Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-02-09, 09:41
  #25
Medlem
Szlyynas avatar
Har märkt att litiumtillskott fungerar jävligt bra! Jag brukar få i mig lite nyponpulver med några timmars mellanrum så håller jag mig stabil i pannan.
Citera
2016-02-09, 10:58
  #26
Medlem
Zyprexa är i vart fall en bra början. Samma med Xanoren.

Det bästa du kan göra för att undvika psykosen anser jag vara sömn och inte köra race. Så istället för att sitta med 10g framför dig så ser du till att bara ha så mycket vaket att det täcker max 10 timmar. Jag brukar ha cirka 1g som jag delar med några polare, när klockan börjar dra sig mot 08-09 finns det inget vaket kvar, och det går därför inte att dra i sig mer. Brukar då slänga i mig 2mg iktrovil och slagga 2-4 timmar på det och i vanliga fall kan jag då sova nästkommande kväll/natt.

Har jag istället 10g framför mig så kör jag tills det knasar ur, återdoseringsbehovet tjo är inte att leka med.

Brukar fö. knappra grönsaker under rusets gång. Morötter, gurka osv, saker som är relativt lättuggat. Vet inte om det hjälper något, men sämre blir det inte iaf!
__________________
Senast redigerad av K277 2016-02-09 kl. 11:01.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback