Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-10, 16:21
  #1
Avstängd
http://www.friatider.se/flicka-sexof...eriksdalsbadet
Citat:
Det var personalen på Eriksdalsbadet som slog larm vid fyratiden på eftermiddagen efter att en man ofredat en flicka sexuellt. Mannen greps och togs med till polisstationen för förhör. Förra året ökade antalet anmälningar om sexuellt ofredande på Eriksdalsbadet markant då tio stycken flickor under 15 år utsattes.

Lågoddsare att det är muslimarab som varit i farten igen? Vad ska göras åt dessa övergrepp nu när vänsterfeministerna importerat 160 000 arabiska män under 2015?
2016-01-10, 16:38
  #2
Avstängd
Hur kommer feministernas damagecontrol se ut nu när araberna kommer ut från sina flyktingboenden och in i städerna? Vad ska dom skylla på osv?
2016-01-10, 16:50
  #3
Medlem
Inte förvånad över utvecklingen och den lär vi även se på badstränderna framöver där det inte ens finns vakter.

Men jag skulle nog gärna vilja veta mer vad det sexuella ofredandet består i, det är svårt veta allvaret bara utifrån beteckningen. Det finns liksom graderingar även här.

Jag tror att om detta blir för vanligt så kommer inte föräldrarna att släppa iväg sina barn till badhusen längre.
2016-01-10, 16:57
  #4
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Inte förvånad över utvecklingen och den lär vi även se på badstränderna framöver där det inte ens finns vakter.

Men jag skulle nog gärna vilja veta mer vad det sexuella ofredandet består i, det är svårt veta allvaret bara utifrån beteckningen. Det finns liksom graderingar även här.

Jag tror att om detta blir för vanligt så kommer inte föräldrarna att släppa iväg sina barn till badhusen längre.
Om utvecklingen fortsätter så blir nog badplatser separata mellan män och kvinnor.

Politiker kommer gå ut med en enkel lösning för att inte kränka muslimska asylsökande män.
2016-01-10, 16:57
  #5
Medlem
knullads avatar
Endumbonde: ta dig en jävla sväng till Eriksdalsbadet själv så får du se vad pk-istjävlarna har ställt till med. Spela inte dum på riktigt. Du har även fördelen att vara av manligt kön? Grattis! Då kanske du undslipper sliskiga blickar i grupp och tafsande lite här och var på din lekamen. De är som löss
2016-01-10, 17:00
  #6
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Inte förvånad över utvecklingen och den lär vi även se på badstränderna framöver där det inte ens finns vakter.

Men jag skulle nog gärna vilja veta mer vad det sexuella ofredandet består i, det är svårt veta allvaret bara utifrån beteckningen. Det finns liksom graderingar även här.

Jag tror att om detta blir för vanligt så kommer inte föräldrarna att släppa iväg sina barn till badhusen längre.

Ja i vår och sommar så har vi en våldtäktsepidemi utan like framför oss och SD kommer att nå 51%.
2016-01-10, 17:03
  #7
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja i vår och sommar så har vi en våldtäktsepidemi utan like framför oss och SD kommer att nå 51%.
Jag tror också på en våldtäktsepidemi då det kvinnliga könet börjar visa mer hud.

Det kommer välla av "horor" på våra gator,
Skrämmande utveckling kan vi se fram mot.
2016-01-10, 17:05
  #8
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Jag tror också på en våldtäktsepidemi då det kvinnliga könet börjar visa mer hud.

Det kommer välla av "horor" på våra gator,
Skrämmande utveckling kan vi se fram mot.

Ja då kommer alla Svenskar att inse att det är dags att skicka tillbaka alla som är straffade sedan 80 talet!
2016-01-10, 17:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullad
Endumbonde: ta dig en jävla sväng till Eriksdalsbadet själv så får du se vad pk-istjävlarna har ställt till med. Spela inte dum på riktigt. Du har även fördelen att vara av manligt kön? Grattis! Då kanske du undslipper sliskiga blickar i grupp och tafsande lite här och var på din lekamen. De är som löss

Det jag menar är att det kan finnas nyanser. Alltifrån att man berört flyktigt, blottat sig och till ett regelrätt försök att idka sex. Jag tycker givetvis att man ska ha nolltolerans i badhuset och när detta dessutom drabbar barn så är det frågan om man ens kan fortsätta badverksamheten.

Jag har inte själv sett eländet. Ska kanske göra ett besök på badhus och se hur stämningen är. Men kan ana att det är nästintill som att löpa gatlopp för de unga tjejerna där killarna är på dem hela tiden och tafsar.

Rent logiskt så kommer vi tvingas anpassa vårt samhälle. Det kommer nog bli betydligt mer uppdelat så att endast tjejer får bada vissa tider eller får egna badhallar och att tjejernas baddräkter blir alltmer heltäckande precis som de är i muslimska länder.

Svårt ändra på de där muslimerna som numera är så fruktansvärt många att de är överallt.
2016-01-10, 17:22
  #10
Medlem
knullads avatar
Endumbonde: ... ja, sa han resignerat. My ass att jag tänker ändra min klädgarderob från speedos till burkinis för muslimråttorna.
2016-01-10, 17:47
  #11
Medlem
Tjoflos avatar
När jag var yngre så brukade jag ofta gå till badhuset. Allt handlade om att bada, hade aldrig ens hört om något sådant här på badhusen. Såklart har det alltid funnits folk som spanat in motsatta könet eller satt sig för nära i poolen, men aldrig såhär.

Det var så få brottslingar så det fanns bara en gubbe under hela uppväxten som man kallade för blottaren och vad jag vet hade han aldrig gjort något mer än gå i lång rock.
2016-01-10, 18:20
  #12
Medlem
Asylpojkar tafsade 13-15åriga flickor på brösten i en vattenruschbana på äventyrsbadet i Örnsköldsvik med för ett par veckor sedan.

Man mår illa när dessa "barn" mycket väl kan vara män i 22 års åldern.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback