2016-01-19, 14:47
Medlem
Swecans avatar
Hejsan jag är lite dålig av kunskap när det gäller detta vill köpa en produkt men de tar enbart kort och jag vet ej hur man gör med sitt bank kort och har ej kreditkort då jag går på soc. så skulle betyda mycket för mig om någon kan beskriva allt har swedbank annars undrar jag om jar har rätt till kreditkort även om jag är pank och går på soc vill helst inte ha ett men om det e det så måste jag fixa ett. tack på förhand
Citera
2016-01-19, 15:01
Medlem
Har du bankkort så kan du koppla det till Master Card / Visa. Du får ingen kredit då du går på Soc, men får möjlighet att använda det belopp som finns på kontot till köp online eller butik. Har du inte redan en symbol för MC/Visa på ditt kort?
Citera
2016-01-19, 15:10
Medlem
Swedbank har e-kort som du kan koppla till ditt vanliga bankkort. Det kostar inget extra och är ett säkert och enkelt sätt att betala med kort på internet (enligt swedbank).

För det är väl internethandel frågan handlar om?

https://www.swedbank.se/privat/kort-...kort/index.htm
Citera
2016-01-19, 19:23
Medlem
Swecans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Har du bankkort så kan du koppla det till Master Card / Visa. Du får ingen kredit då du går på Soc, men får möjlighet att använda det belopp som finns på kontot till köp online eller butik. Har du inte redan en symbol för MC/Visa på ditt kort?

Ingen aning faktiskt ska kolla upp det

Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Swedbank har e-kort som du kan koppla till ditt vanliga bankkort. Det kostar inget extra och är ett säkert och enkelt sätt att betala med kort på internet (enligt swedbank).

För det är väl internethandel frågan handlar om?

https://www.swedbank.se/privat/kort-...kort/index.htm
Aa tackar japp det e internethandel det handlar om tack
Citera
2016-01-19, 19:27
Medlem
Swecans avatar
Har e kort nu nu e frågan hur gör jag ska jag lägga till en mottagare för att handla eller e det bara skriva in kort nr å de 3 sista?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in