Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-16, 03:08
  #1
Medlem
Är sugen på att dra på knark resa där man testar på lite olika droger i fina miljöer och verkligen kan njuta va upplevelsen fullt ut i värme och sol. Framförallt intresserad av att testa på det psykedeliska i ett land som Australien Hur ser det ut för er andra som varit i Australien med sånt? Är det många fester som är lite psykedeliskt nischade? Känns som jag behöver komma bort från Sverige lite och ha kul. Är även nyfiken på om ni tycker att man borde resa ensam eller med någon resepartner? Vad tyckte ni var bäst och varför?

edit: Uppskattar om ni håller er till frågorna och inte får moralpanik för att jag nämner droger.
__________________
Senast redigerad av ensamknarkare 2016-01-16 kl. 03:10.
Citera
2016-01-16, 03:32
  #2
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Har ingen egen erfarenhet, men har bekanta som levde där ett tag. Det fanns stora cannabisodlingar ute i naturen som de fick äran att bekanta sig med.
Citera
2016-01-16, 04:20
  #3
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamknarkare
Är sugen på att dra på knark resa där man testar på lite olika droger i fina miljöer och verkligen kan njuta va upplevelsen fullt ut i värme och sol. Framförallt intresserad av att testa på det psykedeliska i ett land som Australien Hur ser det ut för er andra som varit i Australien med sånt? Är det många fester som är lite psykedeliskt nischade? Känns som jag behöver komma bort från Sverige lite och ha kul. Är även nyfiken på om ni tycker att man borde resa ensam eller med någon resepartner? Vad tyckte ni var bäst och varför?

edit: Uppskattar om ni håller er till frågorna och inte får moralpanik för att jag nämner droger.

Jupp mkt utomshus-rave samt party! Klubbar där alla käkar e! Mkt CB överallt!

Enjoy!

Reste själv och träffade folk på plats!
Citera
2016-01-16, 04:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jupp mkt utomshus-rave samt party! Klubbar där alla käkar e! Mkt CB överallt!

Enjoy!

Reste själv och träffade folk på plats!

Vilka platser besökte du där detta fanns?
Citera
2016-01-16, 07:35
  #5
Medlem
TarzansFarsas avatar
Det finns extremt mycket spännande där, men var försiktigt. Polisen är inte att leka med där nere ifall du skulle bli busted så att säga
Citera
2016-01-17, 00:36
  #6
Medlem
jag såg san pedro-kaktusar till salu i en butik i Melbourne förra veckan
Citera
2016-01-17, 19:16
  #7
Medlem
Struisvogels avatar
Mina vänner från Australien pratar inte gott om drogerna som finns tillgängliga där.
Kokset kostar typ 300AUD
Mdma finns typ inte.
E är dyrt och innehåller knappt mdma

Dock ska det inte vara några problem att styra gräs och svamp.
Citera
2016-01-19, 22:35
  #8
Medlem
Thibideauxs avatar
Rekommenderar Sydostasien. Specifikt VISSA DELAR av Thailand(inte Phuket, Patong, Samui, Bangkok etc, utan mer Koh Phangan, Ton Sai etc), Kambodja eller Laos. Har aldrig haft lika fina psykadeliska upplevelser som på just dessa platser.

Gräset köper du i rätt barer, svamp/E/mdma likaså, medan valium och tramadol finns på rätt apotek. If you feel the need for speed är det lätt att skaffa yabba aka amfetaminpiller alternativt röka lite hederligt jävla meth ute i jungeln med två thaibajjare. It's pretty neat, så länge man är om sig och kring sig. Rätt skönt också att spendera 10 kronor ölen istället för 10 aus dollar ölen. Bara att hänga på med annat löst folk i svängen.

Australien är tyvärr en av de svåraste platserna på jorden att få tag på bra grejer pga löjligt keff tull och polis. Också rätt svårt att komma in i svängen Down Under, även om de är fantastiska människor rätt ofta så är det generellt för uppstyrt där nere. För mycket Suburbia, dödsskrämda mammor och ett för välfungerande system generellt sett haha. Fast det är klart, finns ju en hel del meth i Aus också, men då fastnar du nog där tror jag
Citera
2016-02-09, 22:24
  #9
Medlem
Sök på Nimbin Australien. Weed-staden, med sin egen "mardi gras".
Citera
2016-04-04, 04:27
  #10
Medlem
Hur äre med benso här down under, något som är lättillgängligt?
Citera
2016-04-07, 08:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irreburres
Hur äre med benso här down under, något som är lättillgängligt?

Jag har inte haft problem att få tag på benso. Är i Sydney
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2674094

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback