Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-05, 18:07
Medlem
Yeahbitchs avatar
Hej.
Det är så att jag (kille) har för egentligen första gången i mitt liv skaffat lite längre hår än vanligt, typ så att det hänger långt över öronen och är ganska långt i nacken. Perfekt frisyr att ha "glidar-backslick" med, om ni förstår bättre då. Men jag har alltid gillat att ha keps (new era 59/50) och vet inte riktigt nu hur jag ska ha håret. Om jag har det som vanligt när jag har kort hår så blir det ju väldigt stora tufsar som sticker ut framför öronen som stora polisonger och långt i nacken. Men om jag drar håret bakom öronen ser det ut som hockeyfrilla med keps. 😅 Nån som har tips på vad jag kan göra med denna kombination?
Citera
2016-01-05, 18:24
Medlem
hockeyfrilla med keps hade jag kört på. Allt annat ser dumt/hippie ut.
Citera
2016-01-05, 19:11
Medlem
James91s avatar
Ser inget annat alternativ än att dra året bakom öronen.
Citera
2016-01-05, 20:32
Medlem
insidelights avatar
Jag sitter i samma sitts som du. Sparar också längre hår och jag vet precis vad du menar med att det sticker ut. Jag kör på håret bakom öronen och kepan bakochfram (eller hur man skriver). Då täcker skärmen över hockey nackhåret.
Citera
2016-01-05, 21:14
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insidelight
Jag sitter i samma sitts som du. Sparar också längre hår och jag vet precis vad du menar med att det sticker ut. Jag kör på håret bakom öronen och kepan bakochfram (eller hur man skriver). Då täcker skärmen över hockey nackhåret.

Ah ok. Jo det verkar ju inte finnas så många andra alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in