Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-20, 21:47
  #589
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simulacrafty
Fortfarande för vagt för mig då inga exempel nämns. Låt oss testa gränserna:
- En homofil som erkänner att denne är homofil på allmän plats vid förfrågan av polis?
- En homofil som nämner att denne är homofil på allmän plats?
- Två homofiler som håller hand på allmän plats?
- Två homofiler som kysser varandra på allmän plats vid socialt passande evenemang, t ex nyårslaget?
- Två homofiler som gifter sig?
- Två homofiler som adopterar?

Om ni inte vill stå för alla poäng i programmet så skulle jag vilja ha ett partiprogram med dom saker ni verkligen står för.
Punkterna som förs fram i programmet står man givetvis för, annars skulle de inte lyftas fram. Punkterna är däremot inte formulerade i detalj, det är inga exakta lagparagrafer eller liknande det är frågan om, i framtiden skulle samtliga punkter få utvecklas mer detaljerat på ett sätt som inte är meningsfullt för stunden eller inte aktuellt, för att nå ut med våra mål, vilket partiprogrammet handlar om idag.

Jag kan mao inte definiera några eventuella lagar, vilket heller inte partiprogrammet gör, de ger endast en fingervisning.

Du kan du nog räkna med att de två sista exemplen inte tillåts, dock.



Citat:
Hör du inte hur det låter? Hur kan ni vilja kväva yttrandefriheten i yttrandefrihetens namn?
Vi vill förhindra främmande aktörer att skapa informationsmonopol och sprida sin destruktiva agenda, "folkfientlig verksamhet" berör inte personliga åsikter, utan krafter som vill förinta vårt folk.

Som redan påpekats så förs inte dagens folkfientliga verksamhet fram med argument, utan tvärtom - med fördummande. Man ser till så folk inte tänker självständigt, de som ändå gör det ska stigmatiseras, förföljas, demoniseras och tystas.

Citat:
Det finns väl inga fördelar med alkohol? Vore det inte optimalt att avstå?
Finns väl de som hävdar att alkohol i liten skala är nyttigare än inget, i vilket fall är det inte nyttigt att dricka sig berusad. Att alkoholen inte lär förbjudas beror främst på djupt rotade kulturella och historiska skäl, än av hälsomässiga.
Citera
2017-10-06, 16:30
  #590
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Tror att det var låten "Det finns ännu tid" som spelades. Det är INTE Svensk Ungdoms ursprungliga sångare som sjunger utan Motståndsrörelsens aktivist Joakim Blixt. Han har spelat in tre låtar som om allt går som det ska kommer att publiceras på Nordfront under veckan.

Är han släkt med Jan Ivar Blixt? Det kunde förklara den musikaliska ådran.
Citat:
– Det här är bland det mäktigaste jag har upplevt i mitt liv. Både för att vi var så många som sjöng, men också för att det fanns ett annat syfte, att ena människorna och att bejaka mångfald och lika värde, säger Jan Ivar Blixt.
http://molndalsposten.se/nyheter/jan...ot-nazisterna/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback