Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-26, 01:01
  #1
Medlem
Drapåtrissors avatar
Två elvaåriga flickor blir överfallna och sexuellt antastade av ett pojkgäng från att asylboende i Växjö. Nu blev dom som tur var räddade av en kvinna som talade pojkarnas språk innan värre hände mer än tafsande mellan benen och på brösten. Och som inte det skulle räcka tillåts kräken stanna kvar på badet och att sedan i kafeterian håna och göra hotfulla gester mot flickorna. Det är väl för fan MV ansvar som släpper ut dessa brunstiga halvapor att fritt utan övervakning härja runt i samhället? Och varför blev dom inte ens utkastade eller polisanmälda av den flata konflikträdda badpersonalen?
http://expressen.se/kvallsposten/sex...lickor-pa-bad/
__________________
Senast redigerad av Drapåtrissor 2016-01-26 kl. 01:45.
Citera
2016-01-26, 01:09
  #2
Medlem
Ensamkommande flyktingbarn i 25 års åldern förstår inte pedofili är fel och det är en kulturkrock. Precis som det är en kulturkrock att de inte har empati för andra människors känslor.
I deras hemland hade de blivit avlivade för samma beteende men i Sverige är det kulturkrockar.
Citera
2016-01-26, 01:12
  #3
Medlem
Varför gäller inte regeln att den som inte sköter sig åker ut? Och om beteendet upprepas är man inte välkommen tillbaka.
Citera
2016-01-26, 01:14
  #4
Medlem
Xer0s avatar
Fan vad dom badar dom där babbarna.

Antar att dom får "friskvårdskort" av boendena, för sånt skall dom ju minsan ha, och så går dom dit och möts av en hall full av avklädda svenska "horor".

Förmodligen så har dom inte knullat sen dom var i Marocko/Afghanistan för över ett halvår sedan. Klart att dom får spel då. Och 11 år är väl för övrigt den ålder vid villken man gifter bort kvinnor i deras länder.
__________________
Senast redigerad av Xer0 2016-01-26 kl. 01:21.
Citera
2016-01-26, 01:21
  #5
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Det är väl för fan MV ansvar som släpper ut dessa brunstiga halvapor att fritt utan övervakning härja runt i samhället?

Nej, det är Svensk Lagstiftning det är fel på i det läget eftersom den säger att asylsökande inte får låsas in under utredningsprocessen.
Lagen måste ändras så att även personer som inte är misstänkta för brott kan låsas in i flera år i väntan på svar om de får stanna eller ej.

Lust att lobba för det till nästa val?
Citera
2016-01-26, 01:26
  #6
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, det är Svensk Lagstiftning det är fel på i det läget eftersom den säger att asylsökande inte får låsas in under utredningsprocessen.

Det är ju sjukt, men som vanligt i sverige.
Man värderar okända utländska rövare högre än sig själva.

Det är klart att man måste kunna sätta brottslingar i fängelse, vad helvete?
Och dessutom så skall dom ut om dom begår brott. Det spelar ingen roll om det så är
snatteri eller nedskräpning, minsta lilla, och du skall ut ur landet!

Vad jag vet kan turister åka i fängelse, men inte somaliska priater som kommer hit och låssas vara barn. Dom skall ha straffimunitet.

Vad är det för jälva land politikerna har skapat?
Var är rättvisan i detta?
Citera
2016-01-26, 01:38
  #7
Medlem
PolarenPerras avatar
Värst vad Expressen blivit frispråkiga.

För tre veckor sen hade det hetat "- 7-8 homosapiens, ålder obetydlig, antastade 2 hen´s. Det var la dumt. Vi får satsa mer pengar helt enkelt"
Citera
2016-01-26, 02:02
  #8
Medlem
Lobengulas avatar
Vuxna (straffmyndiga) män begår pedofili mot prepubertala flickor?

Hade de varit svenskar så hade de anhållits väntandes på häktningsförhandling. Nu är det ju stackars utsatta flyktingar och då ska de givetvis inte ens kastas ut från brottsplatsen. Det haglar incidenter varje dag nu när dessa utsatta flyktingar visar sin "tacksamhet".

Det måste nog till kameraövervakning av orwellskt slag på alla platser där getherdarna riskerar att träffa på flickor.

Låt mig gissa att det här slutar med att en broschyr delas ut på asylboendet som förklarar att man inte får Taharrush-sexa med 11-åringar.

Fyfan för 7-klövern och alla förrädare som har försatt Sverige i den här situationen.
Citera
2016-01-26, 02:23
  #9
Medlem
BizarreReverends avatar
Simhallarna borde stängas, alt behövs beväpnade vakter där. Om patraskgängen visar sig, så låt dom få smaka på batongslag...
Citera
2016-01-26, 02:25
  #10
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Vuxna (straffmyndiga) män begår pedofili mot prepubertala flickor?

Hade de varit svenskar så hade de anhållits väntandes på häktningsförhandling. Nu är det ju stackars utsatta flyktingar och då ska de givetvis inte ens kastas ut från brottsplatsen. Det haglar incidenter varje dag nu när dessa utsatta flyktingar visar sin "tacksamhet".

Det måste nog till kameraövervakning av orwellskt slag på alla platser där getherdarna riskerar att träffa på flickor.

Låt mig gissa att det här slutar med att en broschyr delas ut på asylboendet som förklarar att man inte får Taharrush-sexa med 11-åringar.

Fyfan för 7-klövern och alla förrädare som har försatt Sverige i den här situationen.
Sexuellt utnyttjande av minderårig, ett av Sveriges mest hatade och avskydda brott har nu blivit "ett samhällsproblem". Något konstigt dock att inte polisanmälan upprättades direkt, varför ringdes inte polisen på badet? Gärningsmännen stannade ju så de hade ju kunnat gripas.
Citera
2016-01-26, 06:56
  #11
Medlem
Utflyttads avatar
Jag reagerade lite extra över en detalj:

http://www.expressen.se/kvallsposten...lickor-pa-bad/

Citat:
Åsa Änghede, som är tillförordnad platschef för Växjö simhall & Aqua Mera, var inte på plats under söndagen men säger att hon har pratat med sin personal om det som har hänt. Hon ska också kontakta det boende killarna kommer ifrån.

– Jag tror jag vet vilket boende det gäller så jag ska kontakta dem. Och jag ska kontakta familjen i fråga också och höra deras version, säger Åsa Änghede.

Alla badanläggningar upplever samma problem, mer eller mindre. Vi diskuterar just nu att förbättra belysningen i badet och att sätta upp övervakningskameror. Men vi vet att det kan vara svårt att få länsstyrelsens tillstånd till kameror inne i en badanläggning.
Min fetning.

Citat:
Enligt Åsa Änghede är det självklart att besökare som missköter sig ska tvingas lämna badet. Det samma säger ägarföretaget Medleys informationschef Hans Albrektsson:

– Vi har egna ordningsregler och dessutom gäller Sveriges rikes lag även i badanläggningar. Följer man inte detta så blir man avvisad, säger Hans Albrektsson.

– Om vi uppmärksammas på någon som inte sköter sig så påtalar vi detta för den personen. Behöver något polisanmälas så gör vi det om den drabbade av någon anledning inte vill göra det själv.

Företaget Medley har 38 badanläggningar över hela Sverige. Hans Albrektsson konstaterar att det inte finns något i den interna incidentrapporteringen som tyder på att antalet sexuella ofredanden ökat de senaste fem åren.
Min fetning.

Om Åsa menar att alla anläggningar upplever samma problem samtidigt som hennes chef Hans menar att incidentrapporterna inte visar någon ökning de senaste 5 åren......tja, kan det vara ett tecken på att personale trots allt mörkar vad som händer?

Medley får nog ta en runda med cheferna på sina anläggningar och se till att incidentrapporteringarna sköts! Sanningen är nog att ofredade och våldtagna småflickor väger mindre än Migrationsverkets köp av biljetter för telningarna!
Citera
2016-01-26, 06:59
  #12
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Sexuellt utnyttjande av minderårig, ett av Sveriges mest hatade och avskydda brott har nu blivit "ett samhällsproblem". Något konstigt dock att inte polisanmälan upprättades direkt, varför ringdes inte polisen på badet? Gärningsmännen stannade ju så de hade ju kunnat gripas.

Expressenartikeln visar ju vilka hycklare ägarföretaget Medley är.

Jag hoppas att Svenskarna bojkottar deras badanläggningar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback