Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-14, 05:04
Medlem
RingRing2014s avatar
Den senaste tidens sexualbrott utförda av asylsökande och invandrare har tagit Sverige med häpnad. Själv känner jag att jag vill göra något vettigt av all frustration och vrede man känner gentemot dessa kräk, mot mörkandet i media och gentemot politikerna som struntat i alla varningstecken i så många år.

Jag har börjat med en sverigekarta där jag fyller i alla händelser vartefter de inträffar, detta för att ha något att visa när man debatterar med de eftersläntare som fortfarande inte tagit till sig de enorma problem samhället står inför.

Bidra gärna med nya incidenter som jag missat, säg gärna till också om någon information är felaktig på kartan.

Kriteriet ska vara att det är ett aktuellt sexbrott som är en konsekvens av Sveriges bisarra invandringspolitik, sexbrott som har koppling till den epidemi av sexbrott utfört av illegala invandrare, asylsökande eller invandrare och som nu sköljer över vårt land. Jag kommer fylla i sexbrott från nyårsafton och framåt från och med nu.

Karta över bedrövelsen:

http://www.imagebam.com/image/05cfc0458993510

Mvh /RingRing Stockholm
Senast redigerad av RingRing2014 2016-01-14 kl. 05:47.
Citera
2016-01-14, 05:37
Moderator
OYs avatar
Ett tips, för en likadan lägeskarta för övriga sexbrott, annars blir din karta intetsägande om det inte finns något att relatera till.

Skriver detta öppet så vet alla att det är sagt.
Citera
2016-01-14, 05:40
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ett tips, för en likadan lägeskarta för övriga sexbrott, annars blir din karta intetsägande om det inte finns något att relatera till.

Det ligger givetvis något i det du säger. Saken är den att när Eritreaner kastar plankor och pissar på sjuåringar, när en invandrare går på en random svensk helylletjej på gatan och frågar om hon vill prostituera sig och när asylsökande bildar ring och ofredar osv, så finns det inte mycket att jämföra med.

Men din poäng är givetvis relevant.
Senast redigerad av RingRing2014 2016-01-14 kl. 05:43.
Citera
2016-01-14, 05:42
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Bra initiativ!
Citera
2016-01-14, 05:44
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:

Ja, intetsägande blir den ju definitivt inte! Om inte dessa gm kommit till Sverige så hade ts karta varit tom, eller hur?!
Citera
2016-01-14, 05:46
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Ja, intetsägande blir den ju definitivt inte! Om inte dessa gm kommit till Sverige så hade ts karta varit tom, eller hur?!

Det är också en bra poäng.
Citera
2016-01-14, 05:48
Medlem
Jag är mer förvånad över att folk blir förvånade över det här.
Citera
2016-01-14, 05:51
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag är mer förvånad över att folk blir förvånade över det här.

Håller med, men jag måste säga att trots min relativt goda inblick i invandringshaveriet så var jag inte helt beredd på den utbredning av vidriga sexuella beteenden detta skulle föra med sig. Jag har varit mer inne på ren kriminalitet från dessa människor. Det sexuella beteendet från speciellt unga ensamkommande afghanska "barn" förvånar mig. De verkar helt väck.
Citera
2016-01-14, 05:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla

Absolut, men de sexbrott som begås av svenskar, det förekommer, kommer att sättas i relation till den här kartan i vilket fall som helst av tsunamikramarna. Då är det bra att ha fakta på bordet.

Det intressanta är knappast att flyktingar begår brott, alla vet att det förekommer, det intressanta är ju vilken av kartorna som hade haft flest prickar tycket jag.

Men ni gör som ni vill, det var bara ett tips, lycka till.
Citera
2016-01-14, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Håller med, men jag måste säga att trots min relativt goda inblick i invandringshaveriet så var jag inte helt beredd på den utbredning av vidriga sexuella beteenden detta skulle föra med sig. Jag har varit mer inne på ren kriminalitet från dessa människor. Det sexuella beteendet från speciellt unga ensamkommande afghanska "barn" förvånar mig. De verkar helt väck.

Du borde googla på Orre (inte fågeln) Och hur kan du vara förvånad över att personer från länder där sextrakasserier och våldtäkter är rotat i kulturen faktiskt beter sig så som de är itutade från födseln tycker jag är märkligt. Sen kan du ju se vad Islam har för syn på kvinnor och män som inte är muslimer.
Citera
2016-01-14, 06:53
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:
Absolut, men de sexbrott som begås av svenskar, det förekommer, kommer att sättas i relation till den här kartan i vilket fall som helst av tsunamikramarna. Då är det bra att ha fakta på bordet.

Det intressanta är knappast att flyktingar begår brott, alla vet att det förekommer, det intressanta är ju vilken av kartorna som hade haft flest prickar tycket jag.

Men ni gör som ni vill, det var bara ett tips, lycka till.

Jag förstår. Och du har väl rätt, rätt less på att invandrares brottslighet hela tiden ska sättas i relation till Svenskars brottslighet.. För MIG är det två helt skilda företeelser.
Citera
2016-01-14, 06:57
Medlem
Dan88s avatar
Lägg till Gotland: http://www.helagotland.se/blaljus/un...-12444947.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in