Svara
2016-01-07, 17:13
Medlem
Kön: Man, 21-22
Dos: 180mg MDMA, Cannabis, 20mg 2C-B
Tidigare erfarenheter: Cannabis, MDMA, MDA, MDE, 2C-B, LSD,
MXE, Kokain, Amfetamin, GBL, Valium

Bakgrund: Jag har två förälskelser här i livet. Den första
är min framtida fru Katten, den andra är MDA. Det nalkades nyårsafton och
istället för att spendera denna överskattade högtid med bekanta, så bestämde vi oss för att ha en liten hemmakväll. Vi bor på en ö nånstans i Medelhavet.

Klockan 22:00 kliver vi ut från en närliggande supermarket. I ena handen håller jag en 5L vattendunk och i den andra en påse, innehållandes tuggummi, tre flaskor powerrade och lite snacks.

Tanken var att vi skulle börja tidigare men hela dagen hade gått åt till att städa eftersom vi kvällen innan kommit tillbaka till en stökig lägenhet efter en veckas julfirande i Sverige.

Vi smyger in i en liten park och jag plockar fram en zipbag innehållandes två toapappersbomber. Katten tar sin bomb och lägger den i munnen och sköljer ner. Jag gör detsamma, fast till skillnad från Katten så låter jag bomben ligga kvar på tungan. Jag låter några klunkar Powerade dränka bomben och kort därefter känner jag den bittra kemiska smaken mot min tunga. Mmmm, kärlek!

22:10 är vi hemma igen. Jag har normalt sett inga problem med uppgången på MDx substanser, men tycker däremot att väntan kan bli lite plågsam om man bara inte gör något. Håller man sig sysselsatt så går tiden snabbare helt enkelt. Jag föreslår att vi ska gå ut igen och fortsätta promenaden tills MDA't slår på. Katten samtycker och vi beger oss ut.

Skönt med frisk luft. Vi rör oss mot havet. Det är ca 15 minuter sedan vi svalde bomberna och börjar redan känna mig lite annorlunda, svag yrsel fast ändå inte. Jag berättar för Katten att jag känner mig konstig. "Redan??" skrattar hon.

En väldigt behaglig värme börjar sprida sig från bröstet. Det var länge sen jag kände en sån här kraftig uppgång - bra grejer, konstaterar jag. Värmen sprider sig sakta från bröstet till resten av kroppen. En pirrande känsla i vaderna som sakta sprider sig ändå ut i tårna. Jag får svårt att fokusera blicken och känner samtidigt en kraftig yrsel. "Vi måste hem!" brister jag ut.

Fenetylaminer slår ofta snabbt för mig, det här är dock rekord! Katten delar inte min hypermetabolism så därför tar det ca 15-30 minuter längre innan det känns för henne. Jag förklarade för min älskade hur hårt det slog på och noterade lite missnöje, Katten ville givetvis att det skulle slå in samtidigt. Jag var dock lycklig för Kattens skull, inom kort skulle även hon få uppleva det jag nu känner. Kemisk eufori! Vi skyndande oss hem.

Väl hemma var jag överväldigad av alla känslor. Klimax! Spänningar i ansikte och käke tvingade fram ett stort kemiskt leende. Känslan i kroppen är underbar, total stimulans. Men längst in, någonstans i bakgrunden känner jag ångest komma krypandes. Det hade varit en stressig dag med dålig kost, och senaste veckan hade varit hektiskt. Besöket i min hemstad hade framkallat många känslor.

(För er kära flashbackare som ej experimenterat med MDA så vill jag påpeka att substansen är mer potent än MDMA och även psykedelisk vid högre doser. 180mg är en dos som vid dålig set and setting kan resultera i en negativ upplevelse. Sist jag tog MDA var för 6 månader sen och dum som jag var tog jag 180mg oralt följt av 50mg i snoken. Det var första gången jag trippade på MDA, och det var även första gången jag upplevde en snedtripp.)

Nästa sekund sitter jag på toan. Påslaget är för intensivt, allting snurrar och det går inte att fokusera blicken. Kroppen vibrerar och jag vill spy. Jag vill inte tömma kroppen på det viktiga, så därför gör jag allt jag kan för att fokusera på andningen och lyckas slutligen slappna av. Byt miljö viskar hjärnan.

Väl ute möts jag av att Katten bäddat sängen och tänt ljus. På youtube spelades Vicetone - End Of Year Mix 2015. Rysningar strömmar genom armar och nacke och håret ställer sig i givakt. Signalsubstanserna flödar och jag peakar redan! Katten frågar om jag mår bra. Med världens leende och vilt tuggande käkar mumlar jag att jag mår underbart.

Jag beundrar Kattens nakna kropp, vilken skapelse! En extrem känsla av lust och välbehag fyller min kropp. En djurisk kåthet som man exempelvis kan uppleva på riktigt bra tjack, fast ännu intensivare! Nu började Katten känna av de första effekterna. Hon frågade mig om vi kunde vänta med sex tills hon var på samma nivå, och föreslog ett hederligt blowjob i väntan på magin.

Fan! Det börjar bli lite för mycket. Även fast välmåendet är på topp så kan jag inte undgå att hjärtat slår ovanligt hårt. Jag är helt dränkt i svett och hela jag skakar. Katten pekar på min underarm - "kolla!". Mina benpipor vibrerar kraftigt och det ser helt sjukt ut! Jag behöver slappna av, så vi bestämmer oss för att släppa allt vi håller på med för att rulla en joint.

Katten passar jointen som hon så omsorgsfullt snickrat ihop. Rulla gås när man konsumerat MDA är inte det lättaste så jag är tacksam. Jag tar ett djupt andetag från jointen och låter den distinkta indica röken fylla mina lungor. Smaken är så jävla tydlig! Nu händer det något. Mina ögon börjar vibrera. Små geometriska mönster i lila färg börjar att uppenbara sig på den vita betongväggen, väldigt diskret dock. Musiken känns även bättre. Jag tackar moder cannabis för synergin.

Vi pladdrar på och kan konstatera att det är någonting som saknas. Katten känner också en svag ångest, och den där starka empatin som vi vanligtvis känner, den är inte riktigt där. Vi förstår snabbt att det beror på vår usla set and setting. Jag föredrar att vara 110% redo mentalt när jag tar droger men den här gången var jag kanske 90%. Nåja, vi accepterar att det är som det är och hoppas på att 2C-B't kan ta oss dit vi vill.

Vi har djupa dialoger om framtid, vänner, familj, droger, samhället, kärlek med mer. Ibland glömmer vi vad vi pratar om då korttidsminnet inte är det bästa. Ibland glömmer vi att vi just rökt en joint, vilket resulterar i att vi röker gås som om de vore cigaretter.

The Weeknd’s inledning på Might Not beskriver min nuvarande situation ganska bra:
Everybody 'round me sayin' I should relax, cause I've been goin' hard 'til my eyes roll back but, All I wanna do is forget about my past, and Smoke a little weed, really nothin' too drastic.

Vi hade ingen playlists förberred, så jag går in på Proximity - en EDM kanal på Youtube och sätter på autoplay.

Sinnena är nu rejält påverkade. OEV’s - ser fortfarande de lila mönsterna men nu har de blivit tydligare. Ibland när jag kollar på Katten så ser hon ut som någon annan, vilket gör mig lite illa till mods. När jag stänger ögonen så har jag starka CEV’s, mycket mönster som dansar till musiken och jag färdas snabbt framåt.

01:15 - Mobiltelefonen ringer. Vad i, tänkte jag, som tidigare slagit på flight mode för att försäkra mig om att ingen skulle störa. Ser på mobilen att det gått 3 timmar sen de initiala effekterna eftersom jag ställt larm när jag började komma upp. Frågar Katten om hon är redo för lite 2C-B. Ja säger hon, så jag skyndar mig iväg mot gömman för att hämta två stycken kapslar med 20 MG i vardera. Vi skålar med Powerade och sväljer kapslarna.

Fortsättning....
Citera
2016-01-07, 17:14
Medlem
Vanligtvis tar det 90-120 minuter för 2C-B att slå in. Inatt vet jag inte, det kändes som att togs upp i blodet direkt. Vi ligger i sängen spända och förväntningsfulla på vad som komma skall, ingen av oss har provat kombinationen förut. Sakta men säkert börjar mönstrerna förvandlas till fraktaler, och de täcker nu hela mitt synfält. Det blir bara mer och mer intensiva och efter ett tag börjar det bli svårt att hålla ögonen öppna.

Katten vrider på sig och stönar lite. Jag frågar henne om allting är som det ska, och då berättar hon att det börjar bli för intensivt och att det är svårt att slappna av. Jag försäkrar henne om att det är lugnt, och föreslår att vi bara ska blunda och följa med istället för att försöka stå emot. Sagt och gjort, vi lägger oss bekvämt i sängen och greppar tag i varandas händer. Jag har svårt att förstå hur vi ligger, var vi befinner oss och hur långt avstånd vi har mellan varandra.

Nu går det inte att hålla ögonen öppna längre. Jag har ingen kontroll över min kropp, den är tung och går knappt att rubba. Ibland känns det som att jag är inne i Kattens kropp, och att hon är inne i min. Allt jag ser är färger, alla möjliga färger som färdas i takt med musiken. Stora färgblock som dansar, medan jag själv rör mig i ljusets hastighet. Vissa färger jag upplever är helt nya för mig.

Katten har fortfarande svårt att slappna av, och i efterhand berättade hon att hon sett monster, gubbar med långa, smala ben och armar med konstiga ansikten. Jag hade så extremt verkliga CEV’s, ibland ser jag folk jag känner, ibland ser jag forntida byggnader och antika tecken. Allting är så otroligt detaljerat. Vid ett tillfälle zoomas allting ut. Jag observerar mig själv observera illusionerna, och sen zoomas det ut igen, och jag observerar det och så fortsätter det. Var är jag? Sen ser jag mig själv stå och dansa. Jag älskar verkligen att dansa och har bra taktkänsla så frågan är - varför dansar jag inte mer?

Tankarna blir djupa och jag får lite personliga insikter. Jag ångrar dock att vi rökte så mycket tidigare, det blev faktiskt svårt att hänga med i tankarna och associera saker, vilket är en vanlig bieffekt för mig när jag röker mycket. Hade vi bara tagit MDA + 2CB’t så tror jag att jag fått fler betydande insikter, och att jag kommit ännu djupare.

Häftig var musiken. Jag hörde så många nya ljud som jag aldrig lagt märkte till förut. Och det var inte så att jag bara hörde musiken, utan jag kunde också se och känna den. Underbart var det!

Efter två timmars inre resande så bestämmer vi oss för att umgås lite. Katten försöker rulla en joint i säkert en halvtimme, så svårt är det. Jag försöker ta mig till badrummet och jävlar vilken utmaning! Jag känner inte mina kroppsdelar och kan inte avgöra några avstånd. Sängen som engentligen är 140CM bred känns som en hel fotbollsplan.

Jag lyckas med mitt uppdrag och är tillbaka i sängen igen. Vi röker jointen och nu kommer kåtheten tillbaka. Jag tänker inte beskriva akten i detalj, men jävlar säger jag bara! Nu förstår jag ”när vi två blir en”. Hela akten känns som en enda stor orgasm.

Nu är det nästan omöjligt att kommunciera. Det gick inte att formulera en mening. Men ändå, trots att vi inte kunde prata, så förstod vi varandra till 100%. Det är så mycket mer än bara ord. Det fanns bara vi, jag och min älskade.

Två veckor tidigare hade jag köpt en Orkidé till katten, en phalaenopsis som såg ut såhär:
http://thumbs.dreamstime.com/z/den-b...t-39936482.jpg

Vi får syn på blomman, och WOW! När jag tog syra så dansade saker, men det här är bara sjukt och går absolut inte att jämföra. Den levde sitt eget liv. Den dansade, eller rättare sagt ravade i takt med musiken. Den tog djupa andetag och pustade ut stora, lila rökmoln. Den skrattade med oss och lät oss se på. Vi satt länge och observerade orkidén, helt fascinerade av vad naturen kan erbjuda. Jag har aldrig sett lila mönster förut, och tror faktiskt att det berodde på att den fanns i rummet.

Tidsuppfattningen var som bortblåst, men sakta börjar det visuella avta. Ingen av oss har någon energi kvar. Vi tackar varandra för kvällen och förbereder oss för insomning.

Nästa dag vaknar vi, trötta och slitna, så hela dagen spenderas i sängen. Vid ett tillfälle ser jag orkidéen och börjar minnas. En fantastisk rysning susar genom kroppen och jag börjar nästan gråta av lycka.

Efterord:

Vilken kombination! Substanserna hade en magisk synergi. Folk som provat kombinationen beskriver CEV’sen snäppet svagare än de man får av ett DMT rus. Jag kommer definitivt experimentera med denna kombination i framtiden. Då kommer jag förbereda mig mer, inte röka cannabis och se till att jag har mycket energi lagrad i kroppen. Set and Setting är kritiskt med MDA, särskilt i högre doser.

Detta är min första rapport. Det var mycket som hände som jag inte kan förklara med ord, men i framtiden när jag blivit lite vassare på skrivandet så kommer jag förhoppningsvis kunna förklara känslorna bättre. Tack för att du läste!
Citera
2016-01-08, 01:31
Medlem
Amarantis avatar
Fantastisk läsning. Läste denna medan jag väntade på tåget
5/5
Citera
2016-01-08, 05:17
Medlem
Pedruss avatar
Skön läsning nu på natten, 5/5!
Gillar skarpt hur du använde ordet "katten"
Citera
2016-01-08, 05:33
Medlem
Numbskull.s avatar
Låter som att iaf du hade det trevligt.
Citera
2016-01-11, 01:33
Medlem
JeffHardys avatar
Underbar tripprapport! Bästa jag läst på länge! Du lyckades bra med att måla upp miljön, känslan och tankarna.
5 av 5 orkidéblad!
Citera
2016-01-14, 23:32
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Jag är normalt sätt inte särskilt förtjust i psykedeliska droger. Läsa om det är dock intressant och jag vågar nästan säga att jag med glädje hade velat prova denna combon. Kanske inte i lika höga doser första gången dock. Allt verkar så underbart!

Fantastisk rapport. Verkar som ni hade ett trevligt nyårsfirande ihop!

Ha de bäst.
Citera
2016-01-21, 23:28
Medlem
LivinginthePasts avatar
Bra skrivet! Inspirerande också - låter definitivt som en kombination att prova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in