Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-16, 00:35
  #1
Medlem
Applequeen-mss avatar
Hallå därrrrr på kvällskvisten. I morgon ska jag och några vänner ses för att dricka och sedan köra en krogrunda. På förfesterna dyker vanligtvis spelet "jag har aldrig" upp och ni vet ju hur det går till hoppas jag, annars ifrågasätter jag om ni verkligen är över 18 år.

Skulle vilja ha lite kul frågor, främst sex och relationsfrågor, alltid kul att få reda på saker om folk när deras omdöme sjunker iomed alkoholen kickar in.

Apparna som finns erbjuder samma frågor och endast ett maxantal, sedan börjar de om vilket är lite trist. Därför vänder jag mig nu till alla kåta analälskande flashbackare. Kom med bra jag har aldrig påståenden.
Citera
2016-01-16, 00:42
  #2
Medlem
Jag har aldrig onanerat utomhus.
Jag har aldrig spottat under samlag.
Jag har aldrig kombinerat mat med sex.
Jag har aldrig ruskat tupp i hönsgården.
Citera
2016-01-16, 00:42
  #3
Medlem
detta spel lirade vi bara på fester när man var 18 år och under men att i vuxen ålder lira det där fjortis spelet nja tror inte det

men för att ändå besvara ditt inlägg
* har du haft sex bäng?
* haft sex med någon över 30 år ex
__________________
Senast redigerad av trefemmor 2016-01-16 kl. 00:47.
Citera
2016-01-16, 00:45
  #4
Medlem
Applequeen-mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
detta spel lirade vi bara på fester när man var 18 år och under men att i vuxen ålder lira det där fjortis spelet nja tror inte det

Nu är ju inte jag äldre än 18-19 så det passar mig ju perfekt så kom inte o klaga. Låt mig gå igenom den åldern man spelar detta "fjortisspel". Thanks
Citera
2016-01-16, 00:56
  #5
Medlem
Applequeen-mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
detta spel lirade vi bara på fester när man var 18 år och under men att i vuxen ålder lira det där fjortis spelet nja tror inte det

men för att ändå besvara ditt inlägg
* har du haft sex bäng?
* haft sex med någon över 30 år ex

Tack för ditt svar
Citera
2016-01-17, 01:44
  #6
Medlem
Densomvethanvetdets avatar
- jag har aldrig haft 3kant
- jag har aldrig legat med någon som är mer än 10 år äldre än mig själv
- jag har aldrig haft sex i en bil
- jag har aldrig fantiserat om någon äldre
- jag har aldrig tänkt på någon annan under sex
- jag har aldrig sugit kuk/haft sex i en bil under färd
- jag har aldrig sugit kuk
- jag har aldrig blivit tagen i 2an
- jag har aldrig fått en dubbelmacka
- jag har aldrig blivit spottad på under sex
- jag har aldrig tvingats slicka upp sperma från hela kuken
- jag har aldrig haft sex på en toalett
- jag har aldrig blivit påkommen
- jag har aldrig haft sex i en skog
- jag har aldrig haft sex i en bastu
- jag har aldrig haft sex i en båt
- jag har aldrig haft sex i en soffa
- jag har aldrig haft haft sympatisex
- jag har aldrig ångrat ett ligg
- jag har aldrig använt en sexleksak under sex
- jag har aldrig haft sex med en ögonbindel
- jag har aldrig smakat på mig själv under sex

u happy
Citera
2016-01-27, 20:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applequeen-ms
Nu är ju inte jag äldre än 18-19 så det passar mig ju perfekt så kom inte o klaga. Låt mig gå igenom den åldern man spelar detta "fjortisspel". Thanks
Nej för fan, det är sådana som du som förstörde min ungdom!!!
På varande jävla fest satt ett gäng blåsta brudar och korkade grabbar och ställde olika sexfrågor, som att andras sexliv är intressant

Jag kan dock bekräfta att leken är tämligen vanlig bland universitetsstudenter med, tyvärr. Så att du finslipar dina frågeställningar är nog inte helt dumt om du vill vara en övertygande konformist och passa in

Hur som, ställ frågor som är lite för raka och jobbiga att svara på, sånt som rör moral, etik och skelett i garderoben helt enkelt, t.ex.:
Jag har aldrig blivit dömd för något brottsligt?
Jag har aldrig klarat mig från att bli dömd för något brottsligt?
Jag skulle aldrig säga upp kontakten med en nära vän som begick en våldtäkt/misshandel/mord?
Jag har aldrig knarkat?
Jag har aldrig stulit från någon närstående?
Jag har aldrig med flit förstört en kursares möjligheter att göra ett bra skolarbete för att på så vis själv framstå som bättre (t.ex. gömma undan böcker, ge rent felaktig information, låna böcker i Bibblan för att andra inte ska få tillgång till dom, etc.)
Jag har aldrig varit otrogen?
Jag skulle aldrig kunna vara otrogen?
Jag har aldrig haft ett missbruk (missbruk definierat som att bruket av x går ut över brukarens omgivning mot dessas vilja)?

Måste du nödvändigtvis fråga om sex, ta sånt som är lite mer känsligt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback