Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-27, 05:14
  #121
Medlem
Min sperma är för fin för de Svenska fittorna...Denna högkvalitativa vara skulle jag aldrig dela med mig av. Möjligtvis att de kan få smaka: Men bara om de lovar att svälja godiset.
Citera
2018-07-27, 10:04
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sehba106
Min sperma är för fin för de Svenska fittorna...Denna högkvalitativa vara skulle jag aldrig dela med mig av. Möjligtvis att de kan få smaka: Men bara om de lovar att svälja godiset.

Du har så låg intelligens att du inte orkar hitta på ett namn utan siffror, så jag kan tänka mig att betala för att slippa se din sperma. Någonstans.
Citera
2018-07-27, 12:48
  #123
Medlem
Challenger-74s avatar
Nej, skulle aldrig någonsin donera till en ensamstående. Eller till något par för den delen. Vissa människor är helt enkelt i te ämnade att ha barn.
Citera
2018-07-27, 13:07
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirias
Fyfan, vem skulle sjunka så lågt? det är frågan
När jag bodde i USA i ett par år sökte de folk som ville skjuta. 1% av alla kom med. Extremt hårda krav på sperma för inseminering. Jag stack dit, satt i ett bås med en burk. De hade en uppsamling av DVD porr. De ville helst att man inte skulle runka på 3 dagar innan man kom dit för då var sperman av bäst kvalité. Om man blev antagen skulle man få 500 kr x 3 = 1500 kr per vecka. De ville att man skulle komma in och skjuta 3 gånger per vecka. Nu vet jag inte hur det funkar här i Sverige men bra extra pengar där borta. Betalning med check.

Sedan ville de att man skulle skriva på ett papper som sa att barnen skulle inte få veta var sperman kom ifrån, förrän de blivit 18 år. Tänk att ha 20 barn utanför din dörr en morgon...'

Kvinnor kunde tjäna upp mot 10 000 dollar för att sälja sina ägg mm. Sjuk marknad där borta.

ps. Min sperma höll inte tillräcklig bra kvalite för att komma med.
Citera
2018-08-18, 03:54
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Rimligen borde om inget annat barnet ärva dig, då det trots allt är ditt. Men detta är väl ett bättre alternativa än att allmäna arvsfonden och staten lägger rabarber på dina tillgånger och sedan ger man din lägenhet till några mena-flyktingar pga bosättningsgarantin bara gäller dem, men detta kommer ske annars under förutsättningen att du inte har flera barn.
Tycker det kan vara värt att tänka på för många barnlösa singelmän.

Varför skulle barnet ärva honom? Han är anonym för mottagaren och kommer aldrig att stå som fader. Däremot finns en journal om donatorn som barnet kan få se vid ”mogen” ålder. Om mamman berättat förstås!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback