Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-01-16, 11:36
  #85
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Navoz
DU ÄR FAN HELT BLÅST ASSÅ,ska jag vara ärlig jag vet ingen arab som har våldtagit någon men jag vet en svensk som har blivit dömd för Sexuellt utnyttjande av barn 2 jävla gånger

Hur bra du än får dina önsketankar att låta så tror garanterat ingen på dem. Det hade kanske fungerat från 2008 och bakåt, men inte på 2010-talet. Det finns helt enkelt så överväldigande med bevis i form av domar runt om i världen att tillgå. T.ex. så var de över 2000 flickorna i Rotherham UK utsatta för övergrepp av nästan enbart pakistanska män. Pakistanier är dock inte araber, men muslimska svartskallar är de båda två.
Citera
2016-01-16, 13:19
  #86
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navoz
DU ÄR FAN HELT BLÅST ASSÅ,ska jag vara ärlig jag vet ingen arab som har våldtagit någon men jag vet en svensk som har blivit dömd för Sexuellt utnyttjande av barn 2 jävla gånger


Ja någon verkar vara lite lågbegåvad här men det är inte Qemistry.
Du kanske lever efter en viss kultur där våldtäkt är legalt om "kvinnan är klädd som en slampa" och då kan jag mycket väl förstå att du inte hört talas om någon våldtäkt där gm är arab...

Nej du, ut i samhället o kolla vad fan dina "bröder" sysslar med, jävla mena-mentalitet på dig din pajas
Citera
2016-01-16, 14:10
  #87
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Ja någon verkar vara lite lågbegåvad här men det är inte Qemistry.
Du kanske lever efter en viss kultur där våldtäkt är legalt om "kvinnan är klädd som en slampa" och då kan jag mycket väl förstå att du inte hört talas om någon våldtäkt där gm är arab...

Nej du, ut i samhället o kolla vad fan dina "bröder" sysslar med, jävla mena-mentalitet på dig din pajas


+1 för det, tack.

Jag har träffat en del invandrare som jag däremot respekterar, en kille som jag var i bråk med först. Jag öste ur rasistiska slagord mot honom, för jag trodde att han var ett vänsterhuvud. Det visade sig att han hatade våldtäktsmän lika mycket som mig, och att de som utför övergreppsvåldtäkter ska avrättas på plats. Han ville heller inte ha mer skit in i Sverige. Här kan jag säga att jag gör inte alls stor skillnad på honom, för han vill vara som oss, han är på vår sida.

Jag har även talat med en amerikansk halvmörk tjej, och hon önskade hon var vit. Hon skämdes för hur många svarta och bruna som betedde sig som riktiga jävla kräk. Jag tycker faktiskt synd om tjejen som önskar hon vore vit.

Fortfarande kan jag säga att hade invandringen hållt sig som den var på 1980-talet, både negrer och araber fanns men väldigt få. Då hade jag inte varit rasist alls, för jag hade inte haft anledning att hata dem. Ju mer invandring, desto mer rasism föds.
Citera
2016-01-18, 10:07
  #88
Medlem
Intressant att de stöttar, men det kan ju bero på att de inte vill ha kritik riktat mot sina egna arab och negermedlemmar. Är ju välkänt att det ingår många utlänningar i deras sfär.
Citera
2016-01-18, 11:07
  #89
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Intressant att de stöttar, men det kan ju bero på att de inte vill ha kritik riktat mot sina egna arab och negermedlemmar. Är ju välkänt att det ingår många utlänningar i deras sfär.

Tyvärr jag. Men i det läget är jag inte enig med dem och jag spar heller inte på allmän kritik om svartskallar. D.v.s. det skiter jag fullständigt och högaktningsfullt i.
Citera
2016-01-18, 14:27
  #90
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
+1 för det, tack.

Jag har träffat en del invandrare som jag däremot respekterar, en kille som jag var i bråk med först. Jag öste ur rasistiska slagord mot honom, för jag trodde att han var ett vänsterhuvud. Det visade sig att han hatade våldtäktsmän lika mycket som mig, och att de som utför övergreppsvåldtäkter ska avrättas på plats. Han ville heller inte ha mer skit in i Sverige. Här kan jag säga att jag gör inte alls stor skillnad på honom, för han vill vara som oss, han är på vår sida.

Jag har även talat med en amerikansk halvmörk tjej, och hon önskade hon var vit. Hon skämdes för hur många svarta och bruna som betedde sig som riktiga jävla kräk. Jag tycker faktiskt synd om tjejen som önskar hon vore vit.

Fortfarande kan jag säga att hade invandringen hållt sig som den var på 1980-talet, både negrer och araber fanns men väldigt få. Då hade jag inte varit rasist alls, för jag hade inte haft anledning att hata dem. Ju mer invandring, desto mer rasism föds.
Din idiot det ändrar ändå inte din rasistiska syn om han ändå är svart och hatar våldtäktsmän så borde du inte bry dig för han är *svart* jävla rasist
Citera
2016-01-23, 11:38
  #91
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Navoz
Din idiot det ändrar ändå inte din rasistiska syn om han ändå är svart och hatar våldtäktsmän så borde du inte bry dig för han är *svart* jävla rasist


Går du i mellanstadiet i grundskolan?
Citera
2016-01-24, 13:08
  #92
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Går du i mellanstadiet i grundskolan?

Han har ju en poäng. Vet du inte innebörden av rasist om du nu skall kalla dig det?
Citera
2016-01-24, 13:33
  #93
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Han har ju en poäng. Vet du inte innebörden av rasist om du nu skall kalla dig det?


Han skrev som han gick i mellanstadiet. Är det konstigt att det finns rasism? Jag antar att du är blatte själv, och då förljuger verkligheten med att det är inte så farligt med invandringen. Jag menar, vita män våldtar ju precis lika mycket som araber och negrer eller hur?
Citera
2016-01-24, 16:00
  #94
Medlem
Är väl på tiden. Synd att det aldrig kommer ske i tysta Sverige.

291.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback