Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-25, 17:28
  #1
Avstängd
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...t-pa-kvallarna
Citat:
Pensionären Erik Sundeblad: Det är mycket bråk, man går inte gärna ut på kvällarna. Jag gick ut en gång på kvällen för ett år sedan. Det gör jag inte om, säger Erik Sundeblad.

Muslimaraber är ju som bekant väldigt fega as. De går bara på svenskar, och som är svagare än de själva.

Hur ska vi göra med dessa muslimer som är påväg att förstöra Sverige?
Citera
2016-01-25, 17:36
  #2
Medlem
Vad kan man göra? Breivika allihop? Spotta dem i ansiktet ute i vardagen för att visa att vi vill inte ha dem här och de är inte välkomna?


Finns mycket man kan göra men lite man kan göra egentligen. Tuff situation för oss svenskar. Snacka om att sabbat det för oss rejält!
Citera
2016-01-25, 18:05
  #3
Medlem
Det bor alltså svenskar kvar där...
Citera
2016-01-25, 18:08
  #4
Avstängd
Jag tar alltid omvägar om jag ser ett gäng utländska ungdomar, ja även deras kvinnor är mycket gapiga och högljudda av sig och har helt och hållet slutat åka buss. Mår helt enkelt illa när man hör deras språk, det funkar inte att sitta på en buss fullt med sådana. Går aldrig ut efter klockan fem på kvällarna, mycket tack vare otryggheten och att man helt enkelt inte känner igen sig längre. Även biblioteket håller jag mig borta ifrån, trivs inte där längre och känns inte heller som ett bibliotek längre. Det är tragiskt men bara finna sig i det och rösta SD, finns inte mycket mer man kan göra som svensk mer än ta avstånd så gott det går när man inte känner sig trygg på grund av invandring, den muslimska ska tilläggas.

Som tur är så har jag inga barn.
__________________
Senast redigerad av ung-man 2016-01-25 kl. 18:11.
Citera
2016-01-25, 19:45
  #5
Medlem
Drinkycrows avatar
Har det blivit mycket värre eller? För känns inte som en jättenyhet att någon pensionär är rädd att gå ut om kvällen.

Har inte varit där på en 8 år eller något och det var inte direkt bästa området då heller..

Edit: Muslimska Araby? Det är väl fortfarande jävligt blandat?
Citera
2016-01-25, 20:35
  #6
Medlem
Pecka-s avatar
Lika bra att döpa om till Arabby?
Citera
2016-01-25, 20:38
  #7
Medlem
Mackan52s avatar
Finns det svenskar i araby
Citera
2016-01-25, 22:13
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodermalmsfeminist
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...t-pa-kvallarna


Muslimaraber är ju som bekant väldigt fega as. De går bara på svenskar, och som är svagare än de själva.

Hur ska vi göra med dessa muslimer som är påväg att förstöra Sverige?

Jävlar alltså, ni svenskar är för fega..

Och när ni vill visa missnöje gör ni det också på ett fegt sätt. Ni behöver en ny kung. Jag kan ställa upp!
__________________
Senast redigerad av Iwinyouloose 2016-01-25 kl. 22:19.
Citera
2016-01-25, 22:20
  #9
Medlem
YP4XQs avatar
Araby haha.. Var ju helgnöjet att åka ut och slåss med blattar när man var yngre Jag har alltid hoppats på att nästa generation skulle överta sånt där men fan då... där gick man bet!
Citera
2016-01-25, 22:20
  #10
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Jävlar alltså, ni svenskar är för fega..

Och när ni vill visa missnöje gör ni det också på ett fegt sätt. Ni behöver en ny kung. Jag kan ställa upp!


Kör på, upp till bevis och skicka PM sen.
Citera
2016-01-25, 22:32
  #11
Medlem
Bekämpa islamiseringen av Sverige med alla till buds stående (lagliga) medel! Maila ansvariga politiker! Skriv insändare! Engagera er politiskt! Starta bloggar, osv osv.. Det finns massor vi svenskar kan göra för att förhindra att Sverige förvandlas till Sverabistan. Men då krävs det lite aktivitet!

Sist men inte minst: rösta islamfientligt i nästa riksdagsval. Detta kan inte nog betonas....
Citera
2016-01-26, 02:24
  #12
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbuk
En tydlig trend är att det blir allt fler no-go zoner i Sverige. Först var det bara i Göteborg Malmö och Stockholm men nu verkar dessa no go zoner finnas i allt mindre och fler tätorter runt om i landet.
Att ta det säkra för det osäkra kan vara smart och då syftar jag på att utrusta sig med t.ex. en pepparspray som självförsvar. Det finns lagliga alternativ som t.ex. den här: http://www.feelingsafe.se/forsvarssp...spray-standard
Kan rädda en från hemska grejer plus kännas bra att ha fall i fall det skulle krisa. Hellre ha den än inte ha den till hands!

Segregationen kommer öka ännu mer som en bieffekt av dessa no go zoner och på långsikt är det riktigt dåligt med ökad segregation för hela samhället.

Förbannat mjäk och trams. Det enda som gäller är att beväpna sig med skjutvapen. Den neger eller arab som försöker cutta mig kommer att få klara sig gå utan knäskålar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback