Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-25, 07:24
  #73
Medlem
Tycker vita ser snygga ut därnere som icke-omskurna medan "mörka" killar ser snyggare ut som omskurna
Citera
2017-02-25, 08:09
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madsolar
Uh jag klarar inte av icke omskurna kukar.. Det blir total stopp för mig, jag blir avtänd och äcklad... Bara tanken på förhud får mig att rysa

Jag hade en svensk kille i några år för ett tag sedan, som naturligtvis inte var omskuren, tur för mig att han inte gillade att bli avsugen, huva vilken pers

Jag håller med dig, fast om kvinnor. Alla kvinnor borde vara faraoniskt omskurna, allt annat är bara äckligt /zpy
Citera
2017-02-25, 08:14
  #75
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsung6Edge
Är omskuren och är inte alls mindre känslig i ollonet, vem säger det ?

Hur vet du det?

Jag törs påstå att omskurna män har betydligt mindre/sämre känsel i ollonet än icke-omskurna grundat på ren logik!
Citera
2017-02-25, 08:14
  #76
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsung6Edge
Är omskuren och är inte alls mindre känslig i ollonet, vem säger det ?

Eftersom du nu är det hur kan du veta skillnaden då? Klart man
blir mindre känslig. Förhuden skyddar ju ollonet. Den ska då
aldrig tas bort från mig.
Citera
2017-02-25, 09:44
  #77
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsung6Edge
Är omskuren och är inte alls mindre känslig i ollonet, vem säger det ?

Så här skriver bl.a. RFSU...

Citat:
I samband med penetration är det förhuden som står för den största känslomässiga upplevelsen. Dels genom att den sträcks eller rullar fram över ollonet, dels för att cirka tio procent av alla nervändar i penis slutar i förhuden.

http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument...epslanguage=sv


Har även sett någon studie där de frågade män som blivit omskurna vid vuxen ålder om deras sensitivitet och jag har för mig att ca 6 av 10 sa att den blivit sämre.

Nu är det väl inte bara till nackdel med minskad känsel, kvinnan kanske uppskattar det eftersom jag har en känsla av att många, framförallt, yngre män har en förmåga att komma för fort.
Citera
2017-03-04, 04:20
  #78
Medlem
madsolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Du vet att den ser ut så naturligt va?

Onaturliga människa ta livet dig eller flytta till Israel och dö snälla.


Ditt ansikte är också naturligt men kan svära att alla tycker det är det vidrigaste som setts.. borde alla flytta till israel då oxå eller? 😂😂😂😂😂
Citera
2017-03-04, 04:40
  #79
Medlem
Stygian-Vistas avatar
Ja. En pillesnopp blir ju mindre rolig om den är omskuren.
Citera
2017-03-05, 16:46
  #80
Avstängd
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsolar
Ditt ansikte är också naturligt men kan svära att alla tycker det är det vidrigaste som setts.. borde alla flytta till israel då oxå eller? 😂😂😂😂😂

Sluta ta åt dig din lilla jude. Dom flesta tjejer tycker jag är attraktiv, förstår dock inte varför.
Citera
2017-06-11, 12:41
  #81
Medlem
Sen har det ju inte bara med omskurenhet att göra. Finns ju killar som inte är det som ändå har kort förhud? Så länge man inte ser ut som en myrslok spelar det ingen roll!
Citera
2017-06-11, 14:17
  #82
Medlem
Frawjons avatar
Hur långt är ett snöre? Men det är mest sannolikt att europeiska kvinnor föredrar kukar med förhud.
Citera
2017-06-11, 14:27
  #83
Medlem
Det spelar ingen roll.
Citera
2017-06-11, 14:38
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ser det ut som en elefantsnabel även i erigerat tillstånd så är det väl inte så där jättesnyggt (NSFW):

https://upload.wikimedia.org/wikiped...repuce_202.jpg

Det där ser ju helt sjukt ut.Hade min sett ut sådär hade jag kapat hela skiten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback