Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-17, 20:32
  #10357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
Håller med i allt förutom att hon nog åker på 3 månaders fängelse på öppen anstalt (klass 3) ute efter 2 månader. Min gissning. Imorgon vet vi...
Färingsöanstalten blir det om det blir fängelse för den anstalten ligger närmast där hon bor.
Ja imorgon vet vi.
Citera
2017-09-17, 23:46
  #10358
Medlem
Ingen chans att det blir fängelse för Gråklänning Latrin!!
Har ni läst inne Facebooks Varningsgruppen? Det finns huuuuuur många som helst som är som denna idiot och där blir det inga påföljder.
Det är kanske bäst så. Livslångt liv i misär.
Ingen människa kommer någonsin att glömma ditt äckliga flin med hörntänder som sticker ut, hur många olika delux -konton du än skapar Catten.
Citera
2017-09-18, 03:52
  #10359
Medlem
Jag tror tyvärr inte heller det blir fängelse.

Jag tror däremot att hon kommer göra nya brott inom inte allt för lång tid, och tredje gången gillt ger nog fängelse.

Hoppas jag har fel i alla mina tankar.
Citera
2017-09-18, 06:40
  #10360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag tror tyvärr inte heller det blir fängelse.

Jag tror däremot att hon kommer göra nya brott inom inte allt för lång tid, och tredje gången gillt ger nog fängelse.

Hoppas jag har fel i alla mina tankar.
Absolut- inga problem. Jag dock tror inte utan jag VET att denna person kommer görs brott igen. Det har blivit ett beroende, ett misssbruk för henne och det upphört för att hon kraxade fram ett förlåt medan hon stirrade i marken.
Brott kommer fortsätta begås. Åker hon fast blir det samma viss igen och sen ut för att begå nya brott. Resurserna är begränsade inom svensk rättssystem och detta prioriteras inte.
Det är tex som att prioritera en patient som har lite klåda i snippan framför en patient som förblöder från underlivet.
Citera
2017-09-18, 09:07
  #10361
Medlem
Idag är det dags för huggtanden att få sin dom. När kommer den ut tro?
Hon är säkert inte orolig. Hon är glad för att det blir samhällstjänst eller/och att betala tillbaka till sina offer. Men det vi ju glömma.
Mammsen betalar ju typ allt Catrin tar sig an så jag tror knappast hon har a penny left för något annat. Inte ens om hon vann på lottot skulle hon bidra med pengar till de hon ljugit för. Inte när hon kan använda slantarna till att resa någonstans för att få stå och svanka vid någon strand.
Hennes jävla äckliga flin stör mig något så enormt. Ett leende ska ju få folk glada men det kryper i mig bara jag ser henne.
Citera
2017-09-18, 09:09
  #10362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Idag är det dags för huggtanden att få sin dom. När kommer den ut tro?
Hon är säkert inte orolig. Hon är glad för att det blir samhällstjänst eller/och att betala tillbaka till sina offer. Men det vi ju glömma.
Mammsen betalar ju typ allt Catrin tar sig an så jag tror knappast hon har a penny left för något annat. Inte ens om hon vann på lottot skulle hon bidra med pengar till de hon ljugit för. Inte när hon kan använda slantarna till att resa någonstans för att få stå och svanka vid någon strand.
Hennes jävla äckliga flin stör mig något så enormt. Ett leende ska ju få folk glada men det kryper i mig bara jag ser henne.

Jag hade tänkt att det var klockan 9 och har suttit och väntat men ser nu att det inte är förrän 11 som den förkunnas så vi får glatt vänta ett tag till.
Citera
2017-09-18, 09:31
  #10363
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frekventflygare
Jag hade tänkt att det var klockan 9 och har suttit och väntat men ser nu att det inte är förrän 11 som den förkunnas så vi får glatt vänta ett tag till.

Är du plats i rätten? Om inte, någon som kommer att vara det idag?
Citera
2017-09-18, 09:32
  #10364
Medlem
mejdejmejdejs avatar
http://www.lt.se/blaljus/brott/11-00...lt-sander-live

Spännande. Tror dock inte heller att hon får något fängelsestraff, tyvärr. Jag önskar såklart att jag har fel så det sjunger om det!
Citera
2017-09-18, 09:50
  #10365
Medlem
Grejen är att hon får sig en riktig ego boost för varje inlägg som läggs om henne... tänk er barn som gör allt för uppmärksamhet där det inte spelar någon roll om den är negativ el positiv bara man får någon. Lt live sänder rättegång och nu ska LT live sända domstolsbeslutet. Gissa om hon går igång som den kändis hon tror hon är😂.
Citera
2017-09-18, 09:55
  #10366
Medlem
godzilla32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Grejen är att hon får sig en riktig ego boost för varje inlägg som läggs om henne... tänk er barn som gör allt för uppmärksamhet där det inte spelar någon roll om den är negativ el positiv bara man får någon. Lt live sänder rättegång och nu ska LT live sända domstolsbeslutet. Gissa om hon går igång som den kändis hon tror hon är😂.

Innerst inne i henne gnager dock känslan om att allt detta är åt helvete och att hennes liv kommer
att påverkas av allt det här för all framtid. Inklusive hennes barns liv, som är helt oskyldiga.
Citera
2017-09-18, 10:01
  #10367
Medlem
mejdejmejdejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Grejen är att hon får sig en riktig ego boost för varje inlägg som läggs om henne... tänk er barn som gör allt för uppmärksamhet där det inte spelar någon roll om den är negativ el positiv bara man får någon. Lt live sänder rättegång och nu ska LT live sända domstolsbeslutet. Gissa om hon går igång som den kändis hon tror hon är😂.


Det är ju faktiskt en "win win situation"! Hon får sin ego boost och resten av världen får ytterligare en chans till information om hur vedervärdigt detta avskräde faktiskt är (och att hon finns).
Citera
2017-09-18, 11:02
  #10368
Medlem
skyddstillsyn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback