Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-05, 12:48
  #241
Medlem
Jag ser att några har varit här och läst och delat, men för övriga så finns det mycket här nu, bläddra ner mot slutet så är det mycket uppdaterad info, ett antal svenskar nämns däribland Joseph Tran som är väl Sveriges skojare nummer 1 just nu. Här är länken : http://behindmlm.com/mlm-reviews/cry...urrency-ponzi/
Citera
2017-08-05, 22:56
  #242
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defendtruth
Jag ser att några har varit här och läst och delat, men för övriga så finns det mycket här nu, bläddra ner mot slutet så är det mycket uppdaterad info, ett antal svenskar nämns däribland Joseph Tran som är väl Sveriges skojare nummer 1 just nu. Här är länken : http://behindmlm.com/mlm-reviews/cry...urrency-ponzi/

Äldre tråd...mycket hänt inom nanoclub och i org. Nano skulle enligt många varit död i slutet av 2016 men lever än....snart är denna tråd en parodi och lukt av avundsjuka

Låt se om nnc blir en cryptovaluta och dess värde...och vem som får bita i det sura äpplet...skribenter här eller de som satsade i denna udda form av investeringen.
Citera
2017-08-07, 13:16
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Äldre tråd...mycket hänt inom nanoclub och i org. Nano skulle enligt många varit död i slutet av 2016 men lever än....snart är denna tråd en parodi och lukt av avundsjuka

Låt se om nnc blir en cryptovaluta och dess värde...och vem som får bita i det sura äpplet...skribenter här eller de som satsade i denna udda form av investeringen.

Hur går det för er? Vilken fin "publik" sida ni fixat för att köpa/sälja era hittepå coins... Trist att bitcoin sätter käpparna i hjulen för er med eran lansering (hahahaha). Lätt det sämsta försök till att köpa tid jag skådat. Hoppas du inte slängt in allt för mycket pengar i detta hittepå.
Citera
2017-08-07, 15:27
  #244
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodille
Hur går det för er? Vilken fin "publik" sida ni fixat för att köpa/sälja era hittepå coins... Trist att bitcoin sätter käpparna i hjulen för er med eran lansering (hahahaha). Lätt det sämsta försök till att köpa tid jag skådat. Hoppas du inte slängt in allt för mycket pengar i detta hittepå.


Jag vet inte om du har läs och skrivsvårigheter men, jag personligen har inte satsat några slantar på denna udda form av investering.
Jag vet därimot några som satsat i detta och enligt dom har de fått tillbaka sin insats och en liten vinst.

Som jag skrev tidigare skulle nano varit död i slutet av 2016 enligt en del skribenter men uppenbart är att det finns kvar och att även du kan handla med nnc från imorgon om man få tro bekanta som är mer insatt än jag.
Citera
2017-08-08, 08:31
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Jag vet inte om du har läs och skrivsvårigheter men, jag personligen har inte satsat några slantar på denna udda form av investering.
Jag vet därimot några som satsat i detta och enligt dom har de fått tillbaka sin insats och en liten vinst.

Som jag skrev tidigare skulle nano varit död i slutet av 2016 enligt en del skribenter men uppenbart är att det finns kvar och att även du kan handla med nnc från imorgon om man få tro bekanta som är mer insatt än jag.

Ja de är ju bara inne på 3:e omstarten och namnbyte, låter superstabilt.
Vadå "handla med nnc" dom har startat en intern tradingsida, som fortfarande inte är öppnad, skulle ha öppnats den 1:a Augusti, men det har skjutits upp med förklaring att det är bitcoins fel.
Citera
2017-08-08, 13:28
  #246
Medlem
Klippt från Behindmlm. "Well, this was it guys, price dropped to:
0.00025000 Bitcoin equals
0.86 US Dollar
In an hour price will be 0 and that will be the end of it.
Easy way out for the scammers, they will just say, well that is the risk of investing. You bought coins, and unfortunately the price dropped to 0, bye bye.
This scam is now officially finished."
Citera
2017-08-08, 13:31
  #247
Medlem
Tittar man i historiken på deras trading-sida så är det knappt någon som köper heller, och köper det så är det till ett extremt lågt pris och väldigt få coins åt gången.
Dessutom kan de ju manipulera sidan hur de vill eftersom de skapat den själv.

Gå publikt med sitt coin genom att starta en egen sida för köp/sälj är det dummaste jag hört...
Citera
2017-08-08, 17:44
  #248
Medlem
Krävs inte mycket för att leda de svagbegåvade vidare mot finansiell frihet (dvs ta alla pengar ifrån dom)

Sorgliga människor som blir lurade av sorgliga och onda människor.

Det märkligaste är att de som "tjänat en slant" inte kan acceptera att de har gjort det genom att stjäla från någon lika korkad person (fast senare in i pyramiden)

De måste på riktigt vara för korkade eller ha enorma skygglappar för att inte förstå att deras "vinst" kommer ur andra klappmongons insatts.
Citera
2017-08-14, 16:39
  #249
Medlem
Är det dött och på väg att begravas nu?
Det är märkligt tyst efter de "noterade" sin "valuta" på sin "egen" hemsida.
Blir det tjära och fjäder nu när vänner och släktingar upptäcker att det var bluff från dag ett?
Citera
2017-08-16, 13:06
  #250
Medlem
https://nanoexchange.tech/exchange/1 ligger blank nu, inte en siffra, tillfälligt eller är det färdigt för gott?
Citera
2017-08-22, 08:32
  #251
Medlem
Klappmongosarnas pengar skulle ju investeras i semesteranläggningar i södra Spanien? Är det någon som kan berätta hur det gick med dessa? Det är ju hemligt var dessa resorts ligger, men någon vet väl?
Citera
2017-08-22, 14:17
  #252
Medlem
Det är väl snarare de i toppen som köpt lägenheter i Spanien. Magnus L*ndqvist i Umeå har köpt 1-2 på Kanarieöarna. För andras pengar, men till sig själv :-)

Vet några som varit på lyxresa precis och väntat sig storkovan efter att tradingen skulle bli publik det har ju gått sådär.

*i
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback