Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-09, 11:50
  #1
Medlem
Lite märkligt att inte Flashback har en tråd om detta fenomen och evenemang. En översatt beskrivning från deras hemsida har jag gjort för er som inte hört tals om detta tidigare + två videoklipp. I år är datumet 10 januari de vill säga imorgon.

No Pants Subway Ride är ett årligt evenemang iscensatt av Improv Everywhere varje januari i New York City. (Datumet varierar från år till år och meddelas i början av december.) Uppdraget började som en liten upptåg med sju killar och har vuxit till en internationell firandet av enfald, med dussintals städer runt om i världen deltar varje år.

Källa


No pants subway ride 2015
No Pants Subway Ride Stockholm 2014




Stockholm ska tydligen delta och de finns ett event på Facebook om det i fall man är intresserad.

Vad tycker ni om detta? roligt? stötande? fånigt?
Kommer någon delta i detta?
Skulle ni kunna tänka er delta i detta någon gång?
Citera
2016-01-09, 12:06
  #2
Medlem
Doktor Kottes avatar
Jag tycker det var ett roligt event! Lite tråkigt dock att genomföra det på lokalbussen på vischan.
Citera
2016-01-09, 13:47
  #3
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman

Vad tycker ni om detta? roligt? stötande? fånigt?
Kommer någon delta i detta?
Skulle ni kunna tänka er delta i detta någon gång?

Förefaller hjärndött, smaklöst och helt utan stil.
Citera
2016-01-10, 13:55
  #4
Medlem
Någon som är sett något eller är där och deltar?
Citera
2016-01-13, 08:20
  #5
Medlem
nutsies avatar
Jag och frugan råkade faktiskt vara där och tog in de sista blickarna av NY när vi på tunnelbanan såg ett tjugotal människor utan byxor, en ganska kul syn.
Citera
2016-01-15, 15:53
  #6
Medlem
LagomLats avatar
Verkar vara en mildare variant av detta smakfulla event!

www.amtrakmooning.com



LL
Citera
2018-01-10, 18:32
  #7
Medlem
Någon som såg något i Stockholms tunnelbanan i söndags?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback