Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-01-23, 17:09
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettpapperedet
Killen som körde bilen heter M*rten (*o) Bou*in (*v) har jag fått höra. Att Chri*ter skulle varit med stämmer inte, iaf inte vid detta tillfälle.
Honan som ni kallar henne heter Anni*a (*c) Johan*son (*s) , vad jag fått höra så arbetar hon som dagis fröken i Svenljunga. Det är kanske där hon träffat A

Enligt rykten, så är A besläktad med en familj som heter F*lchenberg (*a) i Svenljunga, de åker dit för diverse våldsbrott med jämna mellanrum, så A:s agerande i detta är ju kanske inte så konstigt om det nu ligger i släkten där man handlar först och tänker sen

Är ej från staden Svenljunga , men har bekanta som verkar vara väldigt involverade i historien.

Citat:
Ursprungligen postat av urmamaspimp
Andreas, inte Anders.

"Sätta sig i respekt och visa vem som bestämmer på gården"?
"någon annans flicka"?
"ta konsekvenserna som en man"?

Är du född på 1800-talet?

Tjejen har en egen kropp och ett eget liv och råder faktiskt över sig själv, blir man försmådd skall man ta det som en man, inte leta upp någon annan att rikta sin ilska mot.
Att svinga basebollträn och järnrör är väl inget en civiliserad "riktig man" ägnar sig åt, bara sinnessvaga missförstådda unga arga män.

Jag sätter min nötta banjo på att samtliga inblandade i den här historien är "sverigevänner" med dålig impulskontroll och T-shirts med texten "riktiga män lukar diesel", det passar liksom in i bilden...


Hahahaha kan se detta framför mig

Håller för övrigt med dej!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback