David Icke. Han framstår som en blandare av viss sanning med lögner. Samt han propagerar för en massa New Age strunt vilket är Satanism.

Eric Dubay har jag inte forskat om och inte heller Billy Carson så dessa kan jag inte uttala mig om.

Alltså, jag har läst mycket av David Icke och sett mängder av hans videos och föreläsningar men jag tycker att han verkar mycket ärlig och hederlig och han tror verkligen på det han pratar om.

Många verkar tex misstro David Icke angående hans teorier om ödlorna och verkar tro att det är något sorts skämt men om man gräver lite och gör lite efterforskningar så finns det mängder med material angående ödlorna från otaligt många som tror på det och det finns verkligen mycket material som gör det till otroligt mycket mer än vad man kan tro.
Citera
2018-11-21, 17:13
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Alltså, jag har läst mycket av David Icke och sett mängder av hans videos och föreläsningar men jag tycker att han verkar mycket ärlig och hederlig och han tror verkligen på det han pratar om.

Många verkar tex misstro David Icke angående hans teorier om ödlorna och verkar tro att det är något sorts skämt men om man gräver lite och gör lite efterforskningar så finns det mängder med material angående ödlorna från otaligt många som tror på det och det finns verkligen mycket material som gör det till otroligt mycket mer än vad man kan tro.

Det där med ödlorna låter ju lite science fiction. Däremot är frågan om det har med genetisk blodcirkulation att göra? Att vissa får kalla händer i kallt klimat?

Du får gärna länka till materialet..
Citera
2018-11-22, 04:15
  #90
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Det där med ödlorna låter ju lite science fiction. Däremot är frågan om det har med genetisk blodcirkulation att göra? Att vissa får kalla händer i kallt klimat?

Du får gärna länka till materialet..

Ja det kanske låter som sci-fi men det där med ödlorna är faktiskt något som David Icke och många många andra tex Linda Moulton Howe verkligen tror på vilket också blir tydligt när man läser på eller lyssna på deras arbete.

Deras tro på ödlorna kommer mest från gamla skrifter och tex gammal stenkonst med mera där det exempelvis i gamla skrifter beskrivs hur ödlorna kom till jorden och hur dom skapade människan genom att blanda en dåvarande homoversion från jordens dna med sitt eget för att skapa den moderna människan.

Det finns mängder av intressant litteratur inom ämnet samt även mycket på youtube.

Du kan söka på youtube annars så är det böcker jag har så jag kan inte länka. Dock hittar du info om du googlar eller söker på youtube eller sök på David Icke på piratebay så hittar du hans böcker i form av epub.
Citera
2018-12-01, 11:04
  #91
Medlem
Ekvalistens avatar
Big Brother is WWWatching You feat. George Orwell - Jucie Media
https://www.youtube.com/watch?v=o66FUc61MvU

Glenn Greenwald: Why privacy matters TED Talk
https://www.youtube.com/watch?v=pcSlowAhvUk (20min)
WHISTLEBLOWER - feat. Edward Snowden & Glen Greenwald – Jucie Media
https://www.youtube.com/watch?v=hnMPQmIPibE (5min)

NATO:s MILITÄRA INSTALLATIONER I NORDEN
https://www.youtube.com/watch?v=MEAO6Dee79A (14min)
Citera
2018-12-27, 01:51
  #92
Medlem
jesusarherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Alltså, jag har läst mycket av David Icke och sett mängder av hans videos och föreläsningar men jag tycker att han verkar mycket ärlig och hederlig och han tror verkligen på det han pratar om.

Många verkar tex misstro David Icke angående hans teorier om ödlorna och verkar tro att det är något sorts skämt men om man gräver lite och gör lite efterforskningar så finns det mängder med material angående ödlorna från otaligt många som tror på det och det finns verkligen mycket material som gör det till otroligt mycket mer än vad man kan tro.

David Icke blandar sanning med lögner på så vis leder han bort folk från den viktiga sanningen.
Han är kontrollerad opposition.
Citera
2019-01-05, 23:41
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Muslimer är elitens korkade fotsoldater som tolkar alla försök till förändring som deras egen frihet. Har man kunnat skapa religionerna så borde man också kunna förinta dem.

Man kan diskutera konspirationen och snabbt förstå att det inte är någon slump som avgör. Du vill däremot få ett allmängiltigt avslöjande från Aftonbladet för att du ska tro på det. Jag ser på världens direkt motbjudande utveckling och inte enbart till en enstaka händelse. World tradera center är det väl inte som tror attackerades av några galna och planerade muslimer, det var USA som ville ha det.

Genom lögner, statligt tvång, manipulation, formandet av opinion och manipulation har man lyckats skapa ett tätt system där politikerna får spelutrymmet att göra vad de vill utan konsekvenser. Fiatsystemet i bankvärlden är en i raden av alla kolossala lögner som fabricerats och människor vet inte hur det fungerar.

I framtiden kommer vi kriga med käppar och sten. Tro inte att framtiden har mer hitech att erbjuda bara för att alla tänker framtiden som en laserblå värld med det allra bästa. Glöm det. Politikerna har avsiktligt tagit in urtidsprimater kallade muslimer för att sätta igång det efterlängtade kriget som ska sluta säcken till den världsregering de länge strävat efter.

Maffiapolitik är det var vi har. Glöm yttrandefrihet.


vad hände med mig när jag kom ut från lustiga huset i tivolit gröna lund och mitt personnummer med tio siffror står på våran bild, mig och min kompis jag fråga vad det numret är och dom svara att det är till för att skriva i dator så det kommer ut på bild för köparna så jag löpte det och tappa bort det och förstod värdet efter jag förstod evigt liv är alltid, var det maffia utomjordingar eller gudar eller hacker eller illuminati?(jag ögla igenom din text, e trött hehe)
Citera
2019-04-04, 14:12
  #94
Medlem
Det finns en ny världsordning men vad ni menar med det och vad de som propagerar för den tror jag inte riktigt är samma sak
Citera
2019-07-17, 16:14
  #95
Medlem
Taoists avatar
Vi går ju bara närmare och närmare en Dystopi i stora mått, t.ex agenda 2030 som vill krympa vårat utrymme inom mänskliga rättigheter.
Europeiska unionen totalitära diktatur med domstolen i Bryssel som får mer inflytande dagligen, Teknokratin med kameror/övervakning både irl och digitalt överallt. Även Artificiell intelligens som känns som det största existentiella hotet i vår snara framtid med automatisering,blockchain Libra/rfid chipen. Vatikanen som även också försöker sudda bort gränserna inom dem olika religionerna/kulturerna och smälta ihop dem till ett och samma.
Självfallet = globalism aka new world order
__________________
Senast redigerad av Taoist 2019-07-17 kl. 16:32.
Citera
2020-03-08, 12:01
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesusarherre
Jag vill dock höja ett varningens finger för David Icke. Han framstår som en blandare av viss sanning med lögner. Samt han propagerar för en massa New Age strunt vilket är Satanism.

Eric Dubay har jag inte forskat om och inte heller Billy Carson så dessa kan jag inte uttala mig om.


David Icke är en skojare eller så tror han på skiten själv, de mesta han säger är sant förutom reptillskiten som sabbar hela hans trovärdighet, sen tycker jag han bara snor info från andra och kokar ihop till egna böcker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback