Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-10, 21:16
  #1
Medlem
WhaleMales avatar
Tja!

När jag var på elgiganten senast såg jag en jätteplatt macbook. Den var plattare och mindre än air.
Kostade typ 12 k.

vad var det?
Citera
2016-01-10, 21:19
  #2
Medlem
Edsvikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Tja!

När jag var på elgiganten senast såg jag en jätteplatt macbook. Den var plattare och mindre än air.
Kostade typ 12 k.

vad var det?
Nya Macbook...
Citera
2016-01-11, 11:02
  #3
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Köpråd - Mac: Bärbart
/Moderator
Citera
2016-01-11, 11:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Tja!

När jag var på elgiganten senast såg jag en jätteplatt macbook. Den var plattare och mindre än air.
Kostade typ 12 k.

vad var det?

Varför kollade du inte upp det lite mer när du ändå var i butiken....? Eller varför inte bara gå in på Apple.se när du kom hem och kikat på vilka datorer de har i produktsortimentet nu?
Citera
2016-01-11, 13:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Tja!

När jag var på elgiganten senast såg jag en jätteplatt macbook. Den var plattare och mindre än air.
Kostade typ 12 k.

vad var det?
Apple har 3 olika lineups när det kommer till bärbara datorer, så det kan tyckas lite väl onödigt att starta en hel tråd om det när det är så extremt enkelt att gå in på apple.com och titta själv.
Men för att svara på din fråga, det var som någon skrev en Macbook. Det vill säga en Macbook utan suffix. De andra två modeller som finns är Macbook Air och Macbook Pro.
Citera
2016-01-14, 19:06
  #6
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Apple har 3 olika lineups när det kommer till bärbara datorer, så det kan tyckas lite väl onödigt att starta en hel tråd om det när det är så extremt enkelt att gå in på apple.com och titta själv.
Men för att svara på din fråga, det var som någon skrev en Macbook. Det vill säga en Macbook utan suffix. De andra två modeller som finns är Macbook Air och Macbook Pro.


Är förra årets modell av "Macbook" lika behändig?

Lite förvirrande att "Air" är större än den utan suffix. :P
__________________
Senast redigerad av WhaleMale 2016-01-14 kl. 19:12.
Citera
2016-01-14, 20:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Är förra årets modell av "Macbook" lika behändig?

Lite förvirrande att "Air" är större än den utan suffix. :P

Finns ingen förra årets modell av Macbook. Det fanns inte Macbook innan, bara Macbook Pro och Macbook Air.
Vad är det som är förvirrande i det? Det är bara ett namn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback