Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-01-11, 06:57
Medlem
Hej.

Jag började presic träna på gym och det är super kul. Allt jag gör nu är löpband och cyckel lifter inte ännu.

Nu går jag på SATS för att jag fick en vecka gratis gymet är frächt och jag gillar det där. Men när jag kollade priser så såg jag att det kostar 509kr ä/mån det är ganska mycket pengar då jag är student.

Så jag kollade runt och såg att hos fitness24/7 kostar det 169kr/mån det är ju super bra och man kan träna när man vill. Men efter lite sökande så kom jag fram till att folk inte rekommenderar fitness24/7 alls att det verkligen är skit gym.

Är det verkligen så illa hos fitness24/7 jag tänkte gymet i Vällingby.

Jag bor i Hässelby.

Tack
Citera
2016-01-11, 07:08
Bannlyst
Nej den är inte dålig. Varför den uppfattas som dålig kan bero på att det är oftast en mängd folk vistandes samtidigt på gymmet, det gäller gå rätt tider. Så att man nästan får gymmet för sig själv det är fördelarna med ett 24/7 gym.

Testa kolla
Actic
Always fitness 24/7
Nordic Wellness
Fitness 24/7

Undvik givetvis friskis
Och sats, som kostar alldeles för mycket för en student.
Citera
2016-01-11, 07:18
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paffiserad
Nej den är inte dålig. Varför den uppfattas som dålig kan bero på att det är oftast en mängd folk vistandes samtidigt på gymmet, det gäller gå rätt tider. Så att man nästan får gymmet för sig själv det är fördelarna med ett 24/7 gym.

Testa kolla
Actic
Always fitness 24/7
Nordic Wellness
Fitness 24/7

Undvik givetvis friskis

Varför ska man givetvis undvika Friskis? Beroende på var du bor kan Friskis ha skitbra gym.
Citera
2016-01-11, 08:40
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

När jag va student gymmade jag på SATS (alla Sveriges anläggningar) för 299 kr/mån.
Citera
2016-01-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Varför ska man givetvis undvika Friskis? Beroende på var du bor kan Friskis ha skitbra gym.