Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-11, 20:42
  #13
Avstängd
creepingdeaths avatar
ett gym som ni skulle avsky är metroflex gym i texas... det är dålig städning, trångt, inga eleikovikter, väldigt varmt på sommaren... men ronnie coleman var tvungen att träna där för det fanns inget SATS i närheten. han lyckades dra 363kg i mark x2 tänk vad han kunnat lyfta om det fanns ett SATS...
__________________
Senast redigerad av creepingdeath 2016-01-11 kl. 20:48.
Citera
2016-01-11, 22:04
  #14
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
ett gym som ni skulle avsky är metroflex gym i texas... det är dålig städning, trångt, inga eleikovikter, väldigt varmt på sommaren... men ronnie coleman var tvungen att träna där för det fanns inget SATS i närheten. han lyckades dra 363kg i mark x2 tänk vad han kunnat lyfta om det fanns ett SATS...
Haha fet +1 på den.
Citera
2016-01-11, 23:20
  #15
Medlem
Gomens avatar
Skit gym! Enda fördelen med gymmet är priset och att det är öppet 24/7, annars är skit som många nämnde i denna tråden. Jag gymmar där just nu eftersom jag är student och har inte råd med lyx gym som sats Jag får nöja mig med allt trams som kommer med att gymma på fitness 24/7. Personalen är usel, säger aldrig hej utav jag är tvungen att säga det, Utrustning och vikter i ytterst särklass! Idag t ex gick jag för lämna in en trasig hantel som kunde ha skadat vem som helst. Den låg på golvet där under 1,5 h då jag gymmande. Inte en jävel i personalen vågade att ta sig in på gymmet och plocka bort den Det som gör gymmet ännu värre juste nu är alla nyårslöfte folket som stormas in och slänger vikt kakor överallt utav att bry sig om omgivningen. Blir genast att bajsa på gym-kortet när jag säger mitt farväl till gymmet.
Citera
2016-01-12, 09:14
  #16
Medlem
C0ws avatar
24/7 fitness är väl inte det bästa gymmet, men den duger. Man måste dock ha tålamod och leva med en del brister.

Då det är väldigt billigt så drar gymmet åt sig en jävla massa idioter. De flesta beter sig som folk, åtminstone under tiden gymmet är bemannat. Men så fort det är obemannat så känns det ibland som att man har kommit in i en djungel. Vikterna slängs lite överallt. Hantlarna ligger överallt. Går maskinerna sönder så tar det oftast otroligt lång tid att fixa dem. Små och trånga omklädningsrum osv.

Är kvar på 24/7 endast pga det låga priset och för att mina polare gymmar där. Vägrar betala 500+ för SATS när jag betalar endast 199 för 24/7. Det enda jag gör på gymmet är att lyfta vikter, så jag skiter i om SATS är lite fräschare, har vikter av ett visst märke osv. Överprisat åt helvete. Och alla andra gymkedjor ligger lite för långt hemifrån, så de är inte ett alternativ.
Citera
2016-01-13, 00:46
  #17
Medlem
har gymmat på nästan alla olika stora kedjor, sats, friskis, actic, F24. Sats har högst kvalité, dock inte prisvärt för fem öre. Gymmar idag på F24, det är lite trångt men inget jag stör mig på. Är en nöjd kund.
Citera
2016-01-13, 15:00
  #18
Medlem
Svampifittans avatar
Den i Vällingby C är lite komsi komsa beroende på människan i repan. Ibland är det super rent och alla maskiner funkar. Inte massa löst folk som dräller i lokalen.

Sen när det är någon jävla tuggare som tar över repan så är det KAOS och riktigt äckel skitigt i hela jävla lokalen, och trasiga maskiner som inte fixas i första taget. Och ungdomsgård.

Tränar inte på 24/7 längre, kanske blivit bättre. Men man får ofta vad man betalar för (gäller ICKE P&T kan vara sämsta gymmen i Sverige faktiskt)

Nu kör jag bara på byggar gym eller i mitt eget.
Citera
2016-01-29, 22:29
  #19
Medlem
crossoftormentss avatar
kostar det bara 199 kr i månaden? eller tillkommer det några dolda avgifter?
hur mkt kostar det sammanlagt per månad för en vanlig person som vill träna?
Citera
2016-01-29, 22:36
  #20
Medlem
Baachs avatar
Jag tycker det är kanon, enda gymmet jag känt mig hemma på. Det enda minus är att "mitt" gym inte har en bra trappmaskin.
Citera
2016-01-29, 22:46
  #21
Medlem
kaffekannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crossoftorments
kostar det bara 199 kr i månaden? eller tillkommer det några dolda avgifter?
hur mkt kostar det sammanlagt per månad för en vanlig person som vill träna?

F24/7 kostar 199 i månaden med två månaders uppsägningstid. Är du student eller bara vill träna mellan 8-16 (tror jag) blir det billigare.
Citera
2016-02-01, 06:36
  #22
Medlem
För oss med udda dygnsrytm är 24/7 guld värt. Annars.. nja.
Citera
2020-01-22, 20:41
  #23
Medlem
rudi1985s avatar
Som andra sagt gäller det gå dit vid rätt tider. Framförallt så man slipper alla amatörer och cpn som ändå aldrig kommer bygga muskler.
Citera
2020-01-22, 20:48
  #24
Medlem
400Bens avatar
Jag gillar gymmet mellan 20-16. 16-20 big no.

Annars har jag inget att klaga på direkt.

Lite plastigt men vem fan bryr sej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback