Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-20, 22:56
  #229
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Trump ska "undersöka" potentiella invandrare till USA för antisemitism:



Hell Trump, den vita rasens räddare!!!

Men det är ju klart, innerst inne så vill Trump - precis som Putin - gasa alla judar och bygga upp ett vitt, ariskt USA och Europa.

Vem blir vita nationalisters nästa hopp?
Samtidigt tycker jag inte att man måste vara så autistiskt renlärig över vitnationalismkraven i Trump's fall. I stort sett inom precis alla frågor och positioner, ger Trump judarna fingret. Klassiska judiska gruppevolutionära strategier, t.ex. tredje världen import (och särskilt då av muslimer, men också bruna mexare), kommunism, försvara kristendomen/Christmas (som judarna attackerar av en genomtänkt anledning), attackera ISIS (Azraelstaten är ju pro-ISIS), precis alla judiska vänsterpositioner, är Trump stark motståndare till eller diametralt motsatt den officiella ZOG-positionen. Han till och med kallade Bernie, "communist" och "crazy" i primärvalen. Att han sedan ger judarna lite brödrester och smågodis över Iranfrågan, och föreslår att man som muslim inte får tycka illa om judarna, det är ju mindre relevant faktiskt.

För det första: USA kommer inte invadera/bomba Iran när Trump är president, eftersom Trump kommer ha bra relationer med Putin. För det andra, vad spelar det för roll om ingen ogillar judarna, när judarna inte har något inflytande? Folk ogillar ju judarna pga deras skadliga inflytande, inte pga att de faktiskt har kroknäsor eller en konstig religion som stundtals kan vara rätt rubbad och sinnessjuk.

Så om Trump stryper judarnas inflytande, då är det faktiskt helt egalt att han inför en tandlös "anti-Semitic beliefs tests for Muslim immigrants" lag (uppenbarligen bara en anledning till att neka muslimer inträde till USA). Även Putin har ju förbjudit "Holocaust denial" osv, men judarnas inflytande i Ryssland är ju mer eller mindre minimalt nuförtiden. Ingen tror väl på fullaste allvar att Trump kommer att börja folkmörda amerikanska judar? Inte ens judarna som kallar honom Hitler tror på fullaste allvar detta (det är bara avsiktligt och taktiskt skådespel inför kulisserna).

Däremot så är det ju helt klart uppenbart, att Trump inte är så smart som han säljer sig själv i hans tal (kan också vara pga att han börjat bli gammal, och inte tänker lika bra i den åldern; kanske borde Trump börja dopa sig med tillväxthormon? Det är faktiskt bra för hjärnan!). Han är ganska vettig för att vara Republikan (det partiet är både kunskapsfientligt och representerar äkta anti-intellektualism), men i många frågor är han en klassisk iGnorant amerikansk iDiot (eller så kör han bara den rollen eftersom den republikanska väljarbasen är typiska Ted Nugent iDioter, oklart vilket, antagligen är det bara en iDiotroll han kör med just nu, men denna iDiotroll kan komma att kosta honom valet, som ju är ett superenkelt val att vinna).

Hade Trump verkligen förstått hur han ska vinna valet, då hade han kört stenhårt på cannabislegalisering och pushat för industrihampa, samt vurmat för ekofascism osv. Ingen hade brytt sig om Hillary då (folk röstar på henne enbart över miljöfrågan och typ, fortsatt Obamacare, precis som folk röstar på Trump enbart för muren och deportering av mexare och muslimer). Men nu är Trump dessvärre alltför influerad (och detta är inte något positivt heller) av Reagan's "war on drugs" trams.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-08-20 kl. 23:08.
Citera
2016-08-21, 00:57
  #230
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Samtidigt tycker jag inte att man måste vara så autistiskt renlärig över vitnationalismkraven i Trump's fall. I stort sett inom precis alla frågor och positioner, ger Trump judarna fingret. Klassiska judiska gruppevolutionära strategier, t.ex. tredje världen import (och särskilt då av muslimer, men också bruna mexare), kommunism, försvara kristendomen/Christmas (som judarna attackerar av en genomtänkt anledning), attackera ISIS (Azraelstaten är ju pro-ISIS), precis alla judiska vänsterpositioner, är Trump stark motståndare till eller diametralt motsatt den officiella ZOG-positionen. Han till och med kallade Bernie, "communist" och "crazy" i primärvalen. Att han sedan ger judarna lite brödrester och smågodis över Iranfrågan, och föreslår att man som muslim inte får tycka illa om judarna, det är ju mindre relevant faktiskt.

Den vita (politiska) nationalismen i sig har alltid varit autistisk, efterbliven och uddlös. Vita nationalister tror - på fullt allvar - att nån räddare likt Hitler (som trots allt också var misslyckad) kommer att omstörta hela det judiska politiska systemet och rädda alla vita länder, bara de lägger en lapp i brevlådan på en kandidat/parti. Problemet är bara att kriminella nötter som David Duke, Pat Buchanan, John de Nugent och andra försökte med samma trams under 80- och 90-talet - to no avail.

Man behöver inte vara Nikola Tesla för att förstå att hela systemet är riggat av mongrel-judarna och anpassat efter själviska psykopater som vill sko sig på andra.

Trump är precis som SD; båda lovar saker till höger och vänster, och ändrar sig från ena dagen till den andra (dessutom så behövs de båda så att folk kan få lite "säkra" utlopp för sin frustration inför invandringen och allt annat). Trump vet att han kan få med sig de evangelikala nötterna om han kör med lite "we must bring back the word Christmas and prayer in schools", de konservativa "Murica"-nötterna (som han själv äcklas av baserat på vad han gjorde i Skottland) om han hatar lite på mexikaner och muslimer, Bernie-supportrarna/libertarianerna om han pratar lite mer om "frihet", osv.

För mig är Trump bara en vanlig bil- eller telefonsäljare som lovar saker och vrider på sanningen för att själv få ekonomiska fördelar och makt. Han hade heller aldrig kommit så långt som han har nu utan att ge Satans barn fellatio.

Citat:
För det första: USA kommer inte invadera/bomba Iran när Trump är president, eftersom Trump kommer ha bra relationer med Putin. För det andra, vad spelar det för roll om ingen ogillar judarna, när judarna inte har något inflytande? Folk ogillar ju judarna pga deras skadliga inflytande, inte pga att de faktiskt har kroknäsor eller en konstig religion som stundtals kan vara rätt rubbad och sinnessjuk.

Fast om Trump skulle försöka strypa judarnas inflytande så skulle han ryka direkt och så var den sagan slut. Och vem vet vad som kan hända när han kommer in i Vita huset? Då kanske hans judiska rådgivare hetsar honom till att attackera Iran och liknande. Hela situationen är väldigt osäker.

Citat:
Så om Trump stryper judarnas inflytande, då är det faktiskt helt egalt att han inför en tandlös "anti-Semitic beliefs tests for Muslim immigrants" lag (uppenbarligen bara en anledning till att neka muslimer inträde till USA). Även Putin har ju förbjudit "Holocaust denial" osv, men judarnas inflytande i Ryssland är ju mer eller mindre minimalt nuförtiden. Ingen tror väl på fullaste allvar att Trump kommer att börja folkmörda amerikanska judar? Inte ens judarna som kallar honom Hitler tror på fullaste allvar detta (det är bara avsiktligt och taktiskt skådespel inför kulisserna).

För mig så är Putin samma typ av clown/clowner som Trump och SD är. Putin har infört alla möjliga lagar mot "antisemitism" (t.om. "kristen antisemitism"), byggt moskéer åt muslimerna, och judarna i Ryssland älskar honom. Putin upprätthåller även lögnen om att Holodomor var "nazipropaganda" och att Ryssland utförde ett rättfärdigt krig mot "nazisterna" (som givetvis - enligt Putin - gasade 6 triljoner demoner).

Anledningen till att judisk media i väst hatar Putin är av samma orsaker som de hatar SD och Trump, nämligen att de inte riktigt vet vart de ska placera dem inom sin shabbez goy-krets (plus att judarna också bråkar lite internt med varandra om vilka puppets som de ska ha som sina lojala och lydiga tjänare). När Putin införde sin förintel$eförnekelselag så klagade fortfarande judarna på att de inte fick tillräckligt med utrymme för att lagligt kunna kritisera Putin. Judarna kommer aldrig vara nöjda så länge de inte kan äga våra tankar och vårt språk (som tur är så är det dock en omöjlighet).

Trump är i samma fack som Putin... Och ja, jag tror ärligt talat på honom när han säger att han älskar Israel/judar och hatar Iran (han har trots allt skänkt mängder med pengar till Israel och praktiskt taget alla hans avkommor är gifta med kroknäsor). Trump är även en professionell lögnare och opportunist som gör vad som helst för att lura massorna. Under slutet/början av 1990- och 2000-talet så kallade han David Duke för "en hemsk rasist" och umgicks med/skänkte pengar till Clinton-familjen. Nu påstår han att han inte minns Duke och att andra politiker (som han själv har skänkt pengar till) är skurkar.

Trump är en con-man som, precis som SD, existerar för att folket ska rösta igenom en 5-procentig förbättring och sakta ner det vita folkmordet. Han är en säker ventil för att judarna ska kunna genomföra sina planer lite mer i det undanskymda.

Jag bedömer en man efter hans handlingar - inte vad han säger.

Citat:
Hade Trump verkligen förstått hur han ska vinna valet, då hade han kört stenhårt på cannabislegalisering och pushat för industrihampa, samt vurmat för ekofascism osv. Ingen hade brytt sig om Hillary då (folk röstar på henne enbart över miljöfrågan och typ, fortsatt Obamacare, precis som folk röstar på Trump enbart för muren och deportering av mexare och muslimer). Men nu är Trump dessvärre alltför influerad (och detta är inte något positivt heller) av Reagan's "war on drugs" trams.

Här är du och jag 110% överens, bruschan

Men tyvärr så är jag lite mer pessimistiskt inställd till Trump.
__________________
Senast redigerad av Durcherrs 2016-08-21 kl. 01:02.
Citera
2016-08-21, 01:33
  #231
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Den vita (politiska) nationalismen i sig har alltid varit autistisk, efterbliven och uddlös.
^^ 100% sanning, och bra exempel har du här:

(FB) Syrianer - våra allierade?



Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Vita nationalister tror - på fullt allvar - att nån räddare likt Hitler (som trots allt också var misslyckad) kommer att omstörta hela det judiska politiska systemet och rädda alla vita länder, bara de lägger en lapp i brevlådan på en kandidat/parti. Problemet är bara att kriminella nötter som David Duke, Pat Buchanan, John de Nugent och andra försökte med samma trams under 80- och 90-talet - to no avail.
Fast Hitler körde ju en bästa Tupac-style, Me Against the World, om man får säga så

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Man behöver inte vara Nikola Tesla för att förstå att hela systemet är riggat av mongrel-judarna och anpassat efter själviska psykopater som vill sko sig på andra.
Så är det.

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Trump är precis som SD; båda lovar saker till höger och vänster, och ändrar sig från ena dagen till den andra (dessutom så behövs de båda så att folk kan få lite "säkra" utlopp för sin frustration inför invandringen och allt annat). Trump vet att han kan få med sig de evangelikala nötterna om han kör med lite "we must bring back the word Christmas and prayer in schools", de konservativa "Murica"-nötterna (som han själv äcklas av baserat på vad han gjorde i Skottland) om han hatar lite på mexikaner och muslimer, Bernie-supportrarna/libertarianerna om han pratar lite mer om "frihet", osv.

För mig är Trump bara en vanlig bil- eller telefonsäljare som lovar saker och vrider på sanningen för att själv få ekonomiska fördelar och makt. Han hade heller aldrig kommit så långt som han har nu utan att ge Satans barn fellatio.



Fast om Trump skulle försöka strypa judarnas inflytande så skulle han ryka direkt och så var den sagan slut. Och vem vet vad som kan hända när han kommer in i Vita huset? Då kanske hans judiska rådgivare hetsar honom till att attackera Iran och liknande. Hela situationen är väldigt osäker.



För mig så är Putin samma typ av clown/clowner som Trump och SD är. Putin har infört alla möjliga lagar mot "antisemitism" (t.om. "kristen antisemitism"), byggt moskéer åt muslimerna, och judarna i Ryssland älskar honom. Putin upprätthåller även lögnen om att Holodomor var "nazipropaganda" och att Ryssland utförde ett rättfärdigt krig mot "nazisterna" (som givetvis - enligt Putin - gasade 6 triljoner demoner).

Anledningen till att judisk media i väst hatar Putin är av samma orsaker som de hatar SD och Trump, nämligen att de inte riktigt vet vart de ska placera dem inom sin shabbez goy-krets (plus att judarna också bråkar lite internt med varandra om vilka puppets som de ska ha som sina lojala och lydiga tjänare). När Putin införde sin förintel$eförnekelselag så klagade fortfarande judarna på att de inte fick tillräckligt med utrymme för att lagligt kunna kritisera Putin. Judarna kommer aldrig vara nöjda så länge de inte kan äga våra tankar och vårt språk (som tur är så är det dock en omöjlighet).

Trump är i samma fack som Putin... Och ja, jag tror ärligt talat på honom när han säger att han älskar Israel/judar och hatar Iran (han har trots allt skänkt mängder med pengar till Israel och praktiskt taget alla hans avkommor är gifta med kroknäsor). Trump är även en professionell lögnare och opportunist som gör vad som helst för att lura massorna. Under slutet/början av 1990- och 2000-talet så kallade han David Duke för "en hemsk rasist" och umgicks med/skänkte pengar till Clinton-familjen. Nu påstår han att han inte minns Duke och att andra politiker (som han själv har skänkt pengar till) är skurkar.

Trump är en con-man som, precis som SD, existerar för att folket ska rösta igenom en 5-procentig förbättring och sakta ner det vita folkmordet. Han är en säker ventil för att judarna ska kunna genomföra sina planer lite mer i det undanskymda.

Jag bedömer en man efter hans handlingar - inte vad han säger.
Det är inget snack om saken att både Trump och Putin är rejält bristande i många frågor och positioner. Jag menar, om jag skulle få ranka dem utifrån ett vetenskapligt korrekt perspektiv, så ger jag ju givetvis båda pluspoäng lite då och då, men det är pluspoäng för saker som egentligen är självklarheter (t.ex. att Putin hjälper Assad att krossa ISIS, att Trump vill göra detsamma, att Trump inte vill ha våldsamma/bruna mexare och muslimer, osv), men som tyvärr inte är det idag pga judesataniskt inflytande.

Vad gjorde han i Skottland?

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Här är du och jag 110% överens, bruschan
Eywa khayo!

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Men tyvärr så är jag lite mer pessimistiskt inställd till Trump.
Ja, jag är nog bara lite mer desperat än vad du är i Trumpfrågan Dessutom vill jag faktiskt se honom "take out their families", ISIS förtjänar inget mindre de där jävla mammasknullarna.

Samtidigt ser jag ingen poäng i att Hillary vinner. Visst, hon snackar bra i miljöfrågan, men precis som Obama kommer hon inte göra ett skit för miljön (eftersom ingen av dem pushar för industrihampa), och även om Trump bombar Iran å Israel's vägnar, så är ju inte Hillary direkt bättre i den frågan heller, snarare värre. Så, två allt annat än optimala kandidater, lika ineffektiva i de flesta frågor, medan en av dem åtminstone retoriskt vurmar för en någorlunda sansad och vettig demografisk stabilitet, medan den andra fanatiskt vill släppa in hela tredje världen i humanismens namn... enkelt val här. För att inte tala om Killary's blodtörstiga track record.

Det viktiga hur som helst med att Trump vinner, är inte att han kommer vara någon raslig messias eller så, utan snarare att hans presidentskap kommer pusha för att "legalisera" det man kallar "vit nationalism", att det helt enkelt kommer bli mer socialt accepterat att tycka att muslimer är bruna, fula och korkade, att negrer är synonymt med tredje världen kaos, osv. Detta är bra i det långa loppet, även om Trump inte får igenom ett skit pga kongressen eller vad det nu blir för käppar i hjulet som stjälper honom, så är det en viktig "högervåg" som behöver genomföras så att saker och ting börjar röra sig åt rätt håll igen.
Citera
2016-08-21, 02:26
  #232
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
^^ 100% sanning, och bra exempel har du här:

(FB) Syrianer - våra allierade?


Haha. Många syrianer är ju dock inte direkt mönstermedborgare, om man säger så (speciellt inte i Södertälje eller ghettona). Däremot så är många "assimilerade"/"försvenskade" och religiösa syrianer/assyrier betydligt mer framgångsrika och trevliga (i betydligt högre utsträckning än vad muslimerna är).

Men det kanske beror på skillnaden mellan syrianer och assyrier?

Citat:
Fast Hitler körde ju en bästa Tupac-style, Me Against the World, om man får säga så

Och han var ju inte direkt positivt inställd till slaverna... Dessutom så tillät han vissa judar att få vara kvar i Tyskland och strida i Wermacht och SS. Hitler var i mångt och mycket en splittrad och misslyckad ledare.

Citat:
Vad gjorde han i Skottland?

Han lurade väl några skottar där och byggde nån golfbana mot deras vilja? Jag såg en dokumentär om det för inte så länge sedan. Har ingen aning om vad som stämmer och vad som är lögn.

Citat:
Eywa khayo!



Citat:
Ja, jag är nog bara lite mer desperat än vad du är i Trumpfrågan Dessutom vill jag faktiskt se honom "take out their families", ISIS förtjänar inget mindre de där jävla mammasknullarna.

Samtidigt ser jag ingen poäng i att Hillary vinner. Visst, hon snackar bra i miljöfrågan, men precis som Obama kommer hon inte göra ett skit för miljön (eftersom ingen av dem pushar för industrihampa), och även om Trump bombar Iran å Israel's vägnar, så är ju inte Hillary direkt bättre i den frågan heller, snarare värre. Så, två allt annat än optimala kandidater, lika ineffektiva i de flesta frågor, medan en av dem åtminstone retoriskt vurmar för en någorlunda sansad och vettig demografisk stabilitet, medan den andra fanatiskt vill släppa in hela tredje världen i humanismens namn... enkelt val här. För att inte tala om Killary's blodtörstiga track record.

Det viktiga hur som helst med att Trump vinner, är inte att han kommer vara någon raslig messias eller så, utan snarare att hans presidentskap kommer pusha för att "legalisera" det man kallar "vit nationalism", att det helt enkelt kommer bli mer socialt accepterat att tycka att muslimer är bruna, fula och korkade, att negrer är synonymt med tredje världen kaos, osv. Detta är bra i det långa loppet, även om Trump inte får igenom ett skit pga kongressen eller vad det nu blir för käppar i hjulet som stjälper honom, så är det en viktig "högervåg" som behöver genomföras så att saker och ting börjar röra sig åt rätt håll igen.

Det vore absolut 1000 gånger bättre om Trump vann än Killary, trots hans brister. Och du har troligtvis också rätt i att det kommer bli mer och mer accepterat med "vit nationalism", osv.
Citera
2016-08-21, 04:16
  #233
Medlem
Nexeus avatar
Fan vad trött man blir på töntar som dömer Trump genom något slags judefilter. Såhär är det: Trump är en alfa-hanne, liksom Putin, och går således inte runt som en böghora och gör sig ovän med judar för sakens skull. Det ligger i alfa-hannens intresse att hålla sig på god fot med folk på samma våglängd, judejävel eller ej. Därför kan en sån som Putin bygga moskéer åt muslimer, och Trump gifta in sig med judar, därför att dessa snubbar lever i verkligheten och tänker holistiskt. Vad fan uppnådde David Duke genom sitt konstanta daltande om judar till höger och vänster? Tom han själv insåg att han måste börja med politiken igen, där han gör hemma. Om jag bodde i USA hade jag kastat ut varje familjemedlem som inte röstade på Trump. Vad är alternativet? Ett marxistiskt helveteshål där vita kommer bli utröstade av tredjevärldenpack för resten av livet. Sen, vadå Trump ur ett vitnationalistiskt perspektiv? Hur fan är det ens relevant? Vit nationalism är inte ett konceptet som är applicerbart på USA. Där är det AMERIKANSK nationalism som gäller, och ingenting annat. Nog med autism!
__________________
Senast redigerad av Nexeu 2016-08-21 kl. 04:21.
Citera
2016-08-21, 08:45
  #234
Medlem
adolf512s avatar
Vi har ingen aning om vad vi får ifall Trump vinner eftersom han bevisligen är en lögnare som säger det folk vill höra för att få röster, hans strategi är att göra kontroversiella utspel så att media gör gratisreklam för honom. Han har dock gjort flera misstag
-utspelet om att stoppa muslimsk invandring, hade varit smartare om att bara prata om att stoppa invandringen från länder med många terrorister. Problemet är inte islam utan araberna(oavsett religion).
-allt prat om att bygga upp militären, censurera internet och tortyr.

Trump är kontroversiell i frågor som inte ligger i vårat intresse samtidigt som hans invandringsplitik är mesigare än den SD har(han vill bara begränsa illegal invandring). Det jag är orolig för är att han skulle göra USA:s stat ännu mer auktoritär och mäktig och samtidigt göra livet lättare för vanliga amerikaner som inte är oppositionella.

https://www.youtube.com/watch?v=Vfl4bVFttW8
Citera
2016-08-21, 08:58
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexeu
Fan vad trött man blir på töntar som dömer Trump genom något slags judefilter. Såhär är det: Trump är en alfa-hanne, liksom Putin, och går således inte runt som en böghora och gör sig ovän med judar för sakens skull. Det ligger i alfa-hannens intresse att hålla sig på god fot med folk på samma våglängd, judejävel eller ej. Därför kan en sån som Putin bygga moskéer åt muslimer, och Trump gifta in sig med judar, därför att dessa snubbar lever i verkligheten och tänker holistiskt. Vad fan uppnådde David Duke genom sitt konstanta daltande om judar till höger och vänster? Tom han själv insåg att han måste börja med politiken igen, där han gör hemma. Om jag bodde i USA hade jag kastat ut varje familjemedlem som inte röstade på Trump. Vad är alternativet? Ett marxistiskt helveteshål där vita kommer bli utröstade av tredjevärldenpack för resten av livet. Sen, vadå Trump ur ett vitnationalistiskt perspektiv? Hur fan är det ens relevant? Vit nationalism är inte ett konceptet som är applicerbart på USA. Där är det AMERIKANSK nationalism som gäller, och ingenting annat. Nog med autism!

Ditt budskap är helt rätt, vadå "vit nationalism" och Trump? bara begreppet låter tagit från nån gammal tysk uppsats eller från avdankade efterföljare som lever i nån Halleluja-vit drömvärld!

Trump är som du skriver en alfa-hane, han vet vad ett vinnarkoncept är och för att nå sitt och sin Nations bästa klart att han tar ut svängarna, grundtänket är "Common sence", inte nåt jävla flumtänk a la Adolf eller KKK och dess gelikar!
Citera
2016-08-22, 11:39
  #236
Medlem
baggebo1s avatar
För nationalisten som vill börja hata Trump kan jag rekommendera denna videon av folkmördaren Ezra Levant:

https://www.youtube.com/watch?v=U2G9MR1n7Es
Citera
2016-09-02, 01:17
  #237
Medlem
Guillounisms avatar
Scott Roberts med slutsatser om presidentvalskampanjen:

https://www.youtube.com/watch?v=soJP4zw2Xgg

Personligen är jag helt övertygad om att Trump är 'manufactured nationalism' eller vad man skall säga. Visst grabben hans har re-tweetat Kevin MacDonald (lägg ner bara, förstår ni hur tragiska ni är som lägger ner massa energi på nåt sånt? ). Det är svårt att vara mer jude-infesterad än vad Trump är. Samtidigt som det sitter massa nationalister i Europa och kastar skit på Lega Nord, Front National, Sverigedemokraterna, UKIP och så vidare så hyllar ni Donald Trump som har en dotter, numera konverterad till judendomen, gift med en jude, med tre judiska barn, med mängder av judiska rådgivare och tjänstemän kring sig, en lång karriär bakom sig i Jew York, dokumenterad vänskaplighet med Clinton-paret, vänskap med Netanyahu (se reklamfilm: https://www.youtube.com/watch?v=tm5Je73bYOY), en judisk läkare vid sin sida och så vidare, och så vidare i all evighet. Allvarligt talat? Ni borde ta mig fan skämmas. Inga av de grupper jag nämnde kommer ens i närheten. Ändå sitter ni, påstått medvetna antisemiter, och hejar på den mest judekopplade "nationalisten" jag någonsin har sett. Har ni ingen som helst skam i er kropp?
__________________
Senast redigerad av Guillounism 2016-09-02 kl. 01:26.
Citera
2016-09-02, 01:32
  #238
Medlem
Guillounisms avatar
Trump förespråkar en regnbågsnationalism där mestizos, muslimer, judar och vita skall komma överens och tillbe den amerikanska flaggan. Det enda problem han har med invandring är att den är illegal; men är den legal så är det tamejfan fantastiskt!
Citera
2016-09-02, 01:42
  #239
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Hade Trump verkligen förstått hur han ska vinna valet, då hade han kört stenhårt på cannabislegalisering och pushat för industrihampa, samt vurmat för ekofascism osv. Ingen hade brytt sig om Hillary då (folk röstar på henne enbart över miljöfrågan och typ, fortsatt Obamacare, precis som folk röstar på Trump enbart för muren och deportering av mexare och muslimer). Men nu är Trump dessvärre alltför influerad (och detta är inte något positivt heller) av Reagan's "war on drugs" trams.

Haha, så verklighetsfrånvänt från dig, inte en jävel skulle rösta på Trump på grund av "industrihampa". Det är väldigt få amerikaner såväl som européer som lägger ner någon tid på drogliberalisering. Du kanske lever i en cannabisbubbla som tror det. Med det inte sagt att "war on drugs" är lyckat, det är det bevisligen inte. Och jag är inte heller speciellt imponerad av Duterte som mördar hundratals drogbrukare i Filippinerna.
Citera
2016-09-02, 13:16
  #240
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Haha, så verklighetsfrånvänt från dig, inte en jävel skulle rösta på Trump på grund av "industrihampa". Det är väldigt få amerikaner såväl som européer som lägger ner någon tid på drogliberalisering. Du kanske lever i en cannabisbubbla som tror det. Med det inte sagt att "war on drugs" är lyckat, det är det bevisligen inte. Och jag är inte heller speciellt imponerad av Duterte som mördar hundratals drogbrukare i Filippinerna.


Om vi ska ta ett aktuellt problem som Mexico så inser man att en mur inte räcker. Landet är genomkorrumperat och i praktiken styrt av vedervärdiga knarkkarteller som köpt politiker samt delar av polis och militär. Vanliga byar i Mexico massakreras brutalt om de vägrar samarbeta med en viss knarkkartell och om de samarbetar så riskerar de att bli massakrerade av en konkurrerande knarkkartell. Inte sällan är det den lokale polischefen som leder massakern. De flesta kan nog inte föreställa sig vilket dysfunktionellt rövhål ett land som Mexico är. Nu är delar av södra USA också svårt infekterat av skiten. Trump borde beordra den amerikanska militären att ta kontroll över Mexico och slakta alla medlemmar i knarkkarteller om man ska upprätthålla ett narkotikaförbud. Det är enda alternativet till legalisering. Alla halvmesyrer kommer att vara oerhört kostsamma i människoliv och lidande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback