Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-18, 19:51
  #13
Avstängd
Halloween2s avatar
Har mycket somailer där jag bor men inte än har jag stött på någon kaos (2år) , fan i resten utav Sverige låter det som dom äter steroider och går banans bara.


TVÅ män och en kvinna, attackerade båda männen kvinnan, eller försökte den ena skydda kvinnan (han som fick ansiktes skador) eller fick gm stryk ganska så fort efter att attackerat kvinnan?
Citera
2016-01-18, 19:54
  #14
Avstängd
Antagligen en muslimarab som inte fick sina bidrag i tid.
Citera
2016-01-18, 21:28
  #15
Avstängd
"besökte" står det, men är det klarlagt om BO är en "kund" eller någon form av personal, till exempel god man, socialsekreterare, tolk etc?
Citera
2016-01-18, 21:43
  #16
Medlem
Ruggeugglans avatar
Någon de har gripit är nu släppt.

Jönköping börjar bli riktigt berikat nu..
Våldtäktsförsök i Lördags, 4 män gav sig på en ensam kvinna. Signalement på personerna är som vanligt män på 170-190 centimeter långa.

Hittar någon 4 Svenska män som tillsammans går ihop för att våldta någon ska jag skänka en årslön till något asylboende. Det får ta mig fan räcka nu!!!
Citera
2016-01-18, 22:28
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Någon de har gripit är nu släppt.

Jönköping börjar bli riktigt berikat nu..
Våldtäktsförsök i Lördags, 4 män gav sig på en ensam kvinna. Signalement på personerna är som vanligt män på 170-190 centimeter långa.

Hittar någon 4 Svenska män som tillsammans går ihop för att våldta någon ska jag skänka en årslön till något asylboende. Det får ta mig fan räcka nu!!!

Glöm inte det berikade rosenlundsbadet. "Nej vi har absolut inga problem, vi anställer bara fler vakter."

Och biblioteket på Österängen där "ungdomarna" misshandlade bibliotekarien förra veckan.
Citera
2016-01-21, 18:28
  #18
Medlem
spoilers avatar
"Bråket på Migrationsverket i måndags var sammankopplat med bråket på Skolgatan före jul. De uppgifterna bekräftar polisen nu för Jnytt.
– Det var samma personer i båda bråken, säger Göran Landén vid polisen.

/.../

Det är som sagt två familjer mot varandra trots att de i grund och botten är från samma släkt. Den här fejden har funnits sedan årtionden tillbaka, säger Göran Landén."

http://www.jnytt.se/slaktfejd-bakom-dubbla-storbrak
Citera
2016-01-21, 19:50
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Bråket på Migrationsverket i måndags var sammankopplat med bråket på Skolgatan före jul. De uppgifterna bekräftar polisen nu för Jnytt.
– Det var samma personer i båda bråken, säger Göran Landén vid polisen.

/.../

Det är som sagt två familjer mot varandra trots att de i grund och botten är från samma släkt. Den här fejden har funnits sedan årtionden tillbaka, säger Göran Landén."

http://www.jnytt.se/slaktfejd-bakom-dubbla-storbrak

Årtionden och fortfarande kunder hos migrationsverket? Eller har de med sig konflikten från hemlandet? Det låter som att något inte stämmer.
Citera
2016-01-21, 20:55
  #20
Medlem
CodeCrews avatar
Libaneser
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback