Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-26, 09:14
  #13
Medlem
JDAMs avatar
Blir Araby den första staden i Sverige att utlysa sharia zoner? Finns i england så varför inte här?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols
Citera
2016-01-26, 09:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Det bor alltså svenskar kvar där...

japp, svenskarna håller något ställningarna än, men snart fallerar det. Hittade en bild direkt från kärnan...

Kaos i centrum, svenskar håller ställningarna

Be för våra bröder och systrar.
Citera
2016-04-30, 15:43
  #15
Avstängd
Araby är lugnare en Telleborg.

Folk som aldrig varit här, som snackat skit om Araby.
Citera
2016-04-30, 18:35
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Araby haha.. Var ju helgnöjet att åka ut och slåss med blattar när man var yngre Jag har alltid hoppats på att nästa generation skulle överta sånt där men fan då... där gick man bet!

Det låter inte som om du är mycket bättre.
Citera
2016-04-30, 19:10
  #17
Medlem
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodermalmsfeminist
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...t-pa-kvallarna


Muslimaraber är ju som bekant väldigt fega as. De går bara på svenskar, och som är svagare än de själva.

Hur ska vi göra med dessa muslimer som är påväg att förstöra Sverige?

Rinkeby torg efter 19:00 är inget som en svensk sätter sin fot på.
Citera
2016-05-02, 07:59
  #18
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det låter inte som om du är mycket bättre.


Jag slåss mot invaderade i mitt egna land. Jag åker inte och lever på välfärden i något annat land och slåss mot urfolksinvånarna i det landet. STOR skillnad, hela skillnaden.
Citera
2016-05-02, 08:09
  #19
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Det bor alltså svenskar kvar där...

Använd ratsit.se och kolla gatunummer för gatunummer så ser du att det alltid finns svenskar, äldre som blivit kvar och inte har någon annan stans att ta vägen. De lever tilbakadragna liv i sina hem går aldrig ut efter 17.00 och sparsamt annan tid. De tittar i sina kikhål och öppnar aldrig dörren för okända.

Om några få år är de döda då är alla invandrartäta områden 100% invandrade, ofta dominerade av en enda invandrad folkgrupp. Det blir samma etniska uppdelning som i Damaskus, Beirut eller Bagdad.

Och vi kommer att få samma problem som finns i dessa städer.
Citera
2016-05-02, 08:43
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodong
Araby är lugnare en Telleborg.

Folk som aldrig varit här, som snackat skit om Araby.
Din svenska avslöjar att du med stor säkerhet tillhör de där elementen som svenskarna helst undviker. Vad du anser är således inte relevant....
Citera
2017-04-29, 10:43
  #21
Medlem
Ännu en våldsgräns passerad?

http://www.smp.se/ledare/annu-en-valdsgrans-passerad/
Citera
2017-04-29, 10:51
  #22
Medlem
de.Montforts avatar
Är det bara jag som fastnade för det ironiska namnet på stadsdelen. Nu var det antagligen inte menat som ironi när stadsdelen fick sitt namn.

Känns som en ursvensk tradition http://www.smp.se/nyheter/forare-uts...-till-sjukhus/

Första länken som kom upp när jag googlade på Araby. Svenska snorungar som är i farten.
Citera
2017-06-04, 17:01
  #23
Medlem
arnekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Din svenska avslöjar att du med stor säkerhet tillhör de där elementen som svenskarna helst undviker. Vad du anser är således inte relevant....

Har du ens varit där?
Bor där själv sedan 20 år. Nej de är inte farligt o bo här...
Va där en vecka så får du se hur lugnt de är..
Citera
2023-03-04, 19:19
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Vad kan man göra? Breivika allihop? Spotta dem i ansiktet ute i vardagen för att visa att vi vill inte ha dem här och de är inte välkomna?


Finns mycket man kan göra men lite man kan göra egentligen. Tuff situation för oss svenskar. Snacka om att sabbat det för oss rejält!
Säljs det droger där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback