Citat:
Ursprungligen postat av
Blackeyedpea
En sak jag funderar på om det framkommit är om det är pojkvännen som bjuder på resan? Pojkvännen son hon träffar en gång i veckan? Ska barnen också med? Hur fungerar det med CH:S pluggande då? Och inte minst hur har hon råd med allt runt omkring?
Det har inte framkommit vem som betalar för resan, vilka som ska åka på den eller om den överhuvudtaget finns. Det som har framkommit är:
I måndags skrev Catrin följande på sin blogg: "Däremot så blir det en jäkla fest på nyår och det ser jag framemot. Det blir härligt sällskap, god middag, barnfritt och en överraskning som jag tror är en resa. Min man han kan."
Senare samma dag la hon upp en bild på snapchat med texten: "När man somnar om, vaknar 3t senare och fått ett sms med en flygbiljett..."
Folk började då ställa frågor på bloggen. Av hennes svar kunde man läsa ut att hon påstår att hon fått sms-resan i present. Hon sa inte från vem.
Igår skrev hon följande på bloggen: "Kev är hos sin morbror, kelian sover och jag kollar barnkanalen och planerar 2017 lite halvt med kevins pappa. Hittills går det rätt bra, det är lite annorlunda att fråga om ”lov” om saker dock, typ resan jag nämnt tidigare, och nu fått godkänt av Kevins pappa att åka. Så nu ska vi se över ekonomin en gång till, planera skolan, och sen får vi se om vi kommer iväg.."
Det skulle kunna vara så att hon pratar om flera olika resor. Hon kanske menar att biljetterna hon fick på sms var en present från pojkvännen och att resan till Gran Canaria eller Kap Verde som hon skrev om på IG idag är en helt annan resa. Eller så menar hon att biljetterna till Gran Canaria och Kap Verde var de som skickades på sms (från någon annan än hennes pojkvän?) och att hon fortfarande inte har fått resan hon tror att hon ska få av honom i överraskning. Eller så är det tre olika resor; en från pojkvännen, en som hon fick sms om och en till Gran Canaria eller Kap Verde. Eller så finns det ingen resa alls.