Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-27, 01:53
  #1
Medlem
Cornholio.s avatar
Jag ser dom överallt, inte minst här på flashback och det börjar driva mig till vansinne. Jag talar så klart om alla naiva folkmordsförespråkande SD-anhängare. Det sitter hela tiden och diskuterar en massa ickefrågor samtidigt som hela vårt folks överlevnad står på spel. Jag var ju själv där en gång i tiden men smart som jag är så började jag studera och läsa, pusselbitarna föll på plats en efter en så att säga.

Hur stor andel av ''heja SD'' falangen förstår ens att svenskarna kommer att bli en minoritet? Begriper gemene SDare ens den demografiska befolkningsutvecklingen? Den etniska undanträngningseffekten och vad det innebär i praktiken?

Ska vi förlita oss blint på att politikerna kommer att lösa alla våra problem?

Hur ska vi bära oss åt för att radikalisera denna vilsna grupp?
Citera
2016-01-27, 02:01
  #2
Medlem
Syftet med sjuklöverns politik är utan tvekan ett folkutbyte, men det är de flesta redan medvetna om sedan flera år.

Tyvärr kan man inte göra mycket idag med demokratiska medel, det är en stark majoritet för den här politiken i riksdagen. De flesta svenskar hoppas på att SD ska växa och ta över makten.

Vad som händer sen är troligen en helt förändrad asylflyktingspolitik och mycket troligt att de allra flesta som kommit sedan 2010 helt enkelt utvisas med undantag för de som kanske redan lyckats bra i det svenska samhället, dvs uppfört sig exemplariskt med goda egna inkomster, självförsörjande.

Men som sagt, det verkar som att svenska folket inte vaknar utan vi måste först se hur hela landet blir kaos och destruction.

Troligen innebär det svenska samvetet också att vi måste ha någonstans att utvisa alla till, det troliga är att krigen i mellanöstern inte tar slut och även att afrika/mellanösterns arbetsmarknader tillsammans med de höga födelsetalen har enorma ungdomsarbetslöshetsproblem.

Allt talar därför att världen behöver förvara människor någonstans, alla de som blir utanför samhället i flykt undan krig och arbetslöshet. Jag gissar därför på att Europa bygger upp enorma flyktingläger där alla flyktingar samlas upp.

Därifrån hämtar man sedan en begränsad mängd arbetskraft och kvotflyktingar. Men det blir betydligt mindre människor man släpper in i europa än vad som skulle komma utan dessa åtgärder. Vi pratar om att kanske flera hundra miljoner människor vill till Europa och ta del av det välfärdssystem vi har byggt upp.
__________________
Senast redigerad av endumbonde 2016-01-27 kl. 02:05.
Citera
2016-01-27, 02:09
  #3
Avstängd
Hur orkar du ens? Du kan väl inte för ett ögonblick tro att vanliga människor någonsin kommer svälja dina konspirationsteorier?
Citera
2016-01-27, 02:18
  #4
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Hur orkar du ens? Du kan väl inte för ett ögonblick tro att vanliga människor någonsin kommer svälja dina konspirationsteorier?
Menar du att det är en konspirationsteori att svenskarna kommer att bli en minoritet i Sverige befolkningsersatta av negrer och araber?
Citera
2016-01-27, 02:19
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Menar du att det är en konspirationsteori att svenskarna kommer att bli en minoritet i Sverige befolkningsersatta av negrer och araber?
Svar: Ja.
Citera
2016-01-27, 02:26
  #6
Medlem
tjorven20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Svar: Ja.

-.^ wtf röker du människa?
Citera
2016-01-27, 02:30
  #7
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Jag ser dom överallt, inte minst här på flashback och det börjar driva mig till vansinne. Jag talar så klart om alla naiva folkmordsförespråkande SD-anhängare. Det sitter hela tiden och diskuterar en massa ickefrågor samtidigt som hela vårt folks överlevnad står på spel. Jag var ju själv där en gång i tiden men smart som jag är så började jag studera och läsa, pusselbitarna föll på plats en efter en så att säga.
Vad är det för icke-frågor som de naiva SD-åsnorna diskuterar?

Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Hur ska vi bära oss åt för att radikalisera denna vilsna grupp?

De har ju blivit omvända/upplysta en gång till att rösta på SD så då kan de bli upplysta en gång till. Ett bra sätt vore att göra youtube videos där man diskuterar problemen. Se "arg blattes" videos så förstår du konceptet.

Btw: Har du engagerad dig en politisk grupp som gör saker IRL förutom att skriva flashbackinlägg?
__________________
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2016-01-27 kl. 02:35.
Citera
2016-01-27, 02:35
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tjorven20
-.^ wtf röker du människa?
Inget. Vad röker du själv?
Citera
2016-01-27, 02:37
  #9
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
De har ju blivit omvända/upplysta en gång till att rösta på SD så då kan de bli upplysta en gång till. Ett bra sätt vore att göra youtube videos där man diskuterar problemen. Se "arg blattes" videos så förstår du konceptet.

Ja, som alla förändringar måste det ske stegvis och det är nog inte ens SD som kommer att vara först att föreslå segregation som en lösning. Invandrare i Sverige är uppenbarligen inte lyckliga och politiker och journalister använder dem som slagträn mot svenskarna. De vill nog inte spendera hela livet som slagträn i händerna på Bonnier och deras politiker.
Citera
2016-01-27, 02:37
  #10
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Svar: Ja.
Förklara gärna mer ingående hur du tänker! Jag menar att med tanke på den demografiska befolkningsutvecklingen så är det ingenting annat än simpel elementär mattematik att svenskarna kommer att trängas undan och bli en ständigt krympande minoritet. Du menar alltså att alla de rasfrämlingar som kommit hit ska stanna och yngla av sig samtidigt som det kommer hit fler i en aldrig sinande ström och att det inte kommer leda till ett befolkningsutbyte?
Citera
2016-01-27, 13:05
  #11
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Svar: Ja.

Och det baserar du på..?

Intelligenta människor som vet vad de pratar om och har belägg för sina slutsatser lyssnar jag hellre på.

T.ex. Tino Sanandaji http://www.friatider.se/sanandaji-sv...tet-redan-2025

I Botkyrka blev svenskar en minoritet redan 2007 https://affes.wordpress.com/2010/09/...ritet-ar-2050/

I Malmö är svenskar också en minoritet numera http://www.friatider.se/svenskar-i-minoritet-i-malm

Sätt dig och näthata på AFA.se istället.
Citera
2016-01-27, 13:19
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Förklara gärna mer ingående hur du tänker! Jag menar att med tanke på den demografiska befolkningsutvecklingen så är det ingenting annat än simpel elementär mattematik att svenskarna kommer att trängas undan och bli en ständigt krympande minoritet. Du menar alltså att alla de rasfrämlingar som kommit hit ska stanna och yngla av sig samtidigt som det kommer hit fler i en aldrig sinande ström och att det inte kommer leda till ett befolkningsutbyte?
Att strömmen av rasfrämlingar aldrig kommer sina är bullshit. Dessutom är det mestadels ensamkommande män som aldrig får några ungar.

Om 10 år kommer det finnas färre rasfrämlingar i Sverige än idag. Det naturliga urvalet gör att dom automatiskt minskar i antal i våran miljö.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback