Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-29, 11:12
  #1801
Medlem
caecos avatar
Acrylfentanylen var enda opioiden som hade påverkan på min hjärtrytm. Jag har aldrig haft problem med återdoseringar av någon drog, men detta var extremt. Gäller säkert alla fentanylvarianter mer eller mindre.
Hur som helst så doserade jag som en tok, noddade så att jag vaknade upp på slutet av tunnelbanestationen. Hade noll tolerans och drog i mig en jävla massa sprut. Gillade aldrig ruset, men blev helt manisk med återdoseringarna. Tyckte ruset dalade varje kvart. Helt plötsligt small det till bara, jag kunde knappt stå upp. Låg ned i sängen och försökte tvinga i mig mat då jag tänkte att det skulle kunna hjälpa eller något.

Slutade med att jag tog tunnelbanan till akuten där jag blev inlagd direkt. Hade en vilopuls på mellan 120-140 i tre dygn efter sista intag. Hade åkt på en hjärtmuskelinflammation och blev förbjuden att träna eller anstränga mig hårt under tre månader. I efterhand skulle jag berättat vad jag tagit då det kunde gått riktigt illa. Påverkad och dum som jag var så nämnde jag aldrig något om droger, vilket de faktiskt aldrig frågade om heller. Nu gick allt bra, men det hade kunnat sluta bra mycket illa. Ville slippa "stämpeln" som missbrukare hos sjukvården, vilket var anledningen till att jag inte nämnde något.

Vet att jag bumpar tråden, men vill bara påminna folk om att RC-droger kan ge helt andra effekter än dess "riktiga" drog ger.
Citera
2024-01-02, 23:18
  #1802
Avstängd
Såg att denna kommit in inrikes igen fast lite dyrare än tidigare. Hoppas inte folk blir som galningar i år igen 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback