Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-01-10, 19:03
  #25
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Båda är fanatiker de kommer nog trivas tillsammans. Meat is murder! Allahu Akbhar!

Jo fast nu är ju djurplågeri en folksport inom islam/ den muslimska världen.
Citera
2016-01-10, 19:04
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Men de samarbetar ju redan idag, är ni helt blinda eller?

Vem var det som demonstrerade på Kastrup igår, vem är det som står i beredskap att smuggla människor till Sverige över Öresund? Vem för kampen i Sverige för att underlätta för muslimer att ta sig till Sverige? Vilken Pk-ism är förhärskande i MSM?

Vem kan dra nytta av det som vänstern håller på med?

Nyttiga idioter!

Vänstern gillar att demonstrera ja, jag har på 90-talet varit på närmare 200 demonstrationer i Stockholm och vänstern är uteslutande välutbildad medelklass, vissa bråkstakar är arbetarklass men de super raskt ner sig och lämnar rörelsen i 25 års åldern.
Men alla de irakiska och palestinska demonstrationer jag var på var det inte en enda svensk förutom mig, välutbildade vänsterfolk gillar att snacka men de gillar inte att umgås med invandrare.

Jag var även med i en annan rörelse där vi skulle samarbeta med en arabisk sekulär förening, samarbetet stupade på att de välutbildade unga medelklassarna inte hade lust att jobba ihop med araber så detta stupade helt.
Vi skulle bygga ett cafe för invandrare och svenskar för en öppen mötesplats för att förstärka integration, men hela integrationsarbetet stupade och caféet blev en mötesplats för autonom vänster, veganer och djurrättsaktivister, några araber ville de inte ha där inte, men de snackade bort detta med fina universitetsklyschor som dom är experter på.

Svensk autonom vänster kommer inte samarbeta ihop med araber inte, det är många "vackra ord" mycket snack i liten verkstad helt enkelt.

Att de smugglar hit folk handlar inte om idelogisk övertygade människor, det är endast ren äventyrslystnad, när det verkligen gäller på allvar vill de inte engagera sig.

Jag vet detta personligen, jag hade en vän från Chile vars tjej skulle utvisas och jag bad några autonoma gömma henne, men detta var inget de tjänade på, det vill säga de fick inga politiska poäng av detta så de sket helt i detta och sket i sina vackra ord om solidaritet.

Sådan är vänstern. Ett gäng egotrippade idioter, se filmen Babylonsjukan, den ger en väldigt bra bild av verkligheten.
Citera
2016-01-10, 19:12
  #27
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Vänstern gillar att demonstrera ja, jag har på 90-talet varit på närmare 200 demonstrationer i Stockholm och vänstern är uteslutande välutbildad medelklass, vissa bråkstakar är arbetarklass men de super raskt ner sig och lämnar rörelsen i 25 års åldern.
Men alla de irakiska och palestinska demonstrationer jag var på var det inte en enda svensk förutom mig, välutbildade vänsterfolk gillar att snacka men de gillar inte att umgås med invandrare.

Jag var även med i en annan rörelse där vi skulle samarbeta med en arabisk sekulär förening, samarbetet stupade på att de välutbildade unga medelklassarna inte hade lust att jobba ihop med araber så detta stupade helt.
Vi skulle bygga ett cafe för invandrare och svenskar för en öppen mötesplats för att förstärka integration, men hela integrationsarbetet stupade och caféet blev en mötesplats för autonom vänster, veganer och djurrättsaktivister, några araber ville de inte ha där inte, men de snackade bort detta med fina universitetsklyschor som dom är experter på.

Svensk autonom vänster kommer inte samarbeta ihop med araber inte, det är många "vackra ord" mycket snack i liten verkstad helt enkelt.

Att de smugglar hit folk handlar inte om idelogisk övertygade människor, det är endast ren äventyrslystnad, när det verkligen gäller på allvar vill de inte engagera sig.

Jag vet detta personligen, jag hade en vän från Chile vars tjej skulle utvisas och jag bad några autonoma gömma henne, men detta var inget de tjänade på, det vill säga de fick inga politiska poäng av detta så de sket helt i detta och sket i sina vackra ord om solidaritet.

Sådan är vänstern. Ett gäng egotrippade idioter, se filmen Babylonsjukan, den ger en väldigt bra bild av verkligheten.
Bortskämda snorungar är vad dom är, tror dom kan rida på en av pappa betald akademisk utbildning.

Valfri byggjobbare besitter faktor 100ggr mer filosofiskt djup än dom virrpannorna. Papegojare utan kapacitet till egenskapade tankar...

Stött på ett par sådana under åren så förstår varför dom inte gillar araber, dom pissar ner sig direkt vid ett höjt tonläge. Lismande keruber hela högen.
Citera
2016-01-10, 19:52
  #28
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Jo fast nu är ju djurplågeri en folksport inom islam/ den muslimska världen.

Hyckleriet har de med gemensamt.
Citera
2016-01-10, 22:49
  #29
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Bader-Meinhof ligan, Schakalen Carlos, samarbetade med PLO, men PLO fick nog av de sexuellt vidlyftiga tyskarna och samarbetet gick om intet, det samma gäller vänsterfol eftersom vänsterfolk hatar homofobi och kommer inte hålla käft om detta gentemot ISIS, de hatar även religion så där kommer konflikter uppstå.
Vänstern och ISIS har endast våldsromantiken gemensamt, inte ens nazismen eller Italienska fachismen kunde hålla sams och båda lägren svek varandra när det började osa hett.

Detta är ingenting att bli skrämd över, Vänsterfolk i Sverige kommer knappast åka ner till ökenländerna och slåss, de vill helst se över sina egna intressen.
Dessutom är de flesta bortklemade och hatar idrott och är mest intresserade av att festa.

Ah det var länge sen man hörde dom namnen

Absolut inte ens vänstern skulle vara så dumma att de samarbetar med ISIS på något öppet sett. Men vad hindrar ISIS från att förse nämnda vänster med medel att springa deras ärenden dock under annan skepnad? Så länge samma mål uppnås så tror jag inte ISIS kommer bry sig nämnvärt mycket, de behöver ju knappast samtala med vänstern.

Igen, ser inget nytt i det hela. "Min fiendes fiende är min vän." eller i det här fallet "mitt verktyg".
Citera
2016-01-10, 22:52
  #30
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Ah det var länge sen man hörde dom namnen

Absolut inte ens vänstern skulle vara så dumma att de samarbetar med ISIS på något öppet sett. Men vad hindrar ISIS från att förse nämnda vänster med medel att springa deras ärenden dock under annan skepnad? Så länge samma mål uppnås så tror jag inte ISIS kommer bry sig nämnvärt mycket, de behöver ju knappast samtala med vänstern.

Igen, ser inget nytt i det hela. "Min fiendes fiende är min vän." eller i det här fallet "mitt verktyg".

Det är ju just det som dokumentet beskriver, utnyttja det som går att utnyttja. Vänsterfolk och aktivister av allehanda slag står på invandrarnas sida, så det är ju givet att de försöker utnyttja nyttiga idioter om det går, till exempel för att ta sig över gränser eller skaffa sådant de behöver, självklart går de under täckmantel, till exempel flykting.
Citera
2016-01-11, 09:07
  #31
Moderator
manamanahs avatar
Integration och invandring --> Terrorism
/Moderator
Citera
2016-01-11, 13:26
  #32
Medlem
otukts avatar
Haha! Den så kallade vänsterextrema rörelsen i Sverige stödjer YPGs kamp mot IS. YPG är den grupp som har dödat flest IS krigare och tagit mest mark av IS i hela konflikten. Det är en majoritet vänsterfolk (civila) som är engagerade i kampen mot IS. Från ekonomisk stöd, politisk solidaritet och folk som rest från europa/hela världen för att ta till vapen mot IS.

IS borde politiskt och rationellt sett stödja europeiska högerextremister om dem vill få igång sitt religions/civilisationskrig på allvar.

http://www.kurdishinfo.com/wp-conten...-Hoffmann1.jpg
Ivana Hoffman. Tysk kommunist som gav sitt liv i kampen mot daesh.

http://40.media.tumblr.com/9704c54d3...uewo1_1280.jpg
Antifa propaganda mot daesh.

https://pbs.twimg.com/media/CUWbw4RUAAAVUzk.png
Franska AFA i Syrien framför en text där dem lovar hämnd för Paris attackerna.

Sen måste jag bara inflika hellre PLO än Hamas era jävla idioter.
__________________
Senast redigerad av otukt 2016-01-11 kl. 13:51.
Citera
2016-01-18, 01:20
  #33
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
https://upload.wikimedia.org/wikiped...olf_Hitler.jpg

Visst rollerna är omvända här och nu men historien är inte unik. Ledsen men "fenomenet" är inte nytt för fem öre och taktiken är helt enkelt "min fiendes fiende är min vän". Glöm hela "kamp för islam, krig mot de otrogna" grejen, det är renodlad krigstaktik och inget annat.

Glöm propagandan ISIS pumpar ut också, hade de varit "islams fanbärare för allt som är rättfärdigt" hade de gått under för länge sen. Idealism är bra att ha, men du vinner inte krig med idealism.

Nu erkände du själv det unika i fenomenet. Och ja, islamisternas retorik är ju hela poängen här. Det är det som gör detta unikt.

Visst kanske har samarbeten funnits under bordet med de otrogna, men alltid har man påmint sina anhängare att de ska krossa de otrogna.

Nu säger de istället tvärt om att de ska samarbeta med vänstermänniskor och till och med beväpna dem mot högermänniskor i Europa, om det behövs. Så långt har ingen islamist öppet gått.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback