Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-04, 12:55
  #1777
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling

Fentanyl förstör ens opioidtolerans något ENORMT... du lär aldrig någonsin få något rus utav Buprenorfin igen om du gått på dom här fentanylerna det är min erfarenhet iaf.
Jag kan inte annat än hålla med. Trots månader utan Akrylen. Endast 4 flaskor Tetra på en månad med uppehåll på 15 dagar mellan flaska 3 och den jag fick förra fredagen har jag märkt skyhög tolerans på både Sub och Oxy. Trots dem sjukt korta halveringstiden på fentan så känns det som den fortfarande blockerar varit utan Fentan sen i måndags så sista flaskan räckte länge för jag riktigt snålsprutade. Fick aldrig nått rud egentligen blev bara normal. Men sen hade jag ju kvar 6 mg sub eftersom jag la den åt sidan tills sprayen var slut. Väntade tom ett dygn så trodde ju fentan helt klart var ute från både kropp och sinne.
Men eftersom jag sällan är ute efter rus så snortade jag 2 mg. Kände ingenting. Fortfarande efter en timme kall om händerna. Normala pupiller och inte alls bra någonstans.
Snortade 1.5 mg liiiite värme men ingen insperation till något
Brukar ju åka till stan, fika, må bra helt enkelt.
Men noll lust till något.

Hela 6 mg gick åt under 10 tim. Och vad fick jag gjort. Nada.. Sen i torsdags tog jag 30 mg oxy blev lite varm men massa saknades som jag alltid fått.
Som sagt tar jag enbart så lite som möjligt för att fungera

Men vet ju att fentan snor massa serotonin men kan ju inte fortsätta med det efter 4 dygn.

Tagit 60 mg oxy nu för måste in på stan och hämta ut mina xanor intervalldatumet släpptes idag. Borde inte hämta men det är ju helg. Ledig från jobbet och det verkar dra ut på Laro besked så nu blev det så.
Börjar känna lite men herregud brukar ju bli alldeles över-välmående på 40 mg oxy.
Hoppas xanoren kan boosta något.

Nej tack o lov bet. jag inte för någon Tetra igår för värdesätter samma oxy tolerans som jag haft länge mycket mer.

Ja ja får skynda mig till apoteket nu medans det verkar något. Litar inte på något längre den lilla effekten kan ju tvärdö när jag är på stan:/
Men blir ingen mer fenta. Måste låta bli 500 spänn och efter det noll i princip effekt på allt annat.. Värt? Not
Men måste ju ha något väntan på laron dröjer minst 2 v till så mycket därför jag kör enbart sådant som inte syns. Men på 2 v hinner ju xanoren o oxyn vara borta.
Men nu ska jag bara få dagarna att gå Fort!!!
Citera
2016-11-04, 19:33
  #1778
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hur länge har du provat att INTE ta din dos Subutex om jag får fråga?

Fentanyl förstör ens opioidtolerans något ENORMT... du lär aldrig någonsin få något rus utav Buprenorfin igen om du gått på dom här fentanylerna det är min erfarenhet iaf.
La ner subben just i början av oktober. Hade då skjutit 2mg morgon och 2mg kväll i 30-45dagar efter att jag slutat med Akrylfentanylen.

Fick varken rus när jag tog sub under den tiden, eller avtänding när jag slutade (vilket jag finner extremt konstigt, men fentanylen måste bränt ngt i skallen).

Hursomhelst blev det en månads vila när jag fick erbjudande om 2 sub som jag köpte för att ha och testa.
Snart en vecka sedan jag provade att då slå 2mg sub, och då fick jag ett svagt rus. Lätt värme, små pupiller (innan har jag nästan sett trippad ut, trots att jag tagit sub) och nästan så att jag noddade.
Så kanske börjar jag återhämta mig från fentanylet. Men mer än så har jag inte testat med sub. Ska göra något test igen om några dagar tror jag.

Igår provade jag dock vitt smack som enligt mig höll väldigt hög kvalité, och det funkade utan problem. Borde kanske ha kickat mer så fentanylet spökar kanske fortfarande, men det är enbart spekulationer!
Citera
2016-11-08, 10:58
  #1779
Avstängd
Hur vågar ni ta den här substansen? Man hör ju om folk som kolar här och där hela tiden..
Citera
2016-11-08, 18:11
  #1780
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabusinez
Hur vågar ni ta den här substansen? Man hör ju om folk som kolar här och där hela tiden..
Hur vågar man stiga upp varje morgon om där finns en risk för plötsligt hjärtstopp?

Handlar helt enkelt om ett vägande mellan risk och tillfredställelse eller att man är helt naiv och inte inser riskerna.
Citera
2016-11-08, 18:26
  #1781
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hur vågar man stiga upp varje morgon om där finns en risk för plötsligt hjärtstopp?

Handlar helt enkelt om ett vägande mellan risk och tillfredställelse eller att man är helt naiv och inte inser riskerna.

Haha vilken jämförelse, menar bara på att fentanyl är så otroligt potent och lätt att överdosera, rökte själv en bit av ett plåster i min ungdom och var nära att dö. Har missbrukat i flera år men skulle aldrig röra fentanyl igen, någonsin.
Citera
2016-11-12, 09:29
  #1782
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Jag kan inte annat än hålla med. Trots månader utan Akrylen. Endast 4 flaskor Tetra på en månad med uppehåll på 15 dagar mellan flaska 3 och den jag fick förra fredagen har jag märkt skyhög tolerans på både Sub och Oxy. Trots dem sjukt korta halveringstiden på fentan så känns det som den fortfarande blockerar varit utan Fentan sen i måndags så sista flaskan räckte länge för jag riktigt snålsprutade. Fick aldrig nått rud egentligen blev bara normal. Men sen hade jag ju kvar 6 mg sub eftersom jag la den åt sidan tills sprayen var slut. Väntade tom ett dygn så trodde ju fentan helt klart var ute från både kropp och sinne.
Men eftersom jag sällan är ute efter rus så snortade jag 2 mg. Kände ingenting. Fortfarande efter en timme kall om händerna. Normala pupiller och inte alls bra någonstans.
Snortade 1.5 mg liiiite värme men ingen insperation till något
Brukar ju åka till stan, fika, må bra helt enkelt.
Men noll lust till något.

Hela 6 mg gick åt under 10 tim. Och vad fick jag gjort. Nada.. Sen i torsdags tog jag 30 mg oxy blev lite varm men massa saknades som jag alltid fått.
Som sagt tar jag enbart så lite som möjligt för att fungera

Men vet ju att fentan snor massa serotonin men kan ju inte fortsätta med det efter 4 dygn.

Tagit 60 mg oxy nu för måste in på stan och hämta ut mina xanor intervalldatumet släpptes idag. Borde inte hämta men det är ju helg. Ledig från jobbet och det verkar dra ut på Laro besked så nu blev det så.
Börjar känna lite men herregud brukar ju bli alldeles över-välmående på 40 mg oxy.
Hoppas xanoren kan boosta något.

Nej tack o lov bet. jag inte för någon Tetra igår för värdesätter samma oxy tolerans som jag haft länge mycket mer.

Ja ja får skynda mig till apoteket nu medans det verkar något. Litar inte på något längre den lilla effekten kan ju tvärdö när jag är på stan:/
Men blir ingen mer fenta. Måste låta bli 500 spänn och efter det noll i princip effekt på allt annat.. Värt? Not
Men måste ju ha något väntan på laron dröjer minst 2 v till så mycket därför jag kör enbart sådant som inte syns. Men på 2 v hinner ju xanoren o oxyn vara borta.
Men nu ska jag bara få dagarna att gå Fort!!!
Jag sköt 2mg morgon och kväll i över 1,5 månader efter mitt missbruk på akryl, utan att känna något annat än frisk.

Innan acrylfentanylen hade jag bara provat sub enstaka gång och då spytt och noddat på 1mg nasalt.
Använde fentanylet ca 2månader, och väldigt snabbt gick det en flaska om dagen.
Citera
2016-11-12, 11:21
  #1783
Medlem
Closters avatar
När jag läser tråden så blir jag så otroligt lättad över att någon stal flaskan innan jag hann testa mer än en gång. Styrkekramar till er!
Citera
2017-03-05, 14:16
  #1784
Avstängd
Illuminati13s avatar
Jag fick av misstag 4g akrylfentanyl.
Vilket hag tycker var bättre men ska nu iaf få ersättning för det.
Kolla in mormors om en 2månader
Nu ska hag förbereda lite akryl inför invigningen. Ska äntligen öppna ett eget företag ett äkta då inte om RC så det inte blir fel hör nu.
Citera
2017-04-11, 14:11
  #1785
Medlem
HentaiMannens avatar
Fått tag i lite av detta. Vilken klassiker! Får bara akta så jag inte faller i beroende igen då jag varit utan opi ett tag...

Men satan vad kraftfullt det är. Största möjliga försiktighet som vanligt krävs.
Citera
2017-04-11, 21:16
  #1786
Medlem
Diacetylmorfins avatar
Japp det är svin nice men farligt potent! Men jag har inte rört det på ett par veckor nu. Senast hade jag tatt ett par ksalol för att sova, dagen efter kommer äntligen akrylen m posten. Jag blandar till sprayen, tar ett par-tre sprut å vaknar upp en timme senare med dropphand (nervskada)
Citera
2017-04-12, 01:25
  #1787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Fått tag i lite av detta. Vilken klassiker! Får bara akta så jag inte faller i beroende igen då jag varit utan opi ett tag...

Men satan vad kraftfullt det är. Största möjliga försiktighet som vanligt krävs.

Akrylen va ju helt klart bäst! Otroligt potent som du beskriver, men helt klockren om man är försiktig.
Saknar den lite
Citera
2017-04-12, 19:05
  #1788
Medlem
Saknar också de rosa tabbarna. Är iprincip drogfri nu för ingenting väger upp mot den. Menmen tur är väl det kanske.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback