Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2016-05-12, 16:22
  #97
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
såg att man kan reporta motståndaren i ultimate team.. för vadå ? går det att fuska eller
Nja, jag tror att det är till för om man ser en created fighter som anses var ''olämplig'' eller kan få folk att ta illa upp, mötte en person som hade ett stort hakkors på ryggen... Dock så reportade jag inte, orkar inte bry mig om andras fighters.
Citera
2016-05-18, 20:19
  #98
Medlem
PS4: Det där paketet för 149 kr där man får bl.a Bas Rutten, Mike Tyson, Bruce Lee och nån annan okänd snubbe, är det värt pengarna? Mike Tyson är egentligen den enda jag vill ha, men kan tänka mig att Rutten och Lee är rätt kul tungviktare också.

Undrar också om det likt FIFA går att ställa in "region" för onlinespelande?
När jag kör division online så står det att det finns 10.000 online, vilket antagligen betyder 10.000 worldwide och man kanske får möta någon laggig motståndare i Brasilien. Så går det att ställa in typ Sverige, så att man får en bättre förbindelse när man lirar?
Citera
2016-05-21, 18:03
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
PS4: Det där paketet för 149 kr där man får bl.a Bas Rutten, Mike Tyson, Bruce Lee och nån annan okänd snubbe, är det värt pengarna? Mike Tyson är egentligen den enda jag vill ha, men kan tänka mig att Rutten och Lee är rätt kul tungviktare också.

Undrar också om det likt FIFA går att ställa in "region" för onlinespelande?
När jag kör division online så står det att det finns 10.000 online, vilket antagligen betyder 10.000 worldwide och man kanske får möta någon laggig motståndare i Brasilien. Så går det att ställa in typ Sverige, så att man får en bättre förbindelse när man lirar?

bump
Citera
2016-05-21, 20:08
  #100
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
bump

Tror inte det har spelat ett par hundra matcher online och det är inte många % som laggar kanske 5%
Citera
2016-07-27, 10:53
  #101
Medlem
Någon som fortfarande lirar detta? Tycker Ultimate team är det enda som är roligt att köra i längden.
Citera
2016-08-19, 23:09
  #102
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
bump
Klarar du ut karriärsläget så får du det paketet helt gratis, så nej det är absolut inte värt att köpa för 149kr. Kör igenom karriärsläget tills du går i ''retirement'' så låser du upp paketet, går rätt snabbt faktiskt..
Citera
2016-09-03, 14:17
  #103
Avstängd
Gick precis in på Playstation Store och skulle köpa det men vart snål, kommer jag verkligen gilla spelet så mycket så det är värt 679:- jag har ett gammalt UFC Undisputed till PS3an och det suger ju getpung.

Fastnar ni i spelet är det underhållande för en lirare som mig som gillar GTA väldigt mycket?
Citera
2016-10-29, 17:46
  #104
Medlem
Tja allihopa!

undrar om någon skulle vilja sparra lite med mig. Främst ground game, men även clinch och stand-up. Pma vid intresse!

Edit: Spelar på PS4.
__________________
Senast redigerad av Okandmanniska 2016-10-29 kl. 17:50.
Citera
2016-12-29, 06:12
  #105
Medlem
FreeThinkings avatar
Fan.. blivit besatt av detta spel.... men de är så mkt o klaga på... men det som tar priset var ikväll på deras store. Då finns ett " ronda rousey pack " tillgängligt i 2 dagar bara... för 300000 coins.... man får mellan 100 - 1200 coins på en match..

och värst!! att lyckas få ett komplett jävla fighter set är omöjligt.. har 3/5 som bäst och får bara dubbletter som man tvingas sälja för skitet pengar... jävligt dåligt.. har inget bättre o spela tyvärr .
Citera
2017-04-15, 21:08
  #106
Medlem
Energiknippes avatar
Sjukt vanebildande spel men attans så svårt att dra upp en ny karriär med tanke på löjligt sopiga cardion man får som ny gubbe. Lite löjligt att en UFC-fighter inte skulle klara slå mer än 5 slag utan att bli så trötta att de håller på att falla ihop. Gillar iden med att man får sätta ihop sina slag och sparkar själv (dvs byta ut standardslagen mot valfria/addera fler än standard). Påminner om Panza Kickboxer om någon minns det.
Citera
2017-07-11, 11:27
  #107
Medlem
pepsi haxs avatar
Förstår inte varför dom fortsätter göra ufc serien, EA mma var sjukt mycket bättre, kört ufc2 och de suger fan röv på alla möjliga sätt, på nätet kör alla samma gubbar, connor, lawler m.m, blir mirror matches hela tiden då de är 1 i varje klass som är för stark.
Och mark och clinch är helt åt helvete, någon med sämre ground game utan energi kan dominera någon som har full energi och bättre ground game..
Citera
2017-07-19, 15:35
  #108
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Förstår inte varför dom fortsätter göra ufc serien, EA mma var sjukt mycket bättre, kört ufc2 och de suger fan röv på alla möjliga sätt, på nätet kör alla samma gubbar, connor, lawler m.m, blir mirror matches hela tiden då de är 1 i varje klass som är för stark.
Och mark och clinch är helt åt helvete, någon med sämre ground game utan energi kan dominera någon som har full energi och bättre ground game..
Transitionblockarna på marken tar kål på mig...
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback