Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-10, 23:41
  #1
Medlem
Hejsan! som rubriken lyder vart köper ni erat melanotan nu för tiden? Dom 2 stora shopperna värkar ju inte vara aktiva för tillfälet :/... tänker på melanotan.sv och blibrunutansol.
2016-01-11, 10:36
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auuu
Hejsan! som rubriken lyder vart köper ni erat melanotan nu för tiden? Dom 2 stora shopperna värkar ju inte vara aktiva för tillfälet :/... tänker på melanotan.sv och blibrunutansol.
Jag kör numera på www.barbietan.com Fungerar kanonbra Mellan 2-4 dagars leverans.
2016-01-11, 10:44
  #3
Medlem
diedarlings avatar
någon annan som testat barbietan.com? en användare med 5 inlägg och alla handlar om sidan i fråga känns inte helt trovärdigt...
2016-01-11, 11:30
  #4
Medlem
Gjorde nyss en beställning och betalade enl anvisningar så nu återstår bara att se hur "grön" denna shop är. Sidan är proffsigt upplagd,snygg och lättanvänd, men allt som glimrar är ju så vitt vi alla vet inte guld. Återstår att se,så jag håller er uppdaterade..

2016-01-11, 23:29
  #5
Medlem
slängde en beställning där med nu åter kommer om paket dyker upp . Körde alltid melanotan.sv för det var det bra krut i och blev super brun på en 10 mg kur. Sen testade jag blibrunutansol... inte ens närheten av samma renhet som i den första.. Så köp ej där i från när sidan kommer upp igen.
2016-01-11, 23:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wifey-81
Jag kör numera på www.barbietan.com Fungerar kanonbra Mellan 2-4 dagars leverans.

Tack för tipset la en beställning nu.
2016-01-13, 09:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auuu
Tack för tipset la en beställning nu.


Jag beställde och betalade i måndags, kollade min order på deras
sida idag och det står att den fortfarande behandlas. 3 dgr har gått
av de utlovade 2-4 dagar. Jag vill även tillägga att jag valde rek som
frakt. Jag håller er uppdaterade..
2016-01-13, 09:51
  #8
Medlem
Var har du beställt från?
2016-01-14, 09:23
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasjo
Var har du beställt från?

Beställde från barbietan. Inget paket än. Vill även meddela att jag varken fått reknr eller något annat
vare sig från posten eller på mejl från aktören.
2016-01-14, 11:35
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jambowiz
Beställde från barbietan. Inget paket än. Vill även meddela att jag varken fått reknr eller något annat
vare sig från posten eller på mejl från aktören.

Paketet kom nyss, dock inte som rek vilket jag betalade för utan det damp rätt ner i lådan. Allt var rosa och som på bilderna. Nu återstår att se hur kvaliteten är på grejerna. Har haft ett litet uppehåll så det visar sig rätt snabbt om det är krut i bitarna. Kontentan är alltså att barbietan får en gröning med ett minus pga frakten, men dock en gröning
😀
2016-01-19, 11:35
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jambowiz
Paketet kom nyss, dock inte som rek vilket jag betalade för utan det damp rätt ner i lådan. Allt var rosa och som på bilderna. Nu återstår att se hur kvaliteten är på grejerna. Har haft ett litet uppehåll så det visar sig rätt snabbt om det är krut i bitarna. Kontentan är alltså att barbietan får en gröning med ett minus pga frakten, men dock en gröning
?

Jag la en beställning igår, har du hunnit se kvalitén än?
2016-01-20, 17:41
  #12
Medlem
Jag beställde från Barbietan förra måndagen fick paketet på fredagen. Har tagit deras m2 nu i tre dagar och blivit alldeles varm och lite röd i ansiktet ca 10 minuter efter inject som jag alltid blivit på melanotan kurer tidigare också Solar ca 2-3 ggr i veckan. Så snart lär jag märka om deras m2 är lika bra som andra märken jag kört tidigare. Kan återkomma

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback