Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-12, 10:26
  #1
Medlem
Hej, vi är några ungdomar som är intresserade av kulvertsystemen i Uppsala. Vi har redan besökt Ultunas kulvert, men är osäkra om det är hela? leder Ultunas kulverter till akademiska? Finns det några andra kulvertsystem i Uppsala? vart isåfall? Har någon besökt skyddsrummen under vaksalatorg och är sugen att berätta lite om det?
Citera
2016-01-12, 10:48
  #2
Medlem
James91s avatar
Jag har gått i kulvertarna från akademiska en bra jävla bit mot ultuna, trodde aldrig det skulle ta slut för att vara ärlig.
Citera
2016-01-12, 11:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Jag har gått i kulvertarna från akademiska en bra jävla bit mot ultuna, trodde aldrig det skulle ta slut för att vara ärlig.


Vart nånstans gick du in då? och hur kom du dit? När var det här!! Så nyfiken berätta allt
Citera
2016-01-12, 19:27
  #4
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultunakraka
Vart nånstans gick du in då? och hur kom du dit? När var det här!! Så nyfiken berätta allt
Hade tråkigt när jag var på Ackis så smet ner lite här och var och ryckte i dörrar och gick in där det var öppet. Det var ett par år sedan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback