Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-01-30, 23:38
  #25
Medlem
Gomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
krydda han inte historien lite då?
Nää, Ser man ut som Brad Pitt samtidigt som man är muskellös, är det ganska lätt att få tjejerna våta. För utveckla hur det gick till så kom först denna blonda tjejen till hantel stället för göra sina övningar. När hon vilande märkte hon min kompis eftertraktade utseende samt kropp. Han störde sig lite på att hon kollade på han hela tiden. Efter detta gick han fram till tjejen och frågande om hon vill han något. Hon sa med ett flörtande leende att det såg snyggt ut när han gjorde övningen. Sen sa hon att hon hade det svårt med att köra en maskin rätt där borta. Han följde med henne för rätta hennes form. För komma till denna maskin behöver man att gå ur grott gymmet för ta sig till huvud gymmet där alla konditionsmaskiner o muskel maskiner ligger. under tiden de gick dit sa hon att han skulle följa med till toan så hon snabbt kunde fylla på vattenflaskan. Efter detta sa han(min vän) att hon kollade med kåta blickar mot hans underliv och upp mot hans ögon. Resten kan du tänka ut själv
Citera
2016-01-31, 21:06
  #26
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
Nää, Ser man ut som Brad Pitt samtidigt som man är muskellös
Låter inte så sexigt med en muskellös kille.

TS: Bara kör för fan! Möjligheterna är ju oändliga! Fråga om passning, beröm något han gjort ("snygga böjar, tycker det är svårt att komma ner så djupt" eller vad som) - sen när du har en öppning där så kan ni bara småprata om träning, hur länge han tränat, vad han tycker är roligast, etc etc. Kör på!
Citera
2016-02-01, 12:35
  #27
Medlem
LazyBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej!

Har spanat in en kille på gymmet ett tag nu, han ser bra ut och verkar trevlig. Han brukar kolla in mig när jag tränar. Han har hälsat på mig en gång, då kollade jag bort.. blev lite blyg där

Nu till den stora frågan.
Ska jag gå fram och prata med honom eller låta det vara. Ärligt talat så vill jag slita av hans kläder och tvinga honom att gå ner å slicka mig...
Haha nej vad ska jag göra?


Är inte den typen som flörtar på gymmet, är mer fokuserad på träningen. Är rädd att det ska bli awkward efteråt haha..

Det kan antingen bli jättebra och då är ju allt bra. Eller så kan det som värst sluta så illa att du tvingas byta gym. Så hur mycket vill du ha honom? Kan det vara värt att riskera det värsta?
Citera
2016-02-02, 19:16
  #28
Medlem
Hej!

Gick fram till honom och pratade lite. Det visade sig att han har tjej.
Citera
2016-02-02, 19:22
  #29
Medlem
Fagbosses avatar
Så kan det gå
Citera
2016-02-02, 19:34
  #30
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej!

Gick fram till honom och pratade lite. Det visade sig att han har tjej.
Hur fick du fram det svaret?
Citera
2016-02-02, 19:38
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hej!

Gick fram till honom och pratade lite. Det visade sig att han har tjej.

Bra jobbat! Nu kan du släppa honom och fokusera på annat, till skillnad från de som ej vågar prata med personen dom gillar.
Citera
2016-02-02, 19:51
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur fick du fram det svaret?

Såg att han vinkade till mig så jag gick fram och pratade med honom. Frågade om han hade tränat länge, pratade lite om resor, träning och intressen. Jag frågade om han behövde hjälp med att strecha eftersom han sa att han var stel i kroppen..han sa nej haha


Passade på och fråga om han har tjej eller om han är singel. Han berättade att de har varit tillsammans i 6år. Han sa skämtsamt '' jag hör av mig när jag är singel'' haha
__________________
Senast redigerad av Missdreamy 2016-02-02 kl. 19:54.
Citera
2016-02-02, 21:27
  #33
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Värt ett försök..

Till killen som tränar på fitness 24/ 7 i Örebro

Brunett, vita Nike skor, 185-190cm lång, militärgrön/camouflage ryggsäck, svart/mörkblå tunn dunjacka. Tveka inte att komma fram till mig.. Om du känner för det..
Besök en basketträning istället om du letar partner.
Citera
  • 2
  • 3
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback