Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-04-20, 23:10
  #13
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Jag blir vansinnigt kåt om en kille kommer - i eller på mig. Varje jul önskar jag mig en enda sak och det är en kille som kan spruta obegränsat mycket. Och det är klart att jag blir besviken om killen inte sprutar. Men jag slutar inte ligga med någon bara för att de inte kommer en eller två gånger utan gör det till min livs uppgift att få han att komma nästa gång.

Menar du en kille som kan spruta obegränsat antal ggr med korta pauser eller en kille som sprutar större mängder sperma? Brukar du be killen att komma i dig eller hoppas du bara på att han väljer att skjuta ett jättesprut i dig?
Citera
2016-04-20, 23:21
  #14
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Menar du en kille som kan spruta obegränsat antal ggr med korta pauser eller en kille som sprutar större mängder sperma? Brukar du be killen att komma i dig eller hoppas du bara på att han väljer att skjuta ett jättesprut i dig?

Obegränsat antal ggr, kanske borde ha varit tydligare i mitt brev till tomten hehe Även fast jag gillar stora satser så är det antal gånger som spelar mest roll.

Jag hoppas inte utan förutsätter att han vill och kommer antigen fylla något av mina hål eller spruta härligt på mig. Men jag brukar ändå säga var jag vill att han ska spruta om han inte uttrycker att han vill göra det på ett visst sätt.
Citera
2016-04-23, 17:34
  #15
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Obegränsat antal ggr, kanske borde ha varit tydligare i mitt brev till tomten hehe Även fast jag gillar stora satser så är det antal gånger som spelar mest roll.

Jag hoppas inte utan förutsätter att han vill och kommer antigen fylla något av mina hål eller spruta härligt på mig. Men jag brukar ändå säga var jag vill att han ska spruta om han inte uttrycker att han vill göra det på ett visst sätt.

Hur många gånger sprutar killarna du varit med vanligtvis? Själv har jag jävligt svårt att ladda om oavsett hur kåt jag varit innan första sprutet. Men det kanske är en träningssak? Eller är det mer genetiskt?
Citera
2016-04-23, 20:32
  #16
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Hur många gånger sprutar killarna du varit med vanligtvis? Själv har jag jävligt svårt att ladda om oavsett hur kåt jag varit innan första sprutet. Men det kanske är en träningssak? Eller är det mer genetiskt?

Oj, svårt att dra ut ett snitt men det vanliga är att de kan spruta en gång, ladda om på 20 minuter och sen spruta igen men sen är det stopp på flera timmar. Jag får ju orgasmer på löpande band och tycker det vore underbart med en kille som kan komma så också.

Nu är jag inte en kille men tror absolut det är en övningssak. Eller så kommer man så pass rejält första gången att man verkligen inte kan komma igen på ett tag. Du får leta efter en träningskompis och se om du kan bli mer tränad på det.
Citera
2016-04-23, 23:19
  #17
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Oj, svårt att dra ut ett snitt men det vanliga är att de kan spruta en gång, ladda om på 20 minuter och sen spruta igen men sen är det stopp på flera timmar. Jag får ju orgasmer på löpande band och tycker det vore underbart med en kille som kan komma så också.

Nu är jag inte en kille men tror absolut det är en övningssak. Eller så kommer man så pass rejält första gången att man verkligen inte kan komma igen på ett tag. Du får leta efter en träningskompis och se om du kan bli mer tränad på det.

Jag brukar komma ganska rejält när jag väl kommer så det kanske är därför det är knepigare för mig att ladda om.

Är inte du villig att ta emot en ny adept då? Jag lovar att vara en arbetsam student som gör allt för att göra min lärare nöjd.
Citera
2016-04-24, 13:29
  #18
Medlem
BI7CHSLAPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Jag brukar komma ganska rejält när jag väl kommer så det kanske är därför det är knepigare för mig att ladda om.

Samma, kommer också väldigt mycket och tjejer har läckage ofta till mitten/slutet på dagen efter även om de försökt få ut allt.

Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Är inte du villig att ta emot en ny adept då? Jag lovar att vara en arbetsam student som gör allt för att göra min lärare nöjd.

Fan vad du är sorglig.
Citera
2016-04-24, 15:11
  #19
Medlem
DixieDs avatar
Det är ju skönt att ha sex men den absolut skönaste av allt är när han sprutar i en. Det är en annan känsla
Citera
2016-04-24, 18:19
  #20
Medlem
Av egna erfarenheter så har det för det mesta varit ett rungande nej. Antagligen beror det på att jag skjuter hårt och stora mängder. Har faktiskt fått skäll av några tjejer p g a detta.
Inte för att jag bryr mig, men det verkar som att många tjejer inte gillar det speciellt mycket.
Citera
2017-02-22, 17:54
  #21
Medlem
Min kvinna blir rejält upphetsad av att se själva sprutet. Just sekunderna innan när det inte går att hålla emot och hon vet att sperman snart ska pumpas ut. Då stimulerar hon sig själv och kan ibland komma exakt samtidigt som mig och hon tar gärna allt i ansiktet.
Däremot vill vi båda efteråt ta bort kladdet så fort som möjligt. :-)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback