Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Sedan nämner någon Wikegård
Den sopan har aldrig någonsin lyckats med något lag.
Det är lite det som är min poäng, det sitter alltid tyckare (som mig, haha) med massa åsikter om hur coacherna ska leda sina respektive lag, det tjötas ständigt om de mest radikala metoderna. Wikegård är stor i käften, det låter bra det han säger, men eftersom han saknar meriter själv så borde han egentligen vara tyst, eftersom han saknar tyngd.
Även med Tre Kronor har det nyligen gått åt helvete trots att vi har en ettrig terrier i form av Popovic vid bänkarna.
Grönborgs problem är att han inte får någon stabilitet i laget. Så fort motståndet hårdnar tappar laget skärpan och koncentrationen fullständigt. Jag vill inte se mitt Tre Kronor lägga sig platt i en bronsmatch och förlora med nästan tresiffrigt. Det är en ledarskapsfråga, att få balans och harmoni i laget, även när det går trögt, detta är något som Grönborg inte mäktat med, han får helt klart ta på sig det. Sen är han väl inte direkt den mest charmiga personen på planeten, han påminner mer om någon smått lönnfet gympalärare. Kolla på honom - Varför skulle man som spelare vilja lyssna på Grönborgs trista monotona röst?