Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-01-24, 16:35
  #49
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
En liten flicka förtjänar inte att bli brutalt misshandlad av en man för att hon mobbar din äckliga jävla spya till avkomma!

Du verkar vara en ynkrygg av naturen, och tycker du verkligen det är du inte mer värd än en smutsig gris!

Jävla fnask!

Men tänk om hon var stor och fet då? Och elak?

Och ännu har ingen i tråden ställt den självklara FB-frågan....

Var hon kanske t o m BLATTE???
Citera
2016-01-24, 17:11
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Men tänk om hon var stor och fet då? Och elak?

Och ännu har ingen i tråden ställt den självklara FB-frågan....

Var hon kanske t o m BLATTE???

Spelar ingen roll, jag är inte rasist!

Men hon var ju uppenbarligen svagare eftersom hon åkte på däng. Precis som du skulle göra med mig, trots att jag inte är fet och elak!
Citera
2016-01-24, 18:21
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Hur gammal är du? 12 år eller? För du beter dig extremt barnsligt. Det var tjejen som började med att vara fysisk och av vad jag har läst i tråden så har hon betett sig illa en bra längre tid. Sedan så vart hon inte brutalt misshandlad. Om du läser tråden så stämde det ju inte ens av det som stod i artikeln. Mer synd om killen än om tjejen. Så är det bara.

edit: LOL jag tror det är du som är tjejen! Är man med i leken får man leken tåla gumman.

Så att låta en tjej bli misshandlad är moget då i kontrast?!

Dina definitioner på vad som är barnsligt saknar validitet! Jävla sopa!
Citera
2016-01-24, 20:40
  #52
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Så att låta en tjej bli misshandlad är moget då i kontrast?!

Dina definitioner på vad som är barnsligt saknar validitet! Jävla sopa!

Har du svårt att förstå grabben? Killen blev också misshandlad. Så verkade som det var tjejen aka mobbaren som började. Varför ska killen få skit då för lol? Du måste trolla eller så är du bara lite efter.

Om en tjej mobbar mig och börjar slå mig. Slår jag tillbaka så är jag en idiot? Fan skriver du från psyket nu eller?
Citera
2016-01-25, 00:26
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Har du svårt att förstå grabben? Killen blev också misshandlad. Så verkade som det var tjejen aka mobbaren som började. Varför ska killen få skit då för lol? Du måste trolla eller så är du bara lite efter.

Om en tjej mobbar mig och börjar slå mig. Slår jag tillbaka så är jag en idiot? Fan skriver du från psyket nu eller?


ja då är du en idiot! En jubelidiot. Men det är du redan!
Citera
2016-01-25, 01:55
  #54
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohnae
Röntgar!
Straffet lär väl bli inkopplad socialtjänst och eventuella påföljder därifrån.

Låt för fan grabben rönka ifred...

Blir faktiskt lite glad om historien stämmer enligt...eeh...någon med massa siffror i nicket och en postare till(minnet suger).
Dels för att det INTE var en orangutangunge den här gången för jag är så jävla trött på att läsa om dessa kackerlackor dag ut och dag in,men även för att det nu tydligen var en svensk som bankat in lite vett i skallen på en mobbare.
Citera
2016-01-25, 18:19
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Låt för fan grabben rönka ifred...

Blir faktiskt lite glad om historien stämmer enligt...eeh...någon med massa siffror i nicket och en postare till(minnet suger).
Dels för att det INTE var en orangutangunge den här gången för jag är så jävla trött på att läsa om dessa kackerlackor dag ut och dag in,men även för att det nu tydligen var en svensk som bankat in lite vett i skallen på en mobbare.

Sorry hon med siffrorna som skrivit tidigare är inte ärlig! Killen är Svensk medborgare och mörkhyad!
Tjejen är ca 20cm kortare än killen. Hon försvarade sig! Läs det som står i Skånskan som killens fosterhemsförälder sagt! Hon har aldrig mobbat honom och är ej rasist! Killen har verkligen inte hela klassen bakom sig. Elever hålls hemma från skolan pga upprepat våld i klassen.
Jag skickar en hälsning till tjejen eftersom jag vet att hon följer tråden! Krya på dig!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback