Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-28, 22:44
  #493
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikaKeth
Mtstore.org är uppe & ny leverantör =)


Kommer bara handla från Golden , mtstore va rena skiten , dom sålt!!!
2017-07-30, 17:44
  #494
Medlem
Tredje solningen med melanotanbutiken.com MT2, sataan haha, aldrig har jag blivit såhär brun som jag blir nu! Produkterna fungerar iaf Helt klart en nöjd kund!
2017-07-31, 16:32
  #495
Medlem
Grönar melatonan24, fick mina produkter på en dag!
2017-07-31, 20:44
  #496
Medlem
slrslrs avatar
Fick mina tre kit ifrån melanotanbutiken.com idag, gröna. Uppskattar att jag fick mail direkt efter jag betalat så jag vet att de fått mina pengar samt när paketet skickas ut.
2017-08-01, 11:46
  #497
Medlem
Fick mitt från barbietan idag, beställde 27 juni så lång leveranstid men grejerna kom ju iallafall 4 veckor kvar till utlandsresan så kanske hinner preppa lite innan
2017-08-01, 21:49
  #498
Medlem
Ic3.C0lds avatar
Slänger in en gröning här också för melanotanbutiken.com Leverans på en dag och känner mig som en kolbit nu efter fjärde solningen haha!
2017-08-02, 07:59
  #499
Medlem
Rödaste röda varningen på Mello2.org, visst att du får ordern efter ett tag men har köpt två gånger från dom och produkten är det värsta jag har varit med om. Det händer ingenting trots hur länge i solarie som helst. Tar mellot innan jag ska sola men det har inte hänt något annat än det som vanligtvis händer utan mello. Dyrt, ovärt och otrevlig kundservice. Beställer aldrig därifrån igen.
2017-08-03, 08:48
  #500
Medlem
Sjukt sjysta personer på melanotanbutiken.com! Mailade och frågade för att försäkra mig om att betalningen kommit fram, beställde klockan 12 på förmiddagen och hade det dagen efter hemma! TOPPENSERVICE!
2017-08-03, 10:42
  #501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jambowiz
Jag beställde och betalade i måndags, kollade min order på deras
sida idag och det står att den fortfarande behandlas. 3 dgr har gått
av de utlovade 2-4 dagar. Jag vill även tillägga att jag valde rek som
frakt. Jag håller er uppdaterade..

Jag valde med rek men det kom som vanligt paket. Ett litet vitt bubbelplastkuvert. Känns sådär tryggt eftersom sprutorna ligger rätt oskyddade mot postnords hantering.
2017-08-03, 17:32
  #502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakunge
Fick mitt från barbietan idag, beställde 27 juni så lång leveranstid men grejerna kom ju iallafall 4 veckor kvar till utlandsresan så kanske hinner preppa lite innan
Ja fyra veckor räcker gott å väl!

Citat:
Ursprungligen postat av Kornflax
Jag har bara kört 3 dagar på 0,25 (5 enheter på sprutan). Har inte solat något ännu, men är jävligt otålig, Hahaha.
Kör nog två dagar till, sedan steka ett par minuter i solarium - misstänker att det inte blir sol ut nästa vecka heller.
Så nice! Känns dock sjukt surt att dem flesta leverantörerna kommit igång så sent i sommar Tråkigt för oss konsumenter men även dem själva. Folk har ju dragit sig från att beställa pga den usla kvaliteten och att grejerna man beställt inte kommit i tid.

Btw någon som har en bra sida där man kan beställa sprutor ifrån? Billigt och inte till överpris som alla m2leverantörer. Hört att man kan köpa på apoteket också men aldrig testat själv.
2017-08-04, 08:41
  #503
Avstängd
Urandirs avatar
Melanotanbutiken.com, STORT tack till er! Välpaketerat, snabb leverans och nu 13 dagar senare är jag brun som aldrig förr haha! Både jag och tjejen kan verkligen starkt rekommendera dessa tjejer/killar som driver sidan
2017-08-05, 02:40
  #504
Medlem
bilstereons avatar
Ni som beställt från mello2.org utan att ha fått era produkter på ett tag, fick ni dom till slut? Jag beställde därifrån den 27 Juli och har inte fått mina grejer än så jag undrar om detta är normalt eller om jag kan känna mig lurad?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback