Citat:
Vad jag kunnat läsa mej till kan de på någotvis växla Nanocoin till euro i deras "egna bank", och uppenbarligen måste ju då denna bilfirma kunnat växlat dessa Nanocoin till euro, för inte har han väll skänkt bort bilen.
Tror i så fall inte att han skulle få ha kvar detta bilmärke i hallen nu idag av leverantören
Jag postar detta igen så får du läsa hur det gör, jag har dålig koll javisst... men på allt de enligt vissa skribenter på denna tråd så går det uppenbarligen riktigt bra för vissa personer med stora vinster och stora inköp.
De kan ju uppenbarligen få visa/Mastercard kort så att Ica är väll inte omöjligt att de kan handla
http://www.nanoclub.se/aankondiging/
Men du har säker rätt, vi får se vad polisen och åklagare kommer fram till, så får du kasta mer skit på mej när detta blir klart
Jag ville bara få en annan vinkling från vad jag hittade på nätet mot vad skrivs i denna tråd, men jag lägger mej som sagt gärna platt om jag har det minsta lilla fel och ber om ursäkt, sämre är jag inte.
Vi hörs senare.
Tror i så fall inte att han skulle få ha kvar detta bilmärke i hallen nu idag av leverantören
Jag postar detta igen så får du läsa hur det gör, jag har dålig koll javisst... men på allt de enligt vissa skribenter på denna tråd så går det uppenbarligen riktigt bra för vissa personer med stora vinster och stora inköp.
De kan ju uppenbarligen få visa/Mastercard kort så att Ica är väll inte omöjligt att de kan handla
http://www.nanoclub.se/aankondiging/
Men du har säker rätt, vi får se vad polisen och åklagare kommer fram till, så får du kasta mer skit på mej när detta blir klart
Jag ville bara få en annan vinkling från vad jag hittade på nätet mot vad skrivs i denna tråd, men jag lägger mej som sagt gärna platt om jag har det minsta lilla fel och ber om ursäkt, sämre är jag inte.
Vi hörs senare.
Men det är väl ganska lätt för Joseph Tran och Hans Bergvall som är vänner före/efter eventet gör en riktigt betalning med svenska kronor. När alla blåögda i publiken fått se en "överföring" på bild som är hur lätt som helst att simulera i powerpoint eller liknande program....
För övrigt så tror jag inte Volvo kan göra så mycket när det gäller Bergvalls Bil och Nano, det handlar ju om begagnade bilar enbart i den bilhallen.
När det gäller Eurocard som du förmodligen då känner till att de får pengarna insatta på, så tycker jag du skall meddela det för skattemyndigheten, för det sker väl knappast någon skatteinbetalning innan pengarna betalas ut på "PAYDAY"...he he he..
Sedan är det ju oerhört intressant att de som nu spenderar Nanoclub medlemmarnas pengar dvs, de som betalt för de olika paketen, samtidigt som de uppmanar medlemmarna att låta sina satsade pengar ligga kvar och inte röra dem, men gärna sätta in mer pengar. Det väl rätt uppenbart att det är de i toppen som får pengar som sätts in av lurade stackare spenderar dem så länge de har möjlighet innan pyramiden kollapsar...