Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-11, 10:51
  #1
Banned
Mertzis avatar
Någon som känner till hur Iggy Pop ser ut? Undrar hur han har tränat? Det ser fan stenhårt ut med hans seniga ådriga långa smala muskler! Den tragiske lyftaren Mertzi
Citera
2005-11-11, 10:55
  #2
Medlem
mankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Någon som känner till hur Iggy Pop ser ut? Undrar hur han har tränat? Det ser fan stenhårt ut med hans seniga ådriga långa smala muskler! Den tragiske lyftaren Mertzi


jo, så vill man ju se ut?
gör såhär:
kokain
mer kokain och sedan spär du ut det säkerigen med lite heroin eller hash.

låt också bli att äta.
Citera
2005-11-11, 11:13
  #3
Medlem
Börja med horse så blir du lika senig Inte tror jag han har ägnat sig åt koststudier och hård träning.
Citera
2005-11-11, 11:18
  #4
Banned
Mertzis avatar
allvarligt

Citat:
Ursprungligen postat av pinnstol
Börja med horse så blir du lika senig Inte tror jag han har ägnat sig åt koststudier och hård träning.
Nej men allvarligt talat, på vissa bilder HAR ju grabben mycket muskler. speciellt magen. Jag är själv den där seniga typen, har svårt att utveckla stora bulliga muskler, även om jag nu inte erftersträvar det. Om jag får gissa så kanske gamle Iggy har kört 30 repetioner gånger tre med små vikter! Det är häftigt, hehe. Annars bör man väl ligga mellan 6-10...? Mvh Tragiske Mertzi
Citera
2005-11-11, 13:34
  #5
Medlem
taffies avatar
IGGY POP tränade nog inte överhuvetaget. Som övriga har föreslagit tror jag att en mix av heroin,kokain samt lite hash kommer göra susen.
Citera
2005-11-11, 13:45
  #6
Medlem
skulle gissa på att han aldrig lyft en vikt, utan har den muskelgenetiken, plus en massa droger som magrat av han brutalt.
Citera
2005-11-11, 13:47
  #7
Banned
Mertzis avatar
Uppskattningsvis?

Citat:
Ursprungligen postat av döskallen
skulle gissa på att han aldrig lyft en vikt, utan har den muskelgenetiken, plus en massa droger som magrat av han brutalt.
Är det någon som kan gissa hans vikt och längd på ett ungefär? Jag har en polare som väger 57 kilo och är 186 lång....Typ lite som Iggy kanske?
Citera
2005-11-11, 14:32
  #8
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Är det någon som kan gissa hans vikt och längd på ett ungefär? Jag har en polare som väger 57 kilo och är 186 lång....Typ lite som Iggy kanske?
Iggy är rätt liten (1,71m lång) och väger väl gissningsvis mellan 60-70 kilo.

http://www.imdb.com/name/nm0006563/bio
Citera
2005-11-11, 15:13
  #9
Banned
Mertzis avatar
Iggy e ju stor

Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Iggy är rätt liten (1,71m lång) och väger väl gissningsvis mellan 60-70 kilo.

http://www.imdb.com/name/nm0006563/bio
Hehe, Iggy är ju jävligt biffig om man jämför med min polare i så fall=) Hn har ju muskler!
Citera
2005-11-11, 15:54
  #10
Medlem
mankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Hehe, Iggy är ju jävligt biffig om man jämför med min polare i så fall=) Hn har ju muskler!


han har inget underhudsfett alls. därför musklerna syns såpass bra och framstår "biffigare". men tränad är han ju. men som sagt, träna tror ja han inte gör i större mängder utom kanske innan turneer för att orka med flåset
Citera
2005-11-11, 16:09
  #11
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
han har inget underhudsfett alls. därför musklerna syns såpass bra och framstår "biffigare". men tränad är han ju. men som sagt, träna tror ja han inte gör i större mängder utom kanske innan turneer för att orka med flåset
Precis! Iggy är inte särskilt muskulös men jävligt deffad.
Citera
2005-11-11, 16:21
  #12
Medlem
muddafrikkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
han har inget underhudsfett alls. därför musklerna syns såpass bra och framstår "biffigare". men tränad är han ju. men som sagt, träna tror ja han inte gör i större mängder utom kanske innan turneer för att orka med flåset
Jämfört med en kille som väger 57 kg på 1'86 så är han fan biffig..
BMI under 16,5
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback