Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-28, 13:29
  #13
Medlem
lancxzev2s avatar
shit, snacka om att mamman och styvpappan sket i alla normer
undrar varför dom gjorde detta vansinnesdåd
Citera
2016-08-28, 13:31
  #14
Medlem
lancxzev2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
shit, snacka om att mamman och styvpappan sket i alla normer
undrar varför dom gjorde detta vansinnesdåd
hoppas föräldrarna är lugna nu, tråkigt att dom ska straffas så hårt
Citera
2016-08-28, 17:37
  #15
Medlem
BrobertSwagsteins avatar
Det som hände Bobby är bland det hemskaste en människa kan uppleva och jag förstår dina sympatier för honom! Du måste släppa det du inte har kontroll över, det är en svunnen tid och finns bara i minnet som en traumatisk upplevelse. Du måste försöka se inåt och acceptera att det var ingenting du faktiskt hade kunna gjort annorlunda för att det inte skulle få ske!
Citera
2016-08-28, 19:38
  #16
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
hoppas föräldrarna är lugna nu, tråkigt att dom ska straffas så hårt

Jo, jag menar tänk vad föräldrarna måste ha varit med om för att kunna utföra ett sånt dåd. Våra tankar måste vara hos föräldrarna lika mycket som hos det lilla gossebarnet som blev torterad och mördad. För det har vår store polischef lärt mig. Denna filosof, denna tänkare denna stora ledare.

Men på riktigt. Jag tänker ibland på bobby faktiskt. Ett sånt där brott som är svårt att skaka av sig.
Citera
2016-08-28, 20:02
  #17
Medlem
Frixys avatar
Ja, jag också. Det skär i själen när jag tänker på vad han varit med om. Så oerhört grymt så det finns inte ord. Jag grät helt garanterat när jag läste om hans öde när det begav sig. Ibland kommer han in i mina tankar än idag, och det hugger till i hjärtat då, det gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback