Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-12, 10:06
  #1
Medlem
mrsnowmans avatar
33 År
191 Lång
95 kg

Hobbytränat i ca 12 år

Har kört med aas till och från under den tiden, dock kört utan sista 3 åren så nu är det dags igen.

Styrka:
Böj 200kg
Bänk 170kg
Mark 290kg


Denna kur kommer se ut enligt följande

HGH 6ie dagligen 36v ...........:------------------------------------:
Testo E 250mg e5d v7-30.............:-----------------------:
Tren A 100mg e2d v10-18.................:--------:
Winstrol 30mg ed v13-25.......................:-------------:
__________________
Senast redigerad av mrsnowman 2016-01-12 kl. 10:12.
Citera
2016-01-12, 11:14
  #2
Medlem
Stygotiuss avatar
Har du haft några typ knäproblem? Förhållandet mark/bänk ser bra och normalt ut, men knäböjen släpar kraftigt i relation till både mark och bänk.
Citera
2016-01-12, 11:57
  #3
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Har du haft några typ knäproblem? Förhållandet mark/bänk ser bra och normalt ut, men knäböjen släpar kraftigt i relation till både mark och bänk.

Inga knäproblem. Det grunnar sig i att då jag var ung och började träna var jag jäkligt stark i ryggen för att vara rokie på gymmet, och bänkpress var ju det kolaste man kunde köra när man var tonåring. Var ju bänkpressen som var måtstocken om man var start eller inte Därav blev mark och bänk fort favoritövningar medans benen som jag var svag i blev fortsatt svaga pga dålig motivation och focus.
Citera
2016-01-12, 12:00
  #4
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Inga knäproblem. Det grunnar sig i att då jag var ung och började träna var jag jäkligt stark i ryggen för att vara rokie på gymmet, och bänkpress var ju det kolaste man kunde köra när man var tonåring. Var ju bänkpressen som var måtstocken om man var start eller inte Därav blev mark och bänk fort favoritövningar medans benen som jag var svag i blev fortsatt svaga pga dålig motivation och focus.

Ok, jag förstår! Med fokus på benträning borde du kunna böja en 250kg inom en inte allt för avlägsen framtid. Det kommer förstås även gynna marken. Kör hårt!
Citera
2016-01-13, 07:54
  #5
Medlem
mrsnowmans avatar
3è veckan avklarad med hgh. 2 veckor kvar tills det blir att lägga in låg dos testo e, längtar!

Hittills inga märkbara förändringar annat än att träningen börjat gå lite bättre. Förmodligen för att man vet att man har prepp i kroppen och snäpper upp sig med kosten osv för att inte elda åt kråkorna.
Citera
2016-01-18, 10:47
  #6
Medlem
mrsnowmans avatar
250mg Testo E check. En vecka tidigare än planerat då frestelsen blev för stor =)
Citera
2016-01-18, 13:28
  #7
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Intressant att se vad dessa blygsamma doser kan ge för en man i din storlek och med de statsen.
En fråga: vart kom växten ifrån? Har du känt något sedan du klev på växten?

Mvh och lycka till
Citera
2016-01-18, 13:57
  #8
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Intressant att se vad dessa blygsamma doser kan ge för en man i din storlek och med de statsen.
En fråga: vart kom växten ifrån? Har du känt något sedan du klev på växten?

Mvh och lycka till

Håller med om att de kan kännas lite blygsamt.
För flertalet år sedan när jag körde kurer var det ofta anarol, d-bol, omnadren, susta och rätt höga doser och under korta intensiva perioder. Detta resulterade i att jag inför varje kur fick en enorm jäkla nytändning, man började stoppa i sig kopiösa mängder mat och körde träningspass som var hårdare än hårdast =) Resultaten kom ju som en drömvinst bara efter någon vecka. Men tyvärr så blev både kosthållning och träning för hårt för att orka hålla en längre tid och vid kurens slut försvann glöden, kosten försämrades och tappade focus på träningen. tog inte länge innan man kände att man var tillbaka på ruta 1 igen.

Så tanken nu när man tror sig ha blivit "gammal och klok" är att hitta ett jäkligt bra upplägg för kosten och träningen men som är på en nivå så man orkar hålla det jäkligt länge, kanske 1år eller mer. Och har samma tänk med preppen, vill som hitta ett gyllene medel med allt så man känner att allt fungerar.

Kräver inga super duper ökningar på kort tid. Vill ha bra känsla i kroppen, känna att den svarar bra på träningen. hålla kost å träning på lagoma nivåer. För mig tror jag en seriös inställning och en jäkla vilja som håller i sig 1år kommer ge betydligt mycket mer än en berg&dalbana som man inte riktigt vet hur den går.

kort å gott, vill lyckas med kost å träning så bra det bara går och när detta lirar och man får resultat vill jag använda prepp som en liten extra boost och motivationshöjare =)
Citera
2016-01-18, 21:32
  #9
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Håller med om att de kan kännas lite blygsamt.
För flertalet år sedan när jag körde kurer var det ofta anarol, d-bol, omnadren, susta och rätt höga doser och under korta intensiva perioder. Detta resulterade i att jag inför varje kur fick en enorm jäkla nytändning, man började stoppa i sig kopiösa mängder mat och körde träningspass som var hårdare än hårdast =) Resultaten kom ju som en drömvinst bara efter någon vecka. Men tyvärr så blev både kosthållning och träning för hårt för att orka hålla en längre tid och vid kurens slut försvann glöden, kosten försämrades och tappade focus på träningen. tog inte länge innan man kände att man var tillbaka på ruta 1 igen.

Så tanken nu när man tror sig ha blivit "gammal och klok" är att hitta ett jäkligt bra upplägg för kosten och träningen men som är på en nivå så man orkar hålla det jäkligt länge, kanske 1år eller mer. Och har samma tänk med preppen, vill som hitta ett gyllene medel med allt så man känner att allt fungerar.

Kräver inga super duper ökningar på kort tid. Vill ha bra känsla i kroppen, känna att den svarar bra på träningen. hålla kost å träning på lagoma nivåer. För mig tror jag en seriös inställning och en jäkla vilja som håller i sig 1år kommer ge betydligt mycket mer än en berg&dalbana som man inte riktigt vet hur den går.

kort å gott, vill lyckas med kost å träning så bra det bara går och när detta lirar och man får resultat vill jag använda prepp som en liten extra boost och motivationshöjare =)

Låter ju hur vettigt som helst. Du ska inte glida in primo i den kuren då?
Jag menar med det tänk du beskrev ovan borde primo vara inkluderat i alla dina kurer om du frågar mig.

Mvh
Citera
2016-01-19, 09:05
  #10
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Låter ju hur vettigt som helst. Du ska inte glida in primo i den kuren då?
Jag menar med det tänk du beskrev ovan borde primo vara inkluderat i alla dina kurer om du frågar mig.

Mvh

Jo varför inte, primo hade nog passat perfekt. Har alltid varit ett ointresant alternativ förut, men nu i en längre kur på lägre doser i kombo med hgh så vore det kanske toppen. Lägga låg dos testo E och primo som bas under längre period.
Citera
2016-01-20, 14:10
  #11
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
Jo varför inte, primo hade nog passat perfekt. Har alltid varit ett ointresant alternativ förut, men nu i en längre kur på lägre doser i kombo med hgh så vore det kanske toppen. Lägga låg dos testo E och primo som bas under längre period.

Ja precis. Fast kanske inte för lågt på primon, men typ 400-450 ew.

Mvh
Citera
2016-01-20, 14:22
  #12
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Imponerande siffror med tanke på din längd och vikt eller är det dina pers från tiden du reste mycket?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback